| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 26 .. 32
31.01.14 19:23
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Hi Snicki

Tolli Kleider! Ig drücke dir fescht Düüme, dass du gli dis Troumkleid fingsch! Villäch hie no ä chline Tipp: Ig würd ono Kleider aprobiere, wo di nid eso aspräche uf Bilder oder ufem Bügel. Us Erfahrig cha ig sägä, dass die Kleider a eim säuber ganz angers würke Ig ha mis Troumkleid uf dä Bilder und im Lade völlig übergange, wöu ig nie dänkt hätt, dass mir dä Schnitt so guet steit....zum Glück het mini Beraterin so äs guets Aug gha...

Viu Spass bim Aprobiere!

31.01.14 19:34
Taeboyana 

Re: August Bräute 2014

Hallo zäme!

Hui da inne hani ou scho lang nümm mitgschriebe...

@LaMariee: Uuuuuund? Fündig worde? Hihi zum Glück gsehmer üs morn grad, de chani di de usquetsche

@Snicki: Schöni Chleider, ds 1. gfaut mer auerdings am beste, ds letschte wär itz für mi viu zsträng Passt aber o gar nid zu mire Figur, i ha äbe genau sones Chleid wie du dämfau nid wosch (Neckholder), drfür si mir schuuterfreii und A-Linie-Chleider überhoupt nid gstange. Aber so ischme verschiede!

I cha dr moneypenny nume zuestimme, probier unbedingt ganz verschiedeni Sache a. Bi mir isches zwar scho so gsi, dassi schlussändlech o genau sones Chleid ha kouft, wieni ha wöue und mir vorgsteut ha .

Wow da hesch du aber super Priise für Haar und Makeup - wobi i cha ou nid chlage, zahle ca. 50.- für Frisur und 50.- für Makeup, je nachdäm wie ufwändig ases de wird. Findi aber vou ok.

@Sue: mir si no nid sowit mit de Iladige... wei se Ändi Februar verschicke, aber mir hei ja o Save the dates gmacht, vo dämhär heimer nid so Stress u si ja de geng no 6 Monet...

Zuletzt bearbeitet am 31.01.14 19:38

31.01.14 20:25
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Hallo Froue
Nume churz: ig ha MIS Troumchleid gfunge:smile
Ä isch sooooooo schön
Ha wük e super Tag gha u iz bini ko
Fröiie mi sehr uf zBruutträffe morn, bis gli....

31.01.14 21:23
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Hi LaMariee

Super, gäu äs isch äs schöns Gfühl, we mä sis Kleid gfunde het?
I welem Gschäft bisch fündig worde?

01.02.14 08:37
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Moneypenny: ig ha im Thomi zThun gfunge suuuuper gsi dert

01.02.14 09:26
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

So cool, hesch dis Kleid o vo dert Ja, si si würklech super und hei wunderschöni Kleider!!

Ig warte itz ganz gspannt uf d Fotos vo üsem Engagement-Shooting, wo mir letscht Wuchenänd gha hei...

03.02.14 12:44
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Hallo zäme

Mier kheit sooo en Stei vom Härze Mier ehend am Samschtig üsi Ehering bstellt Hends sogar relativ schnell gha, und es sind uuuuh schöni. (Logisch )

Wegem Chleid, jojo, iehr hend scho rächt. Ich wärde sicherlich au anderi aprobiere, aber das sind halt eifach die, wo mer so zum aluege mega guet gfallid

LaMarie, mier wartid alli uf Föteli glaubs

03.02.14 13:37
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Snicki
Und was händer für Ring kauft? Gids Föteli?
Joah mich hät den au mal eini gfrägt ime Lade, händ sie aber au scho anderi Chleider probiert? Ja klar haaani... Abr has glich guet gfunde, hät sie gfrägt.

Linally
Wie isch bi dier s'Chleidershopping gloffe? Bisch doch au gsi am Wuchenend? Häsch öbis gfunde? Häsch e gueti Beraterin gha?

03.02.14 13:42
Snicki 
Re: August Bräute 2014

lil.lian:
nei es git no kei Föteli. Die wärdid äbe erscht gmacht, bide Frau Goldschmiedin
Mier hend jetzt eifach d'Musterig usgsuecht, s'Material (Palladium) und d'Grössi etc. Wenns denn fertig sind, also d'Ring, dörfid mer nomal verbi, denn chömmer no säge öbs so ok isch, oder z.b meh gschliffe wird, und mini Brillante wärdid denn an richtige Ort platziert. Je noch Wunsch vo mier

03.02.14 15:21
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Hier tut sich ja in letzter zeit einges.
Ich finde es immer wieder interssant, wie die prioritäten ganz verschieden sind.
Für mich war das Kleid das wichtigste, darum habe ich es auch schon sehr lange. Die ringe sind fûr und nicht so wichtig, klar sie gehören dazu. Die werden wir im märz/april auslesen.
Ich bin seit tagen an unseren einladungskarten basteln. (selber schuld, warum lassse ich kich auch dazu überrden)
Unser onlinewunschbuch sollte ich auch noch weiter machen, aber unser internet funktioniert zur zeit leider nicht (immer im dümsten moment). Und mein geliebter sollte das apero zusagen.
Sonst läuft bei uns im moment nicht viel.

 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 26 .. 32
MoneyPenny   Iladige   verschicke   Willkomme   reserviert   einisch   gwundernasenliste-braeute-2014-12   organisiere   LaMariee   schittli   reserviere   hochzit   Pfarrer   buechet   Homepage   Fotograf   bearbeitet   Priis-Leistigs-Verhältnis   linally   eigentlich