| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
April 2013
 1 .. 3 4 5 6 7
26.02.13 20:28
Mime 

Re: April 2013

Hoi zäme
Wir konnten heute auch wieder ein Häkchen mehr machen: Ehevorbereitungsverfahren läuft... Jetzt kann ich meinen neuen Pass bestellen und wir können mit der Zivilstandesbeamtin die Ziviltrauung besprechen (ist eben nicht am gleichen Ort wie heute).
Dann ist nächste Woche das zweite Gespräch mit dem Pfarrer, bis dahin möchte ich noch die Liederwahl komplettieren (ich hoffe, ich komme dazu, habe Notfalldienst am Wochenende).
In drei Wochen habe ich die Probefrisur und Probemakeup. Muss einfach vertrauen, dass es gut kommt...

Tja das mit dem Tagesablauf... Das müssen wir mit den TZ dringend nochmals besprechen. Es gibt eine Stunde nach Apero und vor dem Essen, wo GG und ich nicht wissen was läuft. Die Abendlocation möchte aber den möglichst genauen Zeitpunkt des Essens wissen, und auch, was am Abend laufen wird (Timetable). Das müssen wir wirklich nochmals besprechen. Aber ich vertraue da den TZ's voll und ganz...

27.02.13 13:39
karero

nicht registriert

Re: April 2013

@Braut2013: Vielen Dank für deinen Input. Ich bin eigentlich nicht so nervös, was die Probefrisur angeht. Ich werde erstens mit meiner Schwester da hin gehe, was mir eine gewisse Sicherheit verleiht, zudem ist die Coiffeuse eine sehr gute Freundin und ich kenne ihre Arbeit. Ich hoffe einfach, dass sie alle meine Wünsche irgendwie berücksichtigen kann.

Das mit dem Tagesablauf ist bei uns auch so eine Sache. Mein GG und ich sind auch mega Kontrollfreaks. Wir haben den ganzen Tag schon in einem Zeitplan durchgeplant. So dass wenn etwas schief gehen würde oder wir in Verzug kommen, jeder weiss wen er anrufen muss, um die Zeiten zu schieben.

Was ich wo einpacken muss, hab ich mir noch nicht überlegt. Wäre vielleicht noch gut. Zudem möchte ich mir noch eine Liste machen, was wir alles am Vorabend bereit legen müssen, damit wir sicherlich nichts vergessen (Ringe, Ausweise, etc.)

05.03.13 14:13
Mime 

Re: April 2013

hoi zäme!
bechömet dir ou scho gschänk? wie machet dir das mitem verdanke? warte, bis s fescht düre isch, und denn aune es chärtli?

05.03.13 14:33
karero

nicht registriert

Re: April 2013

Hoi Mime

Ja wir bekommen auch bereits Geschenke. Bei uns ist es eben so, dass wir uns Geld für die Hochzeitsreise gewünscht haben und man auf unserer Homepage gewisse Sachen kaufen kann. Danach erhält man die Informationen für die Überweisung auf unser Konto.

Damit wollen wir vermeiden, dass wir so viel Geld am Hochzeit herumtragen müssen.

Da ich jedes Mal, wenn jemand etwas gekauft hat ein Mail bekomme, schreibe ich darauf ganz kurz zurück und bedanke mich. Aber eigentlich bedanken wir uns dann erst im Nachhinein.

Gruss
karero

PS: Hüt imene Monet isch es scho so wiit ;-)

06.03.13 17:34
Braut2013 
Re: April 2013

Hey zäme!

Wieso überchömet dir de scho Gschänk? Si de das eifach Beträg wome uf öire Homepage schänkt oder o süsch scho? Aso mir hei nüt übercho, hei aber o ke Wunschliste uf dr Homepage

Und wie loufts bi eu so?
Sind ihr au scho langsam närvös?
Bi üs gahts no 5 Wuche und irgendwie schiintmr alles so unrealistisch..das ich i 5 Wuche scho Ehefrau wirde Aber fröimi mega druf!
Hei grad letscht Weekend no e Meilestei chönne abhaacke mit Besprächig im Restaurant..hei dr Ablouf, s Menu, Torte und Deko besproche..wird alles vo dert gmacht, find ich super.
Jetz staht eigentli nurno de Termin mitem Fotograf aa und die letschte Kontrollarüef. Und natürlech s Chleid woni ire Wuche chan ga hole Und bi eu? Sind ihr au parat? :-)

Phu, letschti hani mal nochli mini Schueh iigloffe..si händmer aber scho zimli gli vorne weh ta, wüllsi halt chli i Spitz füre gönd und ich mir das süsch nidso gwöhnt bin..het öper Tipps drgäge? Wird das ächt besser irgendwenn?

