| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 32
05.02.14 15:29
Schittli 
Re: August Bräute 2014

E möcht euchi chleider ou gse

05.02.14 15:43
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Snicki
Mier sind nonig so wiit mit de Liederuswahl.. Mier sind eus no am überlege öb mer wännd singe oder nöd. Mier händ eus emel mal für d'Orgle i de Chile entschiede..
Ah ja und du häsch mier doch de Ablauf no gschickt wegem chirchliche? Mier händ ämel de Termin am letzte Dunnstig gha. Sisch emel tiptop gloffe. Zersch händ mier chli was verzellt und den er no und wie mier eus kenne glernt händ und den hämer no öbis us de Bilbe glese..
Mit em Ablauf, Musig, etc. luegemer den erst bim 2te Gspräch a. Das hämer den im Juni glaubs.
All you need is Love isch es kuuhls Lied, a das hani au scho dänkt :)

Aiyana
Mini TZ hät au schwanger ghürate, sie hät öbis gfunde ime Lade für Schwangeri in Züri (las Perlitas).. Aso dönder übermorn oder de Friitig inere Wuche hürate? Isch beides scho gli .

Linally
Danke für dini PN!! Gseht wunderschön us dis Chleid! :)
Iher hüratet in Vitznau im Floraalpina?? Wenn den? Und im Zelt?
Mier ebe au!!!

Schittli
Joah ich duen der mis Chleid no schicke :)

05.02.14 16:15
linally 

Re: August Bräute 2014

schnittli
scheck der en PN

lil.lian
Nei ehrlich?? So loschtig. Mer hürotet am 23.08. Wenn den ehr?
Mer hend üsi Zeremonie hende uf em "Bärgli" (oder be schlächt Wetter e de Schür) den s'Apero e de Lounge ond Fest fendet em Panorama- & Enziansaal statt. Wie möcht er das?
Hesch es Föteli vo dim Chleid?

05.02.14 16:29
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Linally
Ah so luuustig.. De 23.08. wär euses Wunschdatum gsi, aber den im Zält.
Und mier händ jeze de 30.08. im Zält.
De Apero hämer verusse, wenns schlecht wär den bereits im Zält.
Ah so schöön iher gad Zeremonie dete..
Ja ich schick der au no es Föteli :).

05.02.14 17:10
MBolat08 

Re: August Bräute 2014

Hallo zäme

ha au wieder d zyt gfunde mal dri zschriebe

Wie i gseh hend vieli s chleid scho, wie ig oh.
Heiter de scho eh Ort wo dir d flitterwuche verbringet ?

05.02.14 17:21
Snicki 
Re: August Bräute 2014

lilian: jo das bin ich gsi mitem Ablauf
Ou, us de Bible gläse? Ui ok so "krass" hemmers denn doch ned gha. Üsen isch eigentlich no en coole Pfarrer. Singe hemmer ned welle ide Chile, die einte kennids denn ned, und denn isches nur lislig will keine richtig traut und so emel bi üs wärs so. Orgle gfallt mer äbe ned eso, aber ich mues auch ehrlich säge, ich han Orgle gar nie in Betracht zoge Drum chönt ich dete jetzt grad gar nüt säge, wo mer uf Ahib wür gfalle. Aber es git mit Sicherheit au schöne Orgle-Lieder!!!!


MBolat: Willkomme zrugg demfall
Ich han mir Chleid no ned Hoffe aber gli, han am 28.2 Termin
Flitterwuche gönd bi üs uf Australie Und eui?

05.02.14 17:34
MBolat08 

Re: August Bräute 2014

- Snicki

daanke

ja mir hend id domen. Republik wele , aber da mer beidi nur eh Wuche ferie hei brings nid
flüge ja lenger aus mer dert werde si. U de simmer jz am luege für uf die kanarische insle, fuerteventura oder so

Hesch ja no gnue zit s chleid ga sueche

- lil.lian
Mir heis au noni so mit de lieder. Vorallem bini 2 lieder am sueche wo me chönt verbinde für hochzitstanz,
Eis italienisch und eis türkisch. isch nid so eifach

05.02.14 20:26
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Hallo Lady's

Wow, hüt isch ja richtig viu gschriebe worde...chume fasch nüme mit mit nacheläsä

Natürlech, schicke aune wo gfragt hei gärn ä PN mit mim Kleid. Würd mi sehr fröie, we ig o bi euch dörft gwundere und äs Bild vo euem Kleid überchämt

Mir hei hüt d Fotos vom Engagement-Shooting übercho, sie super worde. Itz tüe mir de d Iladige gstalte und mit dr Homepage hei mir hüt o agfange (mir mache eine bi crazy-in-love, chani nume empfähle..).

05.02.14 20:31
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@AIYANA: Du chasch leider keni private Nachrichte empfange....ig gloub das chasch i dä Istellige ga ändere....

06.02.14 08:52
AIYANA 
Re: August Bräute 2014

@monypenny: jetzt sets go

 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 32
Fotograf   linally   LaMariee   organisiere   reserviert   Pfarrer   gwundernasenliste-braeute-2014-12   Willkomme   Priis-Leistigs-Verhältnis   einisch   Iladige   schittli   verschicke   reserviere   MoneyPenny   Homepage   eigentlich   hochzit   buechet   bearbeitet