| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 32
05.02.14 09:07
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Guete Morge mitenand

Im Moment schrib ich eifach lieber im August Fred, anstatt im Bräute 2014 Fred Ich chume do eher drus, im andere isch mängisch soo viel los, dasi nüm mitchum

Schittli, de bini jo gspannt uf's Chleid keis Problem wegem Schriftdütsch. Mit dünkts, es goht schier no besser zum läse. Mängisch muesi 2, 3 Mal läse, bis ich verstande han was gseit wird

lilian, oh gratuliere Wenn hesch denn s'Kirchliche? Grad nochher? Spannends gfühl, s'Zivil Datum z'ha gäll...

Zivil: Hender do au Musik und so Sache planet? Oder ganz nüechtern?

05.02.14 09:32
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Snicki
Ja ich bin voll häppy :) Und e Dame vom Zivilstandesamt hät mer au grad no aglüte und switere Vorgehe erchlärt. Will mier müend uf euses Zivilstandesamt gah und die dönd den Trauigsermächtigung ustelle. Und die müemer den in Züri verbi bringe.
Ich fänds no schön, wemer es Lied chönted laufe lah bim ielaufe.. Aber da hämer ja no gnueg Ziit zum eus chli Gedanke z'mache . Und iher? Händ iher no was planed?
S'Zivile wär am 21.8. und chirchlich dänn am 30.8. Eigendli hämer zersch s'chirchliche am 23.8. wölle mache, aber den isch d'Location no bsetzt gsi. Drum hämer eus für de 30.8. entschiede

05.02.14 09:36
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Ah, also en Wuche nach üs, mier tüend am 23.8

Ich han no überhaupt nüt plant. I-wie isches für üs au eher es "Muss". S'richtige Fäscht isch au am kirchliche, ned am Zivile. Mer möchids im chline Chreis, mit TZ und üsne Eltere, süsch niemert.
Ich ha scho müeh gha, zum Lieder für d'Chille sueche. Mich tschudderets grad, wenn ich weiss, dass ich dete NOMOL mues luege
Ja, mier dörfid denn 3 Mönet vorem zivile Datum au dete verbi, gieng öpe e Stund

05.02.14 09:59
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Snicki
Ja genau das mit dene drü Mönät isch au wegem Ehevorbereitigsgspräch. Muen den mal en Termin mache.. Und die stelled den die Ermächtigung us und mit dere chasch den dete verbi wo hürate duesch (wenns en andere Ort isch).
Bi eus zellt meh s'zivile. Nach dere Unterschrift bisch verhüratet . Fiire dömer den aber scho bim chirchliche.
Mier möchted ebe au no d'Grosseltere debi ha bim zivile und mier händ beid no alli Grosseltere. Und den sinds ebe grad uu vill Lüt meh. Mit Eltere, Grosseltere, Schwöstere, TZ mit Partner und mier wäreds scho 20 Lüt. Drum weissi nöd so recht.. Und en Apero miteme Caterer bim Stadthuus wär meega tür.
Was händer für Lieder ide Chile? Dönder au no singe?

Zuletzt bearbeitet am 05.02.14 09:59

05.02.14 10:14
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Ah, demfall chli im grössere Chreis als mier Bi üs sind ned mol Gschwüsterti debi Aber äbe, für üs zählts au ned sooo. Aber do isch jede andersch natürlich

Ide Chile hemmer, zum Izug: Pachebell (Vermuetlich en Irish-Version)
Denn vorem Trauuigsakt: Scharlachrot, Patent Ochsner
Nochem Ringtuusch: Ich schwöru, Sina
Zum Uszug: All you need is love, vode Beatles

Mier hend en Sängerin wo denn quasi uf Instrumental-Playback wird singe. Also Pachebell ned, aber die andere 3 Lieder. Bim Uszug find ichs eifach so es super Lied. Irgendwie, wenns kennsch, mit dene Trompete am Afang, quasi en Fanfare, dasses vollbrocht isch, erlösig ( ) und d'Party cha starte.
Und iehr?

05.02.14 12:26
AIYANA 
Re: August Bräute 2014

Gugus metenand

Döfi au no es Bildli vo euchne schöne kleider?

