| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32
07.10.13 20:51
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Ig bi o usem Kanton Bärn, zwüsche Thun und Bärn...

Mir hürate "nur" zivil im Familiekreis und mache am gliche Abä äs grosses Fescht mit ca. 50 Persone.

Hi, hi bi üs isches ähnlech gsi. Mir si das Jahr o 9 Jahr zämä und mir hei i üsne letschte Ferie entschiede, dass mr nächst Jahr wei hürate.

I ha gläse, dass dir scho ä Fotograf heit...darf ig frage, wär dases isch? Uf was heit dir so gluegt bir Uswahl? Mir si momentan no uf dr Suechi...

07.10.13 21:25
AIYANA 
Re: August Bräute 2014

aso mer send "erst" set 3 Johr zäme. Min schatz het mer im Frühlig da Johr en Atrag gmacht, ofeme Heustock met Privatkino. Jedoch esches eso, dass mer afangs Johr besproche händ, dass mer z'erst Kind wänd. Inzwösche beni i de 10. Woche schwanger. Us dem Grond hämer eus au entschede Taufi ond Hochzit metenand zfire.
Ich be vom Aargau Region Lenzburg. Fotograf fraged mer wahrschinli öper wo bi mim cousin scho gfötelet, macht das meh hobbymässig aber mega tolli sache. gönd ehr ines restaurant go fiire oder wie sind euchi vorstellige?

07.10.13 21:59
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

De wohnsch öpe no ir Nechi vo mit? ;-) ig bi vo Uttigen...

Mir hei ä Fotograf wo das Hobbymässig macht.. Hei mit ihm aber scho es shooting gha u si mega zfriede Suechet dr de ä professionelle oder nid? Isch es mega schwirigs thema hets mi dünkt..

Aiyana härzlechi Gratulation zur Schwangerschaft überhoupt stimmt hesch ja gschribe gha gad Hochzyt und Toufi tönt mega schön di Atrag

Auso mir fyre ufemne Buurehof so ufne schön gmachte Heubode

08.10.13 07:42
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Guete Morge zämä

Mir hei sit letscht Wuche üsi Location und mir fiire ire Werk- und Eventhalle vomene Künstler. Das isch sehr schön gmacht und passt sehr guet zu üs. Itz simer chli am luege fürnes Catering.

Äs muess nid unbedingt ä Profifotograf si, mir möchte eifach öpper wo üs sympathisch isch, scho Erfahrig het bim fotografiere vo Hochzite und üs dr Stil vo dä Bilder gfaut....aber das isch gar nid so eifach, öpper z finde. Mir hei mau ä Liste gmacht mit (Hobby-)Fotografe wo mir im Internet gfunde hei. Für Tipps und Empfehlige bini auso no offe

Wow Aiyana, das tönt nacheme sehr härzige Atrag! und natürlich o vo mir härzlechi Gratulation zur Schwangerschaft!

08.10.13 17:03
morelia 

Re: August Bräute 2014

*kurz reinschleich*

@missmoneypenny:

ha dir ä fotografemfählig wöuä per pn schickä, du chasch aber kener empfah.
http://picture-it.jimdo.com
isch sehr sympatisch, priiswärt und hez mega schöni hochzitsfotos. uf dr hp stöh kener priisä. mir hei ä offertä becho vo ca. 800.- für 7 stund am hz-tag und anschliessendi bearbeitig (album nid inbegriffe).

*wieder rausschleich*

08.10.13 17:52
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Hi Morelia

Für so gueti Tipps darfsch du di vo mir us immer mau wieder inneschlieche
Merci viu mau!

11.10.13 16:48
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Hallo zäme
Ou e gehöre Hode ougschtebrüt 14. mer wärde am 23.8 hürote.
Mer hei d'geschtelischte (47 erwachsene und 7 Ching), s'aperokatering, s'nachtässelokau, brutchleid, Transport von ein Ort a anger, de Fotograf,üsi übernachtigmöglichkeit und Brautführerquartett.
Was üs no fäut isch dr Pfarrer, d'chile und dr aperorum
E freue ke sehr uf dä Tag
GLG schittli

13.10.13 14:57
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Hallo Schittli
Nomau es Augustbrütli dir heit ja scho mega viu sache!

@alle: wenn tüät dir euii Iladige verschicke? U heitdr dKärtli scho gmacht?

13.10.13 15:17
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Mer hei zwar scho sehr viu, aber no ned alles. D'chärtli hei mer z.b no ned.
E dänke mer wärde d'chärtli ums zivilhochzit ume, wo im April stattfindet verschicke.


Mer si mittlerwile 18 johr zäme. Es isch für üs nume es zämefüege vo üsne vorstelliige gsi. Äs isch wunderbar Met mim fründ das ganze z'plane

13.10.13 15:37
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Ah de heit dr zZivile und zChirchleche zimmli wit usenang?
Mir verschicke se de öpe so Dezember/Januar heimr dänkt.. De gsehmr de ou no viu vo üsere Family u chöis de gad persönlech gäh..

18 Jahr! Wow mega schön so lang
Mir si de nächst Jahr 10 Jahr zäme

 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32
reserviert   bearbeitet   Pfarrer   Willkomme   Homepage   schittli   reserviere   verschicke   Priis-Leistigs-Verhältnis   gwundernasenliste-braeute-2014-12   MoneyPenny   eigentlich   Fotograf   einisch   Iladige   buechet   LaMariee   hochzit   linally   organisiere