| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 22 .. 32
18.11.13 16:47
Fanny87 
Re: August Bräute 2014

ich hans glaub falsch gschribä.. ich rechne scho au mit 2 bis 2 1/2h apero. aber ich möchte äbä nöd zfrüe idä obiglocation sii..drum find ich eher spöter hürote ebe glaub besser. will susch muemer fascht no es unterhaltigsprogramm organisiere ;-)

jo de apero wird grad nebt de Chile sii und d obiglocation wird au idä umgebig sii. drum bruchemer döt au nüm würkli viel ziit.

18.11.13 16:59
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Ah, oder ich han dich falsch verstande. 2.5 Std sind demfall guet sorry

Mier tüend d'Aperogäscht äbe grad a d'Aperolocation "schicke" wills um d'Chille um ned viel Platz het
Und? Hesch scho alles? Hihihihihi

18.11.13 17:46
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Hallo fanny
Härzlech willkomme bi üs. E be ou eini vo dene, wo am 23.8 hürote.
Üse zitablouf gset ungefähr so us: ca. 11:30 met de brutführer zum fotoshoting.
Um die 12:30 wärde die gladene gescht am träffpunkt vom car abghout und zo der chile gfüehrt. Mer wärde üsi gescht ersch bim izug id chile am 13:30 gse. Mi fründ und e wärde zäme id chile loufe. D'chile werd ungefähr 1 stung dure. Nochäne werd gratuliert und gfötelet (dr fotograf het gmeint, mer söue üs für das rund 1.5 bis sogar 2 stung zit näh). Dert werd's mineralwasser gä. Nochäne fahre meröppe 10 minute zom aperoplatz. Wo mer aus brutpaar s'apero wärde eröffne. Mer wei dert zit für üsi aperogäscht ha. (Vorauem rede).
Öppe am 18, 18:30 wärde mer zom resti fahre, wo mer ässe.
E ha zerscht bau angscht gha, dass 13:30 id chile z'spot isch.
Aber es gset guet us, so dass mer üs gnüegend zit für aus chöi nä

18.11.13 18:41
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@Schittli: Wärdet dir während dene 1.5-2h wo dir für z fötele bruchet für d Gäst no chli Unterhaltig organisiere? I bi drum mau amene Hochzit gsi wo z Programm ähnlech gsi isch und a däm Tag isches sehr, sehr heiss gsi und aus gladene Gast si mr när fasch 2h näb dr Chile umegstande und äs isch nüt glüfe (z Bruutpaar isch mit fötele beschäftiget gsi; äs het nüt z knabbere gäh und fasch keni Sitzglägeheite gha) und das het när bi aune vorübergehend chli uf d Stimmig gschlage und das isch natürlech chli schad gsi.

18.11.13 18:43
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@Fanny87: Härzlechi Gratulation! Ig weiss wis isch, ha o fasch nid chönne warte bis mrs offiziell verzeut hei

19.11.13 09:17
Fanny87 
Re: August Bräute 2014

Guete Morge :-)

Danke vielmol für dä lieb Empfang do im Forum.

Mir wänd äbä nöd unbedingt de Tag id längi zieh..drum tüemer wohrschindli so spot wiä möglich de Termin asetze vo dä kirchliche trauig. aso wohrschindli am 3, wenn das goht. liebe Hemer denn am obig ä cooli Party und dass d lüüt denn au no möget fiire :-).
aber so chas jo jedes paar mache wiäs für sie am beste passt.

anderi frog, wenn verschicket ihr d chärtli? und was machet ihr für kärtli? selber bastle? bstelle?

19.11.13 09:40
Schittli 
Re: August Bräute 2014

@ moeypenny
Mer wärde i dene 1.5 bis 2 stung äuä ned wirklich ä ungerhautig organisiere. Es wird secher setzglägeheite, öppis z' trinke und ev. Knabereie gä. Mer möchte eifach wirklich föteli vo aune (Mini Arbeitskollegin frogt mi hüt no, ob e a erem hochzit be gse, wöu es ke föteli vo de Arbeitskollege het).

