August Bräute 2014 |
|
1 .. 9 10 11 12 13 .. 23 .. 32
|
19.11.13 18:41
Moneypennynicht registriert
|
Re: August Bräute 2014
Hallo zämä
Mir wärde d Iladige Afang März verschicke, da mir z Zivilstandesamt ersch 6 Mönet im vorus chöi reserviere und ig wett das erlediget ha, bevor d Iladige usse gö
Im Arrangement vo üsem Fotograf isch o gad äs Engagement-Shooting inbegriffe und das wärde mir sicher mache und die Fotos de gad für d Iladige bruche. D Iladige löh mir la drucke, mir si beidi ziemlech talentfrei was bastle abelangt
|
|
|
|
|
20.11.13 08:26
Fanny87
|
Guete Morge Ladies
Woopwooop mir hends gester Obig minä Eltere gseit :-)! es isch eifach sooo äs schöns gfühl gsii z'gseh wiä sie sich gfreut hend. und noher natürli endli chöne öppertem verzelle was mir wiä denkt hend, wiä dä atrag gsi isch usw. isch en tolle obig gsii :-)
natürli hani au grad scho wider ä frog a eu hihi. wenn gönd ihr eues bruutkleid go poste bzw. henders sogar scho? ich weiss, das mer seit spötischtens es halbs johr im vorus sött mers bstelle..oder lieggi do falsch? natürli freu mi scho uuh druf zum denn en Termin abmache..denke aber dass da no langet im Januar..
guetä Start in Tag wünschi eu!
|
|
|
20.11.13 09:11
Schittli
|
E ha mis Set ändi September. E ha jetzt wöue Lüge, wöu se im Momänt ausverchouf hei. E ha für mis öppe d'höufti zaut. S brutchleid bleibt jetzt dert Wongs kouft ha. So 12 bis 14 Woche vorhär goni verbi für d' änderige. Was e ned gemacht ha, bez. Ned derbi gha ha isch ä Kamera ( e ha nume äs händifoto derfo). Mini cwaföse het gseit, si wäre froh, wenn si äs besser Foto heig. E werde Met mire Kollegin verbi go mou go fötele. Und äs färbmuschter werd e mer ou no lo metgä. E weiss jo zwar was für ä farb. s.' Chleid het, aber für töu Accessoires wärs doch hilfreich
|
|
|
20.11.13 20:38
Moneypennynicht registriert
|
@Fanny87: Ig ga Ändi Dezämber oder im Januar ga luege....i ha mi scho i mehrere Brutkleidergschäft erkundiget und si hei gmeint, 6-7 Mönet vorher längt guet. Hesch de scho ä konkreti Vorstellig?
|
|
|
|
|
24.11.13 18:44
Schittli
|
Hallo zäme Mer hei geschter obe die erschti Setzling Met üsem Brautführerquartett gha. Äs isch üs vorlauem drum gange, dass sech die 4 mou chli besser kennenlerne. Vor zäme Setzling här isch eso, dass vom pärli a der ma, mim fründ si bescht Kolleg isch und vom pärli b isch d' frou Mini beschrieben Kollegin. Mer kenne aui scho über 20 johr und vertraue aune blind. Die 4 kenne sech ou scho vo diverse feschtli, hei aber no nie zäme öppis vorbereitet. Mer hei bi üs äs Raclette gässe. Nochäne hei mer üsi wünsch für hochzit oder was mer überhaupt ned wei abbrocht. Mer hei bedne pärli en Ordner gemacht. Dert drinnen hets ä geschtelischte Met aune Adresse, und wie es zo üs stört (z.b. Bruder von Schittli......); mer hei ne ou ä Adreslischte Met aune Personen und Lokalitäten, wo öppis Met üsem hochzit z'tue hei (z.b pfarrer, Kirche....) Mer hei ne ou äs Budget ghä, wosi demit chöi schaffe. Ab jetzt chöi es afo plane, wie und wo es üs wei überrasche. Mer wärde secher no einisch bis 2 mou zäme hocke, aber mer müesse jo ned jetzt no ned aues metübercho, was se denn wärde mache.
Mini schwiegeröutere haute decht, es weiss no niemert ussert se. De werd's glich no chli en Überraschung.
|
|
|
|
25.11.13 05:36
Schittli
|
Hallo Taeboyana Ja d' Setzig isch glunge. Es isch luschtig gsi.mer si bis irgendwen am sunntig morge frühe zäme gehockte. S' Budget isch relativ schwär gsi Zombie mache. Mer wüsse jo ned, was se aues wei mache. Mer wei üs ou chli lo überrasche. Mer hei das vorhär chli usgrächnet gha, was es ungefähr chönti choschte: - es speziells fahrzüg für üs Chile- Nachlässe 300.-- fr. - e Komiker am obe ( isch üsne wünsch) 300 - ä hochzitzitig 300 - ballön 150 - Briefmarke und Telefon 100 - Zubehör für spieli 50 - fotishow ( zum Teil müesse d' föteli no digitalisiert wärde) 50 - ev. No öppis speziells am zivilhochzit 100
Macht zäme 1350.-- fr. Mer hei ne äs Budget vo 2000 fr. Gä. Tönt noch viu. Isch es aber gloub ned.
|
|
|
|
1 .. 9 10 11 12 13 .. 23 .. 32
|