| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
...es war wunderschön....
 1 2
06.06.10 20:15
cosmologia 

Re: ...es war wunderschön....

Hey Dee

Congratulations! Din Bricht hani mit Gnuss gläse und bim Tuk Tuk hani recht müesse lache. So ne geniali Überraschig Danke au für dFöteli, ihr sind es mega hübsches Päärli!
Ich wünsch eu nur sBescht für eui Zuekunft.

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

06.06.10 21:35
sommerbrise 

Re: ...es war wunderschön....

Hey Dee

Wow super Fotos und wunderschöner Bericht.
Ich wünsche euch alles Gute.


*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***

07.06.10 06:42
sidney85 

Re: ...es war wunderschön....

au ich wünsch eü no sbescht für zuekunft als ma und frau.
er hends würklich breicht mitem wetter...
mega schöni föteli.
glg

07.06.10 06:53
beauty 

Re: ...es war wunderschön....

Hallo Dee,

auch ich gratuliere euch ganz herzlich und wünsche euch alles Gute für die gemeinsame Zukunft!
Vielen Dank für den tollen Bericht und die Fotos!!

liebe Grüsse
beauty


----------*** 3. Juli 2010 ***----------

07.06.10 19:59
Yasi 

Re: ...es war wunderschön....

Hey Dee

Alles Gueti und herzlichi Glückwünsch zur Hochzyyt! Ihr gsehnd super uus. Es schiint en tolle Tag gsi si. Bin scho gspannt uf de Bricht vode kirchliche Trauuig.

lg Yasi

Glücklichi und stolzi Ehefrau!

07.06.10 20:58
peja 

Re: ...es war wunderschön....

hoi hoi dee

viele dank für din bricht u dfotis.. sind super worde! wünsch eu natürli alles alles gueti u no viel spass bi dä vorbereitige fürs chirchliche hochziit! gnüssets!

ganz liebi grüess

08.06.10 10:00
nicarina1985 

Re: ...es war wunderschön....

salüüü dee

i wünsch dir und dim "MA" nu sbest.. gell dönt guet.. es isch würkli en wunderschöne tag gsi.. und i freu mi so richtig für alli.. chönt alli umarme zur zit.. also e riese umarmig vo mir.. und hey ihr sind es richtig süesses paar.. alles alles gueti.. schöni fotis häsch dri due.. tuk tuk isch e geili idee.. isch sicher spasig gsi chani mir guet vorstelle..

16.06.10 22:41
Dee 

Re: ...es war wunderschön....

wow. Viele Dank für all die liebe Wort! Mir sind hüt grad hei cho vo eusne Mini-Flitterwuche! Isch super gsi, s erst mal als Maa und Frau !!!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

 1 2
Congratulations   wunderschön   angekommen   verheiratet   Mini-Flitterwuche   Vorbereitungen   Trauzeugin   Sonnenschein   Herzlichen   vorbereitige   wunderschöner   anschliessend   wunderschöne   selbstgemachten   Herzli-Guetzli   Wintergarten   gratulation   Riesenkollonne   Stundenkilometer   Mädchentraum