Mer wärde üsi chärtli Anfang johr verschicke. Mer wärde es bim www.kartenmacher.ch lo mache, die hend i Mine ouge sehr schöni chärtli. Das Met em bauschte Han i mer ou überlegt gha (e mach d'wiehnachtschärtli, geburtstagschärtli....... Immer säuber). S'baschtumaterial isch leider relativ tüür. Wenni's bauschte choschtet äs chärtli zwüsche 7 und 10 Fr.

19.11.13 09:54
Fanny87 
Re: August Bräute 2014

mir werdets denki au afangs johr verschicke und machets au bi kartenmacher ;-)! die hend würkli uuuh schöni chärtli!!

han grad ä Offerte für ä band becho am obig. 2-mann und sie sind würkli guet, has scho zwei mol gseh!
spielziit vom 8i bis am 2 für 1700.-
wa denket ihr, isch das es guets agebot?

19.11.13 09:59
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Guete Tag mitenand

Chärtli: Mier lönd sie glaub au bim Kartenbauer mache. Hans geschter grad aglueget, und die gfalled mer würklich guet. Mier hend en Kolleg, de isch super i so Sache, evtl. frogid mier denn ihn. Z'Erscht müesstid aber no es paar schöni Föteli vo üs 2 häre git glaub sälte normali Fotene bi eus.
Verschicke tüend mer si denn nöchst Johr, evtl Februar oder März. Ich finde das länget, sus vergissits das nämlich wieder
Ich mache au alli Charte sälber sus, und es wird scho fascht erwartet ... aber ich finde es a) z'tüür, und b) find ichs eifach schöner, wenn die "proffessionell" gmacht sind ...
Z'erscht müemer üs jedoch no öpis wäg de Wunschlischte überlegge. Öb online oder wie mer das gnau wend mache, und vorallem - was

Zuletzt bearbeitet am 19.11.13 09:59

19.11.13 10:30
Schittli 
Re: August Bräute 2014

@ Fanny
Met de Bändprise kenne e me ned us. E Cha der ned Säge, ob das viu oder wenig isch.

@ snicki
Mer wärde es online- wunschbüechli (uf www.wunschbuechli.ch) mache. Mer wärde aber ou eis us Papier mache ( e Cha vo de öutere gäscht, wo s'internet nume vom gehöre säge kenne, ned verlange, dass se dert äs gschänk ussuche)
E ha afe äs muschter vom "papierwunschbuech" gemacht. E ha bunte, quadratische couvert gno, ha es uf dr einte Site glochet (zun i Buchform zämebinde); ha äs föteli drufkleibet (vo mässer); ha de inne d' Beschreibung derzeue to (z.b. Marke, artikelnummer, wo gesehen, wie teuer.....)
S'couvert hani Met eme "lochstämpu" (ke ahnig wie me dene seit, wo äs Motiv usstanze) verseh, dass gäscht gse, ob dä wünsch no zor vervüegig steit.

Do mer ou scho äs paar johr zämeläbe und öise hushaut gute gerichtet isch,hei mer vorlauem Tagesausflüge, theaterbsuech, brunch, drigno. Mer hei aber ou no ä schwedeofe (dä fäut i üsem hushaut no) und Anteile ad Flitterwochen ( z.b. Übernächtigte, reisekilometer, Sehenswürdigkeiten, Nachlässe.....)
Dr schwedeofe hani i Anteile vo 10 fr. Ufteilt; Flitterwochen pro reisekilometer/ pro Person 80 Rappe.
Äs werd ou no es paar hushautariku ha( do es paar lieber öppis "handfescht" Schänke).

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 22 .. 32
Pfarrer   linally   MoneyPenny   einisch   bearbeitet   gwundernasenliste-braeute-2014-12   organisiere   Homepage   Iladige   reserviert   LaMariee   schittli   Priis-Leistigs-Verhältnis   buechet   Fotograf   hochzit   eigentlich   verschicke   Willkomme   reserviere