I bi no uf dr Suechi nacheme Rägeschirm - hani gloub schomal erwähnt..ha iz bi Chez Janine gfragt..die hei zwar Schirme aber alli um 80.-...findi irgendwie no tüür, wemer ne ja vilech (hoffentlech) garnöd bruche.. mal luege, was ich noso finde..

Mal no en anderi Frag: Bruucht ds Brutpaar ar Ziviltrauig au nomal e ID oder nur d Trauzüüge? üsi ID isch ja scho x mal kopiert worde

07.03.13 08:07
sabrinella 

Re: April 2013

Hallo Braut 2013

wo hürote ihr den?

wend e schirm bruchschganz be light in the box goh luege die hend super für CHF 20 und schicke vo china goht nur e wuche wür also no länge:-))

07.03.13 20:24
Braut2013 
Re: April 2013

@ Sabrinella: hürate im Aargau.
Bi light in de Box hani ebä glueget wägeme Schirm, aber ha nur die Stoffschirme für d Brut gfunde..gits dert neumeds richtigi Rägeschirm? wenns würkli söttim rägne

21.03.13 12:16
Braut2013 
Re: April 2013

Hoi liebi April-Brütlis!

Jetz isches scho bald April - üse Monet
Wie geits eu allne? sind ihr parat füre gross Tag? Närvös?
Ich fange mir langsam afo Gedanke mache über s Wätter..eigentli hani mit Räge welle rächne, damit ii nid enttüscht wirde..aber je nöcher dr Tag chunnt, desto meh hoffi doch, dasses schöns Wätter git..

09.04.13 09:50
Braut2013 
Re: April 2013

Guete Morge zäme!

No 3mal schlafe, när isches so wit..Oh je und ds Wätter gseht so katastophal us...ii und GG si scho grad chli deprimiert, wüllmr schöni Föteli ar Aare hätte welle mache..wes rägnet geit das nid..wärde öpe trotzdäm chli dusse müesse fötele mit Schirm, aber ha irgendwie Angscht, dasi mis Chleid ruiniere..und uf allne Föteli mit Schirm isch onid so das Wahre..üse Fotograf schiint irgendwie onid so ideeriich - mir hei üs mit ihm troffe und är het irgendwie so schüch gwirkt und so...närvt üs grad chli. Aber iz chöimer ja eh nütme ändere..Wotmr eifach das alles nid la vermiise vom Wätter u s Beschte drus mache..

Wie geisch du mit dere Wättervorhärsag um, Snet?
Bi dir Mime gsehts ja super us, dasses bis zu dim HZ schöner isch

09.04.13 11:39
Sternli77

nicht registriert

Re: April 2013

Hei Braut 2013

So von Windischer Braut zu Brugger Braut;-) wir gehen bei schlechtem Wetter zur Gärtnerei Zulauf in Schninznach Fotos machen! Einfach dort anrufen und kurz melden dass ihr kommt, dann ist das kein Problem!!

Lg Sternli

 1 .. 3 4 5 6 7
Turnschuhträgerin   Einladungen   Besprechungstermine   Zivilstandesbeamtin   Wiederholungstreffen   Tisch-Namenskärtli   Vorbereitungsgespräch   Hochzeit   heiraten   organisationsstopp   wii-degustationsrundi   After-Wedding-Gruppe-Shooting   ehevorbereitigsverfahre   Ehevorbereitungsverfahren   auseinandergesetzt   hiiiiiiiiiiiiillllllllfffffffffeeeeeee   Startschwierigkeiten   Zwischenverpflegung   Besprechungstermin   Vorbereitungsverfahren