| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
...es ist passiert...
 1 .. 4 5 6 7 8
15.06.10 07:51
cosmologia 

Re: ...es ist passiert...

Hej Calla

Merci vilmol für de Link. Ich han mit Gnuss din wunderschöne Bricht glese und freu mi sehr für di und din Maa! Nomol, herzliche Glückwunsch! DFöteli sind toll worde und mir gfalled die Chlüpperli
Ganz e schöni Wuche und alles Gueti!
Lg,
cosmologia

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

16.06.10 20:44
Pontigui2007 
Re: ...es ist passiert...

Wie kann ich schreiben damit ich den Link auch erhalten könnte? Geht das noch anderst als direkt im Forum?

09.07.10 18:56
seeletaenzli 

Re: ...es ist passiert...

hallo calla

nochträglech au no vo mer alles, alles guet!
do mer i de flittis gsi send... ond nochäne betz stress im gschäft ka ha... ben i nor sälte do enne gsi...

aber etz wör mi din brecht doch au no wonder näh, ond dini föteli?
wör mi also rüüdig öber de link freue.

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

20.09.10 21:38
Rosalia 
Re: ...es ist passiert...

Hallo Calla
Nachträglich au mini herzlichi Glückwünsch zu euem gmeinsame Lebensweg!! Ich bin jetzt au uuh fescht gwunderig worde... und wür mi freue wänn ich au dörf i din link ineluege.... Mir hüratet erscht im Juli 2011 und ich bin jetzt scho supernervööööös. Sit ich verlobt bin, chan ich gar nüm schlafe... und ich finds so schön wänn anderi brüüt so vo ihrne täg brichtet.

05.10.10 12:16
dorina 

Re: ...es ist passiert...

Hi Calla,

Auch von mir alles alles Gute und herzliche Gratulation zu deiner (wie man lesen konnte) Traumhochzeit!! Es freut mich, dass die HZ genau so, war wie du sie dir gewünscht hattest!
-schön!!!

Liebi Grüessli
dorina




 1 .. 4 5 6 7 8
verheiratet   supernervööööös   heiraten   °oO°oo°   verlobt   verliebt   Gratulation   wunderschöne   zeitverschiebung   herzzerreissend   herzliche   bericht   hochziitsbricht   wünsche   homepage   wuuuunderschöni   passiert   Gratulationslischte   Hochzeitsbericht   glückwunsch