| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??
 1 2
26.07.09 15:30
Blumenfee 

Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

Hüt seid doch mi ''Maa'' zu mier chum mier brätle doch am Aabe statt ines Resti ga ässe. Z'ersch hani dänkt das passt doch nid amene Hochzyt z'brätle aber weni mr das so überlege.....

1. hätte mr dahei Platz gnue
2. chöntme Fiire solang wime wot ohni öper z'störe
3. z'ässe im Resti chostet mega vil...... jedefall der womrs würd gfalle choschtets über 70 Fr

Was meinet ihr? oder isches eifach ä absolute stilbruch?

chirchlech la troue wete mr üs (ev.) im Schloss Schadau z'Thun


Bi offe für ehrlichi Meinige!!

Lg Bluemefee

26.07.09 16:56
Sternenmeer 
Re: Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

Sälü Blumenfee

Was ich bis jetzt von Dir so gelesen habe - da würde brätle eigentlich prima zu euch passen. Ist doch Dein Schatz, der lieber Jeans anziehen möchte ... oder? Ich glaube, ihr seid - im besten Sinnne des Wortes und sehr positiv gemeint - "ausserdentlich".

Eben nicht wie "fast Alle". Wobei ich an dieser Stelle natürlich auch ganz klar sagen will, dass nichts gegen die Traumhochzeit mit Kleid und Anzug und Essen im Restaurant zu sagen ist. Wirklich Jedem das Seine!
Ich habe vor weit mehr als 20 Jahren die Prinzessinenhochzeit mit allen drum und dran geliebt und sie gegen nichts in der Welt eingetauscht.
Diesmal mache ich es - bewusst und aus Ueberzeugung - gaaaaanz anders.

Wenn ihr gerne brätlet - was spricht dagegen? Das ist doch super! Ihr habt ja anscheinend die besten Voraussetzungen für ein gelungenes Fest.

Was ist denn schon Stil? Wer bestimmt das? Und was ist Stilbruch? Das liegt immer im Auge des Betrachters. Macht was IHR gerne möchtet - und nicht das, was "man" macht.
Heiraten ist so persönlich wie ihr selber. Also - nur Mut zu Ungewöhnlichem!
Ich finde das auf jeden Falle eine gute Idee!!!

Viel Spass - was immer ihr plant!

Grüessli
Sternenmeer

26.07.09 21:00
Ranelle 

Re: Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

Hallo Blumenfee

Wir werden auch bräteln an unserer Hochzeit!
Ich finde das völlig ok und so können alle essen was sie gerne haben!
Und die "gemütliche" stimmung beim bräteln gefällt uns total.

Lieber Gruss Ranelle

Verliebt seit: 25.09.2004
Verlobt seit: 25.09.2008
Heirat geplant ca. Juni/Juli 2010 (juhu mir hürate jetz im 10ni u nid im 11i :-) )

26.07.09 21:49
silver83 

Re: Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

hallo, wir wollten auch ein barbeque machen, aber bei 70-80 gästen ist das zu teuer, den zu den kosten vom essen und trinken müssten wir noch ein zelt mit heizung, bestuhlung und geschirr, wc und und und mieten. am ende hätten wir ein vermögen bezahlt, somit kommts füt uns nicht mehr in frage

wir feiern nun "normal" im resti, und freuen uns auf diesen abend


ich finde die idee von einem grillabend super!! ist es eine zivile hz oder eine kirchliche? für wie viele habt ihr den platz zuhause? es könnte ja auch regnen...

Lg silver


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

26.07.09 22:28
Blumenfee 

Re: Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

Also mi zuekünftig wird sech öpe scho i Azug müesse z'wänge, u i gloub wener dr richtig gset ischer drmit o iverstande

äs isch di Chirchlechi Hochzit (hürate aber öpe nid ir Chilche sondern bim Schloss Schadau vorusse) mir wohne ufem Land u hätte relativ fil platz. äs Zält würdemr aber uf jedefall miete wilme ja würkli nid weis wis wätter isch

O gschirr, b'steck, tische etc. müesste mr alles miete (si öpe 50 - 70 lüt, mir si ja no nid ir ''richtige'' planig) aber da mir säber Tier hei, hei mr z'Fleisch relativ günstig aber top qualität (bio halt)!! I gloube z'ässe im Resti isch no eis aber dr alkohol isch extrem tür (finde i) u mir hei äs paar viil trinker beit sitig ir Familie........

Bi no chli hin u här grisse aber äs wär halt scho ungezwunge u entspannter aber halt o mit meh arbeit für üs verbunde.

us welem grund heit ihr öich drfür oder drgäge entschide? Was säge eigentlech öier ''eltere'' Aghöregi (Grosis u so) si si nid chli ''gschockt'' gsi?

