12.09.09 |
|
1 2
|
|
|
12.09.08 14:00
chickpea
|
Re: 12.09.09
Wir haben eigentlich gepant heute in einem Jahr zu heiraten, da mein Zukünftiger jedoch noch im Ausland wohnt, habe ich das Restaurant und die Kirche provisorisch reserviert. In zwei Wochen kommt er kurz zu Besuch, dann können wir alles endlich mal reservieren. Das einzige das wirklich definitiv ist, ist das Hochzeitskleid. Ich habe es schon im Juli gekauft und nun wartet es im Laden auf den grossen Tag.
Wie sieht es bei dir aus?
|
|
|
|
|
|
|
12.09.08 16:44
sevilla09
|
Das finge i jetzt würklich doof... Aber mache chame da halt leider nüt. Mir hoffe dass de Pfarrer wo mine Schatz konfermiert hett üs wird traue. Isch halt scho chli älter und nüm würklich im Amt, aber i denke er wirds gern mache.
|
|
|
|
12.09.08 20:30
chickpea
|
@ sevilla09 Min Schatz isch Engländer und wohnt in York. Falls es ihm nid gfallt, han ich vor ere Wuche do no en anderi Idee übercho wo mir au sehr guet gfallt, aber sicher öppis mehr choschtet. Provisorisch han ich um eme Burehoof buecht, eifach und gmietlich und sehr schwizerisch für d'Engländer und die wos leite sind nett und super organisiert. Do ich im Moment grad no en Usbildig mach und er au nid grad sofort viel verdient wenn er do ane chunnt, simmer uf öppis Günschtigs agwise.
@ Muggi
Ich wünsch dir dass es klappt mit em Pfarrer. Mich het euse Pfarrer agsproche, ich han en gar nid müese froge
Vor allem wünscht ich mir dass s Wätter e bitzli wärmer wird si imene Johr!
Grüess und viel Vorfreud vo der Kichererbse
|
|
|
|
|
1 2
|