| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 32
06.02.14 16:34
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

@lil.lian: oh isch ja mega cool hesch zivile scho chöne reserviere u das no gad a euem 10-Jährige Jubiläum häts ou gärn am Jahrestag gha, aber dä isch äbe am 1. August...

@moneypenny: schön si euii Fotos cho u gfaue si euch ou darfme dHomepage luege? mir hei eini bi Jimdoo gmacht... u drzuä no ä seperati Wunschliste...

@Mbolat: mir mache üsi Hochzytsreis uf Australien

@snicki: ah super gfaut euch dr Saal vom Restaurant wär ja de no blöd gsi wenn nid wäg dä Tische wüsse mir ou no nid so rächt wiä stelle.. äuä de so in Blöck...

me: mir hei dr Flug buechet für üsi Hochzytsreis u das mitem nöiie Name isch scho no speziell so für mi.... aber fröiie mi

06.02.14 16:54
Snicki 

LaMariee: wodüre gohts uf d'Reis? Oder han ich das scho einisch gfroget? Cool, klar, de neu Name! A das muesch de au no dänke
Die cheibe Reis isch im Moment no s'einzige wo mich chli belaschtet (Verspannung lässt grüssen ). Ich wet umbedingt buechet ha, wemmer d'Wunschlischte use gänd.

Min Schatz het gmein, ganz klar die Ovale Tisch, wo 6 chönd hocke. Mier isches aber no ned ganz ghüür

06.02.14 17:04
LaMariee 

@Snicki: mir flüge uf Perth u när weimr dert chli i norde zersch (so gäge Broome ufe) u när no chli südlech für Perth.. ganz genau wüssemrs no nid...
aber müesse üs iz de ou chli Gedanke mache wägdr Wunschliste..
dir weit ja ou uf Australien gäu?
ja Ovali tische isch sicher no schön...

06.02.14 17:07
Snicki 

Ah äbe doch wie mier!!! Es isch mer no gsi! lach! Sorry gäll, chume mängisch es Gnusch über do inne

Wenn flügid iehr denn? Ja, mier auf uf Perth.

Zuletzt bearbeitet am 06.02.14 17:08

06.02.14 17:10
LaMariee 

ig bi äbe ou nüme sicher gsi
mir flüge mitti Oktober... dir göt gloub öpe ä monet speter gäu?

Zuletzt bearbeitet am 06.02.14 17:27

06.02.14 18:00
Snicki 

Mier sind üs so unschlüssig also au Oktober oder November abflüge

06.02.14 18:05
Moneypenny

nicht registriert

Hallo zämä

@AIYANA: Tip top, schicke dr gad ä PN mitem Foto vo mim Kleid....

@Snicki: Mir si nid eso die romantische Type und hei üses Shooting darum daheime ir Kuchi gha wöu koche üses gmeinsame Hobby isch (mi Fründ het mir zur Wiehnachte ä Pastamaschine gschänkt und de heimer zämä Nudle gmacht und derzue isch gfötelet worde...). Darum hei mir üs für schöni Alltagskleidig entschiede und farblech chli ufenang abgstimmt. Ig ha Jeans annegha und mis momentane Lieblingsoberteil und mi Fründ o Jeans und äs schöns Shirt. Ha mi so sehr wohl gfühlt und i gloube das gseht me o. Ig ha mi eifach chli stärker gschminkt aus süsch und das isch guet usecho, wöu d Kamera "verschlückt" sehr viu Farb...das no so aus Tipp Wo weit dir euch la fötele?

@lil.lian: Ig ha mis Kleid vom Tessa & Thomi in Thun. Ha zum Glück nur i eis Gschäft müesse Wo bisch du fündig worde?

@LaMariee: Mir hei ersch geschter gad mit dr Homepage agfange so imene Testmodus....si isch darum no nid online. Da mir z Zivilstandesamt ersch Ändi Februar chöi reserviere, tüe mir d Homepage o ersch denn fertig mache. Schicke dr aber süsch de ä PN mit dr URL, sobau d Homepage fertig isch.

06.02.14 18:37
LaMariee 

@snicki: auso Australien isch sicher? oder nid?
Wüsstdr de no nid wenn ga u wo häre genau?

06.02.14 18:42
Snicki 

Moneypenny: mier sind ebe au ned soo für gstellti Bilder. Aber es isch bi üs inkl. de hemmer denkt, warum ned
Mier werdids im Atelier vom fotograf ha. Werdid vermuetlich au legere goh.

Lamariee: doch doch, Aussi isch sicher. Au Perth, mer sind nur wegem Datum no chli unschlüssig

06.02.14 18:48
Moneypenny

nicht registriert

@Snicki: Bi üs isch z Shooting o inklusive gsi

1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 32
bearbeitet   reserviere   linally   gwundernasenliste-braeute-2014-12   verschicke   einisch   hochzit   Fotograf   MoneyPenny   LaMariee   Iladige   Priis-Leistigs-Verhältnis   buechet   schittli   Pfarrer   eigentlich   Willkomme   reserviert   Homepage   organisiere