| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
...es ist passiert...
 1 2 3 4 5 6 .. 8
07.06.10 21:50
Ellie 
Re: ...es ist passiert...

calla, ich möcht auch so gern deinen bericht lesen; dich, das kleid und den veil sehen! wollte ja auch so einen!

07.06.10 21:51
vivala010

nicht registriert

Re: ...es ist passiert...

Bin so gspannt.. Scho dini erste iztag als ehefrau hett mich mitgnoh.. Dörfi dä link au ha bitte? Lg

07.06.10 21:51
Carmile 

Re: ...es ist passiert...

hey calla

wow, was für en schöne bricht. i han mer en grad langsam zu gemüte gführt. so schön innig und emotional gschribe, es hät mi würkli sehr berührt.und denn no dis föteli wod strahlsch und dhend verwerfsch :-) danke vielmol, dass üs dra teilloh häsch.

i hoff du häsch mis spontan kärtli ir moneybox gseh gha

es tönt würkli noch me unglaublich tolle tag, noch soviel emotione, soviel gfühl wo der vo dinre familie und fründe entgegebracht worde isch. wenn i all die lässige überraschige läs wo ihr becho hend, denn stimmts mi fast chli truurig. i han überhaupt nöd sgfühl dass es bi üs so wird. mer sind di erste wo hürotet, das merksch. do chämet üsi helferlis gar nöd gross uf idee, es würd mi also recht überrasche..denn ab gwüssne kommentär glaubi nöd dass überhaupt was plant isch. drum hend mer denn umso me plant, was es ihne natürli wieder umso schwieriger macht zum überhaupt no was finde. jähnu.

au jo, em kommentar vo eurem fahrer, dass all so toll kleidet gsi sind, chani nur zuestimme. han selte soviel fraue uf ein huffe gse mit so mörderisch hohe absätz :-) bsundrigs uf pflasterstei e useforderig.

ganz liebi grüess


07.06.10 22:03
calla 
Re: ...es ist passiert...

danke für eui feedbacks... mega lieb!
natürlich wird eusi page i de nechschte täg immer mal wieder aktualisiert, da mer ja dänn bald mal no die prof. pic's überchömed... uf die bini mega gspanne :-)...also immer wiedermal drii güxle hi,hi

@peja
ich verstahnes vollkomme! du häsch ja au sone traumhochziit erläbt! (scho föteli überchoo?)

@carmile
ja duuuu bischmer dänn e überraschig gsi.. han nid schlächt gstuuned dis gsicht plötzli hinder de dee zentecke und woni dänn dis chärtli am samschtig gseh han, isches mir au klar gsi weshalb ... (herzlichi gratulation! - smail beantworti dänn mal no)..danke viel mal au dir für dini ziile, hani mega herzig gfunde!

@überraschige
glaubmers, ich han au mit nütem grächnet. mini trauzüügin isch no nie ame hochziit gsi und eusi andere 3 händ jewils nur ihres eigete erläbt wobii mer aber a jedem gast gsi sind und sie somit die sache sicher nid hettet welle kopiere.. mer sind soooooo überrascht gsi... lah dich (oder allg. lönd eu) überrasche und hebed vertraue i euri lüüt... ihr händs nid umesuscht dazumal zu trauzüüge ernännt!!

ich wünsche eu allne so en perfekte tag, wie mir ihn händ dörfe verbringe...

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

07.06.10 22:17
chiccalina 

Re: ...es ist passiert...

hoi calla au vo miar alles guati zur hochzyt! gnüsses ;-) natürli würi au gern dä bricht lese wenni dörf?

07.06.10 23:54
Kia28 
Re: ...es ist passiert...

Hallo Calla,

bin seeeeeeeeeeehr neugierig auf deinen Bericht. Wäre superlieb, wenn du mir den Link auch schicken würdest.

Alles Liebe zu eurer Hochzeit, gemäss deinem ersten Bericht muss es DER Tag gewesen sein.

08.06.10 07:50
beauty 

Re: ...es ist passiert...

hallo Calla,

darf ich deinen Bericht auch lesen?? Bitte wäre mega lieb!

liebi Grüessli
beauty


----------*** 3. Juli 2010 ***----------

08.06.10 08:13
Soefeli82

nicht registriert

Re: ...es ist passiert...

Hallo Calla

Würklech ä sehr ä schöne Bricht wo dir da verfasst heit! Ig gratuliärä öich ganz härzlech u wünsche öich für d zuäkunft nume ds Beste.

LG Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

08.06.10 09:17
vivala010

nicht registriert

Re: ...es ist passiert...

hallo calla.

merci vielmol--- en mega schöne bricht hesch do gschriebä... bin mo fast vorcho wiä ich a dinerä hochzit iglade gsi wer so emotional hesch das gschriebe... merci vielmol fürs zeige ;)


08.06.10 09:31
chiccalina 

Re: ...es ist passiert...

wow calla hesch super usgseh vor allem das blüämli ide haar gfallt miar guat ;-)

isch än sehr schöne bricht und swetter het ja au gstumme!

i wünsch eu alles guati ide ehe ;-)

 1 2 3 4 5 6 .. 8
Gratulation   glückwunsch   bericht   wuuuunderschöni   wünsche   herzzerreissend   hochziitsbricht   zeitverschiebung   verheiratet   herzliche   Gratulationslischte   supernervööööös   verliebt   wunderschöne   verlobt   passiert   °oO°oo°   heiraten   Hochzeitsbericht   homepage