August Bräute 2014 |
|
1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 32
|
|
|
|
|
|
|
|
06.02.14 18:05
Moneypennynicht registriert
|
Re: August Bräute 2014
Hallo zämä
@AIYANA: Tip top, schicke dr gad ä PN mitem Foto vo mim Kleid....
@Snicki: Mir si nid eso die romantische Type und hei üses Shooting darum daheime ir Kuchi gha wöu koche üses gmeinsame Hobby isch (mi Fründ het mir zur Wiehnachte ä Pastamaschine gschänkt und de heimer zämä Nudle gmacht und derzue isch gfötelet worde...). Darum hei mir üs für schöni Alltagskleidig entschiede und farblech chli ufenang abgstimmt. Ig ha Jeans annegha und mis momentane Lieblingsoberteil und mi Fründ o Jeans und äs schöns Shirt. Ha mi so sehr wohl gfühlt und i gloube das gseht me o. Ig ha mi eifach chli stärker gschminkt aus süsch und das isch guet usecho, wöu d Kamera "verschlückt" sehr viu Farb...das no so aus Tipp Wo weit dir euch la fötele?
@lil.lian: Ig ha mis Kleid vom Tessa & Thomi in Thun. Ha zum Glück nur i eis Gschäft müesse Wo bisch du fündig worde?
@LaMariee: Mir hei ersch geschter gad mit dr Homepage agfange so imene Testmodus....si isch darum no nid online. Da mir z Zivilstandesamt ersch Ändi Februar chöi reserviere, tüe mir d Homepage o ersch denn fertig mache. Schicke dr aber süsch de ä PN mit dr URL, sobau d Homepage fertig isch.
|
|
|
06.02.14 18:37
LaMariee
|
@snicki: auso Australien isch sicher? oder nid? Wüsstdr de no nid wenn ga u wo häre genau?
|
|
|
|
06.02.14 18:48
Moneypennynicht registriert
|
@Snicki: Bi üs isch z Shooting o inklusive gsi
|
|
|