äs liebs grüessli Bluemefee

26.07.09 22:41
silver83 

Re: Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

ich han kört, das mä au selber dä alkohol chan mitbringä und den korkgäld zahlt, was sich lohnt. (für dä fall, dass ihr glich in resti wön.

aber wens eu gfallt, den ischs doch wunschön zgrillä. wen ich das richtig verstoh, den hen ihr en burähof, evt. sogar ä schünä wo ner chön zu nem "fästsaal" umbauä. das wer doch au super. ich wür aber sicher ä heizig ufstellä, mier sind mol im juli an ärä hz gsi und der zvieri isch uf ämnä hof gsi in der schünä und es isch sooooo chalt gsi. mier gsien jo etz wie zwätter au im summer si chan

an was au dänkä muesch, dass vum tv oder susch änärä gruppä lüt organiesch, wo chli tüen "servierä" für trinkä luegen und teller abrumen, au wen er susch es büffet hen isch glich no viel arbet umä und mä will jo das sich gäst wohl fühlen

wen ihr das schön dekorieren und musig hen und so, den gfallt das sicher jedem au am grossi, sie weiss jo wie ihr sind und das isch eures fäst und nid das vu öpert anderem. chli luegä isch jo scho guet, aber ihr müens in erster liniä eu schön machä.

Lg


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

27.07.09 07:33
Sposina 
Re: Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

Hallo Blumenfee

Wiso ned? I fendes sehr persönlich und ehr müend so fiire wies für euch richtig isch! I fende sowiso s Hochziit het zvell klisches und mer seit vell "aber es ghört doch dezue". Schlussendlich kröned ehr euchi Liebi und das set im Brutpaar sin Tag sii und ned "wie sichs ghört".

Mini Schwöster het das au so gmacht. Sie esch schwanger gsi und darum händs ned so vell budget gha. Sie händ e Rum gmietet und au Brötlet, de Eltere händ Salat gmacht, het super passt. S einzige woni schad gfonde ha und ich dir au wett as Härz legge, esch dass die aghörige (Eltere) zemmli vell zdue gha händ mit schöpfe, brötle, z trinke usgeh, händs nöm so vell vom Hochziit gha. Da wörd ich öper deför organisiere.

27.07.09 08:06
fufi 
Re: Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

Hallo Blumenfee

Wir werden ebenfalls Grillieren. Wir sind aber nicht zu Hause sondern auf einem Bauernhof wo alles organisiert wird. Aber frag doch mal den Metzger oder Caterer ob er das grillieren und organisieren der Gläser, Tische ect. übernehmen würde? wir haben ein Catering, dass für 0.60 Rappen alle Gläser für den Apéro zur Verfügung stellt und wir bringen die Getränke selbst.
Oder wie schon vorgeschlagen wurde: vielleicht bist Du in einem Verein der für ein kleines Entgeld den Service übernehmen würde.

Was halt bleiben würde ist der Abbau am nächsten Morgen...

27.07.09 08:07
Soefeli82

nicht registriert

Re: Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

Hallo Blumenfee

also gägä ds brätle deheime spricht absolut nüt. we dir gnueg platz heit deheime würd ig mirs also o überlege, ds fescht nid deheimä ds mache. d gescht wärä sicher o bereit, ä salat oder äs dessär ds bringä... kollegä frage, wo a däm tag der "service" übernähmä würd ig o suächä. will d verwandtschaft wet ja de o chli zit ha zum ässä u darbiätige ds luägä...

mini schwoscht het a ihrem hochzit äs feschtzält bim schuälhuusplatz ufgstellt. i däm zält hets sogar ä bar u ä bühni ka. d tische i ds gschirr heimer vom konggresssaal gholt u uf der iladig isch gstande, das jedä gascht si stuähl sälber mues mitnäh. natürlech het ne no tischhöchi agä also ig mues sägä, das mir so öbis liäber isch weder ines restaurant. mir wärdä am abe o nid imene restaurant si, sondern imene burehuus. dert chöimer o bis am 6i am morge feschtä, störä tuä mir niämmer u mir müässä ab mitternacht kes vermöge für zitzuäschleg zahle.

lg soefeli

27.07.09 10:13
aschera 

Re: Am Aabe brätle statt id's Restorant ga ässe??

hallo blumenfee

brätle find ig ou e super idee, mir brätle zwar nid isch aber ou es thema gsi... jetzt hei mir üs fürne waldhütte une partyservice entschide... bi üs wird das e total ungezwungene abe gä (hoffi ömu)
klar finde das nid alli vo üsne gest toll si chöme wäge dämm ja ou nid aber das isch üs egal... denn das isch üse tag u dä wei mir so verbringe wies für üs stimmt...

ig dänke dasme si hochzitstag würklich genau so söll/cha plane wies für einem stimmt... das isch doch zwichtigschte denn vorussichtlich hüratet me ja nur einisch...

lg aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

 1 2
bilder-upload   Ungewöhnlichem   vorgeschlagen   zwichtigschte   Ueberzeugung   Schlussendlich   Bluemefee   Blumenfee   Traumhochzeit   schiffswerft   vorussichtlich   schuälhuusplatz   ausserdentlich   verwandtschaft   eingetauscht   Prinzessinenhochzeit   canton=6&city=Alle&site=0&kind=23&occasion=5&person   konggresssaal   Voraussetzungen   Restorant