| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 32
06.02.14 09:22
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Morge zäme

MBolat: Fuerta isch sicher au schön!! Wär Griecheland au öpis für eu? Chönt der dete öpis empfähle. Sind jetzt scho 3x uf Kos gsi, im gliche Hotel. Meeeega cool imfall. Und ruhig. Die hend en riiiise Pool, so öpis hani vorher no nie gseh. Und vo jedem (Parterre)-Zimmer chasch vode Terrasse us in Pool. Isch voll cool. Es Föteli im Ahang Für ei Wuche wärs emel voll cool, und ned soooo wiit.

Moneypenny: Mier hend nöchschte Mittwoch Shooting. Bin scho mega gspannt Was hend iehr ah gha? Mier sind total undschlüssig

Gestern bini no im Resti gsi, wo mer denn z'Nacht hend. Ich kenns jo, aber de Saal hani äbe no nie gseh gha. Isch also tip top Chan jetzt wähle, öb mer Tisch z.B als U platzierieit (mit rechteckige Tisch) oder öb mer Ovali hend, wo je 6 Lütlis platz hend. kei Ahnig was besser isch

Datei-Anhänge
76_g_45026.jpg 76_g_45026.jpg (18x)

Mime-Type: image/jpeg, 59 kB

76_g_54148.jpg 76_g_54148.jpg (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 74 kB

06.02.14 11:33
crazy-in-love 
Re: August Bräute 2014

Hey Frauä (also ich hoffä ich tuä niämerem unrächt)

Ich han erscht grad vor churzem entdeckt, dass äs da sones Forum für Auguscht-Brüüt git, und da ich mich au zu säbnä zelä, wetti mal äs ganz grosses HALLOOOOOO id Rundi schmeissä.

Finds also no lässig, dass mär da mit Glichgsinntä chan diskutierä und sich chli ustuuschä

Schickä oi äs Grüässli

06.02.14 11:52
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Willkomme do CIL

Do isch zwar ned sooo viel los wie im 2014 Fred ( ) defür isches chli übersichtlicher, und s'wichtigschte für mich, ich chume kei schlechts Gwüsse über, wenn anderi schribig, was sie scho alles händ und erlediget händ (wills vorem August hürotid)

06.02.14 12:02
MBolat08 

Re: August Bräute 2014

- crazy in love Heerzlech Willkomme
wenn hürotisch de du? Bi au sit churzem do, aber ebe chasch di ustusche und au d lüt si lässigi do im Forum


- snicki . Danke füre tipp, griecheland het mi shazz au mau vorgschlage kha
Zum glück heimer zum entscheide no chli ziit.

06.02.14 13:32
crazy-in-love 
Re: August Bräute 2014

Dankä oi

Ja, find das au no lässig. So chamer chli luägä, wiä wit di anderä sind, chan villicht nochli ideeä und sachä ustuschä und chan sich au gmeinsam über öppis freuä ;-) findi uuuu lässig

Ich tuän am 30. Auguscht kirchlich hüratä und s Zivilä isch... (ups, ich merk grad öppis...) am 4. Juli, a oisem 10-Jährigä Jubilähum.

Ich hoffä ich muäss mich jetzt da nöd scho wider verabschidä und bidä Juli-Brüüt istigä

Aber ich dänkä da gahts ja vor allem um DÄ grossi Tag, und das isch für mich dänn scho dä 30. Auguscht...

06.02.14 13:36
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Nenei, dörfsch do blibe. Mier hürotid zivil au scho im Juni

06.02.14 13:36
Aislinn 

Re: August Bräute 2014

Hallo Snicki

Han grad zuefällig din Bitrag gläse, wie heisst denn das schöne Hotel?

Lg Aislinn

06.02.14 13:38
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Willkomme CiL
Mir hürate ou am 30.8.14 kirchlech und am 31.7.14 zivil

06.02.14 13:45
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Mbolat08
Mier sind gad aktuell a eusne Flitterwuche plane. Mier wännd uf Amerika ad Westküste. Mier planed was in LA / Las Vegas und diversi Nationalpärk, den no Hawaii und no San Francisco.

Snicki
Ja ich has zersch au gad chli strub gfunde. Abr es isch dänn nöd so schlimm gsi.. Abr er isch glaub scho no recht konservativ (und er isch ja reformiert..).
Ja das mit em alege und em Engagement-Shooting hani mi au scho gfrägt.. hmmm.. Weiss es au nonig. Muesch susch mal no chli uf de HP vo de Fotografe dich go inspiriere lah.

Moneypenny
Wow danke für dini PN. So es schöns Chleid!! Gfallt mer mega guet!! Eher was schlichts.. Han mega lang gsuecht, bisich au eher was schlichts gfunde han. Wo häsch es kauft?
Schick der au gad no e PN..

Crazy-in-love
Herzlich Willkomme!! :)
Mier hürated au am 30. August chirchlich :)
Isch gad e chli en Trend

06.02.14 16:27
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Crazy-in-love willkommen bei uns

 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 32
Pfarrer   LaMariee   verschicke   reserviert   Willkomme   buechet   bearbeitet   reserviere   Homepage   eigentlich   Priis-Leistigs-Verhältnis   gwundernasenliste-braeute-2014-12   hochzit   einisch   MoneyPenny   Fotograf   linally   Iladige   organisiere   schittli