| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Apéro "ungeladene" Gäste
 1 2 3 4 5
07.01.13 19:03
Lula 

Re: Apéro "ungeladene" Gäste

Hoi Lina, interessanti Ussag. Wieso meinsch chöme Lüüt wo Dir gseit heit, Dir wettit se nit drbi ha?! I würdi eifach gugge, dass Dir öbertem, wo die Lüüt im Idealfall kennt, bestimmetwo se de diskret aber direkt umi vor Türe stellt, oder se am Festplatz verwieset.

13.02.13 12:06
LadyWolverine 

Re: Apéro "ungeladene" Gäste

Mir hei de Apéro aneme andere Ort als die kirchliche Trauig, so isch d Gefahr gering, dass no Überraschigsgäst nochane mit ans Apéro chömme. ;)

Abr das mit de Eltere hani au scho gha jetzt...
Ich bi vo Dütschland und wil ichs niemer wett zumuete numä wegem Apéro ind Schwiiz z cho und wil mir nit sämtliche Fründe vo minere Familie chönne ilade, hei mir diplomatisch gseit mir mache e Wuche vorher e klassisch dütsche Polterobe (mit Gschirr werfe etc.) in Dütschland. Da chönne denn alli Fründe, Bekannte und Verwandte vo Dütschland cho, s git z trinke und e Eintopf und Klöpfer und alli sind zfriede.

Nur mini Schwiegermuetter het jetzt no s Gfüehl es müessti no sunnsch öpper cho... Sie hets im ganze Quartier wo min GG ufgwachse isch vrzählt und jetzt wett sie vo eus no Apéro-Iiladige ha, die sie denn cha vrteile... Mir hei ihre gseit mir hei numä no eini... Jo die chönnti sie jo denn kopiere... Was selli do noch sagä... Isch jo numä euses Gäld...

Mir hei jetzt öppä 90 Zusage zum Apéro und hei Züg für 100 Lüt. Mir werde au mit Salzstängeli und Chips chli strecke.. und ebe: s het solangs het ;)

13.02.13 16:48
toluwu

nicht registriert

Re: Apéro "ungeladene" Gäste

Ui, das find ich aber sehr frech von Deiner SchwieMu! Ich hätte ihr wohl grad gesagt, dass sie die Einladungen Euch überlassen soll...

Aber die Idee mit dem Polterabend in D finde ich super!

27.03.13 09:59
MsJenaya 

Re: Apéro "ungeladene" Gäste

Ich finde schade, dass sich deine Schwiegermutter da so einmischt. Das geht meiner Meinung nach gar nicht. Aber mit der Familie ist es immer schwierig.

28.04.13 09:27
Michi86

nicht registriert

Re: Apéro "ungeladene" Gäste

Ungeladene Gäste ist bei uns auch schon zum Thema geworden: Wir heiraten in einem Jahr und bei uns im Standesamt ist es nicht möglich einen Apero zu machen... Daher wechseln wir gleich nach der Trauung zur Festlokalität wo zuerst ein Apero und anschliessend das Essen stattfinden wird... Das heisst wir haben keine "nur"Apero-Gäste.
Meibe Mutter meinte dann: "und was macht ihr mit den Leuten die unangemeldet kommen?!"

Ich hab ihr gesagt, dass es das nicht geben wird. Sie meinte dann dass es Leute vom Geschäft geben könnte, aber da werde ich die genaue Uhrzeit gar nicht bekannt geben.... Und ausserdem heiraten wir an einem Freitag um 16.00uhr, da kann nicht einfach jeder kommen. Wenn jemand bei der Trauung auftaucht soll er halt dabei sein, zum apero eingeladen wird er deswegen nicht....

12.06.13 09:51
nisliker 

Re: Apéro "ungeladene" Gäste

mir hend es ändlichs problem... mir sind vom züri underland und hüratet i de lenzerheid. mir hend also au kei "nur aperogäst". jetzt han ich durch di blume erfahre dases si chönd das min jugichor woni sit langem drin singe als überraschig chönti ufe cho!!!!!!!! die fahred 2 stund für id lernzerheid! das chönd 4 persone bis aber 30 persone si!! ich bi enzetzt! i eusere apero location hets gar kei platz für meh lüd! weiss echt nöd was mache.... chasch ja au nöd all wieder hei schicke wens extra 2 stund gfahre sind... weiss echt nöd was mache... ich ha kei ahnig wie viel dass denn würkli chömed

12.06.13 10:16
elea 

Re: Apéro "ungeladene" Gäste

hey nisliker! gohts guet?

i wörd das emfall ofe aspreche ond enne sege dass du mega freud hesch dass si extra weg euch di lang areis in chauf nemtät aber dass ehr ke platz hend und du ned wetsch dass si för nüt chömet!!!

12.06.13 10:22
nisliker 

Re: Apéro "ungeladene" Gäste

hoi elea :)

ja mir gats suuuper!!! wie gats dir?

ja sproblem isch das mir ja das offiziell nöd wüssed... also de wo eus das gseit het weisses au nöd aber er het gseit es chönd si das es paar chömed.... wenn das 5 sind isch das ok. wenns 30 sind hani es problem :S aber ich wird minere schwöster sege sie söll sich ume lose und das au so kommuniziere das apero location recht eng isch und sie gern wens schön isch dusse en glüewih überchömed.... es gat susch nöd....

12.06.13 10:24
Larinya 
Re: Apéro "ungeladene" Gäste

also wenn ich das richtig verstehe, wollen sie euch überraschen? im grunde wisst ihr nichts davon? dann lass sie doch kommen. ich war auch lange im schüler/jugendchor und auch wir haben oft an aperos gesungen. auch wenn kein platz da war, man stellt sich irgendwie auf, das klappt immer... wenn sie nicht offiziell eingeladen sind und wie gesagt, als überraschung kommen, lass sie doch kommen... macht euch doch nicht immer so ein stress... die werden schon nicht zum essen bleiben, wenn sie nicht eingeladen sind, an den kosten ändert sich nichts... überraschungen sind doch immer was tolles, geniesst es einfach

12.06.13 10:28
elea 

Re: Apéro "ungeladene" Gäste

ja mer gohts au tiptop, merci! :)

das esch en gueti Idee dass dini schwöschter mol bez sel omelose ond allefalls cha si jo denn das de lüt au sege..

larinya i verstoh d sorge vode nisliker scho. ebe vorallem well si jo die lenzerheid hürotet ond ned grad ome egge em Dorf... do wers mer eigentli au end recht wenn öper 2h he fahrt nome dasser de cha 1h omestoh onds eigentli gar kei platz het ond de weder 2h hai farhre... aber ebe nisliker das met de schwöschter esch en gueti Idee!!!! ;)

 1 2 3 4 5
Apéro-Teilnehmern   Nur-Apéro-Gäste   Personen   Überraschigsgäst   merkwürdigerweise   Aperoeinladungskarte   Schwiegermutter   Schulkameraden   Überraschungsgäste   Hochzeitsapéro   Schwiegervater   Norddeutschland   heiraten   ungeladene   Piratenbraut   Schwiegermuetter   einfach   überraschungen   säubverständlech   eingeladen