Mer händ jo bereits nächst Fritig s'zivile Aber ehr chönd euch ned vorstelle, s'esch do deprimierend gsi öpis schöns go poste meteme schwangere Buch
ha jetzt halt ganz was eifachs a. Schwarzi Strumpfhose ond en lange rote Pulli (mini lieblingsfarb). ha eigentlich z'erst es kleidli welle pöstele aber eswie hani gfonde das passt denn gar ned zo mer ond dass wär a somene Tag au ned so lässig.

mer send eusi ring scho fast vor eim johr go poste ond zwar in Singe bi Trauring Schmid. Mer händ omgrächnet 2700 Fr. zahlt för beid ring. ich han vier steinli denne. Send wiss- ond gälbgold freu mi döfi de ring ab nächst woche träge
mer gstaltet ziviltrauig au scho chli festlich, da's jo bis zom kirchliche no es wili goht ond mer denn au anderi trauzüge händ.

Mer händ zom ielaufe U2 Beautiful Day. denn während/noch Ringübergab Laura Pausini feat. Nek mit sei solo tu ond am schloss gölä kein träne me.

ich ben ned onglöcklech esch denn scho mol öpis verbi

händ ehr do eigentli alli FB? söst chönnt mer au en Gheimgroppe mache det?

05.02.14 12:55
linally 

Re: August Bräute 2014

LaMariee, lil.lian & Snicki
Ech han üch mol es Föteli vo mer em Hochzytschleid gscheckt. Ben werkli super happy hani das jetzt...

Snicki
Jo Buttisholz esch e de nöchi vo mer. Wär super wenn mer mol per PM chasch ahgäh wo er dReng her hend. Er hend die jo zom super Priis chöne chaufe...

lil.lian
Danke för de Tipp vo Trauringlounge, evtl. gönd mer den det au no go luege... Website gseht no cool us. Wörds eifach doch no gern "live" gseh. ABer Wädenswil esch au vo üs ned all zu wiit entfernt.


me: mer hend no kei Ahnig was mer för Musik hend bem Hochzyt. Mer dönt Zivile au ned werkli fiire. Mer gönd eifach noch de Zivil-Trauig go ässe. Mer dönt ned e de Chele hürote... Wenn alles klappet wättermässig, denn fiiret mer dosse uf ere Wiese wo mer grad en Blick öber de Vierwaldstättersee het ond Berge. Falls es werkli so set si, dass es rägnet, denn hets grad näbedra en Schüür wo mer chönd trauig ha. Was au wörd passe, do mer eher en Vintage-Hochzyt hend. Aber äbe Musik hend mer no gar ned gwählt. Ech ben jetzt emmer no dra a mine Iladigskarte. Ech han Karte vo Amerika bstellt...hoffe die chömet bald

Aiyana
Wönsch der jetzt scho mol ganz vell Glöck uf dere Erde för dis Zivile... Hoffe es klappt alles wie mer sech das vorstellt.

Moneypenny
Dörf ech au no dis Chleid gseh?

Grüessli an alli

05.02.14 13:06
Snicki 
Re: August Bräute 2014

linally: wie scho per PN gseit, es wunderbars Chleid!!! Gratuliere vo Härze! De Rest weg de Ring hani per PN gschickt

Wo hürotid iehr denn linally?

aiyana: Ah, anderi TZ? Han gar ned gwüsst dass das goht Ja das glaubi, mitem schwangere Buuch. Aber schön hesch glich no öpis schöns gfunde

05.02.14 13:13
linally 

Re: August Bräute 2014

Snicki: mer hürotet en Vitznau em Hotel Flora Alpina. Ond er?

05.02.14 13:14
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Linally: In Risch am Zugersee, ide Chile St. Verena Gönd de a Apero uf Küssnacht.

 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 32
reserviert   verschicke   linally   buechet   Iladige   Homepage   LaMariee   MoneyPenny   eigentlich   Priis-Leistigs-Verhältnis   Fotograf   bearbeitet   schittli   reserviere   organisiere   einisch   Pfarrer   Willkomme   hochzit   gwundernasenliste-braeute-2014-12