| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32
06.10.13 11:15
AIYANA 
August Bräute 2014

So ich habe mal gedacht ich starte ein neues Thema. Es wäre schön sich hier mit Bräuten auszutauschen, die auch im August 2014 heiraten. Erfahrungsberichte, Tipps und weiteres.
Wenn alles klappt, werden wir im August 2014 unsere Hochzeit sowie auch die Taufe unseres noch ungeborenen Kindes durchführen. Vielleicht gib es ja auch hier jemanden, der auch eine Hochzeit mit Taufe feiert.
Wir haben momentan erst die Kirche mit Pfarrer organisiert und provisorisch eine Waldhütte gemietet.
Wieweit seit ihr bereits. Habt ihr schon eine Budgetplanung aufgestellt?
Es würde mich freuen wenn wir uns hier austauschen könnten.

06.10.13 11:24
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Hallo AIYANA
Mir hürate am 30. August 2014

06.10.13 11:41
AIYANA 
Re: August Bräute 2014

Hallo LaMariee

Schön, das freut mi. Ond händ ehr scho was organisiert?
Mer hürotet am 02.August 2014

06.10.13 13:07
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Auso mir hei dKiuche, dr Pfarrer, dAbelocation u dr Fotograf
U Ideene für zCatering am Apéro u am Abe heimr ou scho konkreti, aber no nüt reserviert..
U wi gsehts bi euch us?

06.10.13 13:11
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Das wär villech ou no für di:

http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2014-12_237_10.html#90

dListe vode 14er Brütlis

06.10.13 14:38
AIYANA 
Re: August Bräute 2014

Ui Wow, de händ ehr jo scho paar sehr wechtigi sache. Mer händ fengs de Pfarrer ond d'kile ond wössed wo mer de apero mached. ond en waldhötte hämer fengs provisorisch reserviert. söst wössed mer gar nonig rächt wo mer seled starte.
mer möchet eus jetzt mol es budget ond denn lueged mer witer ich ghöre ned zo dene fraue wo scho emmer gwösst händ wie ehri hochzit sel usgseh. :-D

07.10.13 11:42
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

De heit ja dir ömu ou scho paar grossi Sache erlediget
ja es Budget heimr ou mau ufgstellt... isch gar nid so eifach... u Gästeliste heimr ou mau erstellt... dassmr afa chli wüsse mit wiä viu Lüt dassmr öpe müesse rächne...
u Trouzüge heit dr scho?

07.10.13 17:36
AIYANA 
Re: August Bräute 2014

bi eus esch söst scho so vel los, dass mer momentan ned mol zo dem chömed, aber mer seted eus wörkli dra setze. Stimmt mer händ au mol ufgschrebe wer mer dänked, dass mer iladed, das wärded ca. 80 persone. wievel sends bi euch?
Nei Trouzüge hämer nonig. Bi eus esches jo so planet dass mer Hochzit ond taufi glichzitig mached. dorom semer au am öberlege wer gotti ond götti sel sie ond wer deför trauzüge. dorom esch das momentan wörkli no schwerig.
wie hesch eigentli din atrag becho?

07.10.13 18:40
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Hallo zämä

Ig ghöre o zu dä August-2014-Brüt
Mir hürate am 22.08.2014 und hei bis itz d Trauzüge bestimmt, d Gästeliste erstellt und d Location reserviert. Aus nächst luege mir fürnes Catering und füre Fotograf und ig bi natürlech scho tüchtig am Bilder vo Brutkleider aluege
Budget hei mir so grob mau gmacht, aber das isch würklech rächt schwierig.

Us weler Region sit dir?

07.10.13 19:50
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Hallo MoneyPenny

Auso ig bi usem Kanton Bern, ir nechi vo Thun.. U dir?

Auso mir si am Apero ca 100 Persone u am Abe de ca. 50 Persone..
Trouzüge heimr no nid gfragt, aber wüsse wär dassmr wei

Mi Schatz hetmr a üsem nünjährige Kennelerntag dr Atrag gmacht.. U ig ha den überhoupt nid drmit grächnet... Är het mir es Räzu gmacht u zLösigswort isch die Fragen aller Fragen gsi bi völlig überrascht worde
U wi isches bi euch gsi?

 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32
eigentlich   gwundernasenliste-braeute-2014-12   organisiere   bearbeitet   Iladige   einisch   Homepage   Pfarrer   hochzit   Fotograf   MoneyPenny   Priis-Leistigs-Verhältnis   linally   reserviert   LaMariee   Willkomme   schittli   reserviere   verschicke   buechet