August Bräute 2014 |
|
1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 25 .. 32
|
23.01.14 15:29
lil.lian
|
Re: August Bräute 2014
Linally Ja isch e laaangi Gschicht mit em Chleid :) Ich bin scho insgesamt i 5 Brutchleidergschäfter gsi.. Ich suech halt eher chli es schlichters, une nöd zbreit und schulterfrei. Und das isch no recht schwierig zum finde. Zersch bini im Mery’s gsi und det hät mer eigendli au es Chleid gfalle, aber es isch vill zbreit une gsi und vill zglitzrig.. Den bini im Liluca gsi, det hani eigendli es super Chleid gfunde, bin mer abr nonig so sicher gsi.. (es hät ebe so en grosse dicke graue Gürtel. Mer cha ja de scho ustusche, abr ich han eigendli immer es komplet wiises Chleid wölle). Den bini is Chez Janine, det hät mer au eis gfalle. Den bini eigendli immer zwüsche dene zwei Favorite am überlege gsi.. Und ich han dänkt, ich wet nomol inen Lade gah zum luege öbs würkli eis vo dene zwei isch. Drum bini den no in Zoro, dete hani aber gar nix gfunde. Ich han den eifach doch no s’Gfühl gha, ich müsst noimets hi und den bini no uf Beromünster. Und dete hät mer ja den au eis mega guet gfalle. Das Chleid und das Chleid vom Liluca sind au mega ähndlich.. Und die beide sind au mini neue zwei Favorite worde. Nachdem ich nomol drüber gschlafe han, han ich mich fürs s'Chleid vom Liluca entschiede, dass vo Beromünster isch mer den doch chli z'langwilig gsi. Und hüt am 1 bini no im Liluca gsi und han definitiv mis Chleid kauft. Es sind no vier Lüt mit mier mitcho . Mis Mami isch extra nomol cho id Stadt cho, zwei Kollegine und d'Arbetskollegin hät au umbedingt wölle mitcho. Voll härzig. Und jez hani äändli mis Chleid gunde Es isch das mit em Gürtel, aber da müemer den eifach no e anderi Farb sueche.. Ich chan der susch de Name vo de Beraterin in Beromünster ageh wennd wötsch.. Den chasch ja fräge, öb sie chöntisch ha.. Wege de Homepage, gahn mal uf zankyou go luege.. Han dete mal e Homepage zämäbastlet :)
Aiyana Hihi ja de 14.02.14 isch scho chli kitschig, aber isch doch es kuuhls Datum . Das findi abr voll kuhl, dass iher gad d'Iladige mit em Föteli schicked vo de Zivlitrauuig. :) Ja das mit em Chleid glaubi . Abr vill bringe duets ja au nöd, wenn jeze scho gasch.. Das mit de Jukebox findi au no ganz e kuuhli Idee =)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|