August Bräute 2014 |
|
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 32
|
|
|
|
|
07.02.14 09:43
Snicki
|
Re: August Bräute 2014
Crazy: Also Oktober / November isch sogar en sehr en gueti Ziit zum uf Australie goh Das isch genau de Grund, wieso mier nomol uf Australie gönd. Mier chönd nochem Hochzig (August und September) kei Ferie näh, aber im Oktober/November/Dezember gohts. Und es isch jo quasi gnau umgekehrt wie bi üs. Also Oktober/November wär Früehlig in Australie. Wennt in Weste gohtsch, isches sogar super Ziit. Vo Perth i Norde ufe, wär denn sicher en super Variante. Temperature sind dete denn so um die 30-35 Grad, je noch dem wie wiit i Norde du gohsch. Es isch denn nonig Rägeziit (foht so ende November/Dezember ah) und Räge isch in und um Perth eh ned soooo es Thema. In Süde vo Perth, isch evtl no chli "frisch" mit 20-25 Grad im Oktober/November. Mier sind letscht Johr ende November gange bis churzvor Wiehnachte. Sind allerdings im Südoste vo Australie gsi. Mier hend chli alles gha. Vo "chalte" 20 Grad, bis 40 Grad. Es isch halt eifach es krasses Land. Do chasch 1 Tag sägimer mol 300km fahre, und hesch es anders Klima. Also ich wür villicht mol de Weste is Aug fasse d'LaMariee und mier würdid jo au im Oktober/November goh Zudem foht ab Wiehnachte d'Hochsaison ah, und alli Australier sind denn äbefalls mit Ahänger und Camper untwegs.
Sue: Bali, so schön!!!
D'Blueme liggid mier au no chli uf Ich han grad gester no es Mail a üsi Apero-Location gschickt. Erschtens han ich sie mal nach de Erfahrigswert gfrogt, wieviel z'Trinke mer uuuungefähr rächne müesst. Mier hend chli welle Budgetiere, aber hend denn gmerkt, dass mer kei Ahnig hend, wieviel ca. 120 Lüt trinkid Sie offeriert für CHF 2.- Serviette, Tischdecke und Tisch (also pro Person). Das findi fair ... Defür mues ich mier kei Gedanke mache. Ich han sie denn äbe au grad no gfrogt, wäge Blueme. Öb sie das au macht, oder öbs ihre lieber wär, es Bluemegschäft wür das mache. Bin gspannt was sie seit.
Was rechnisch so für d'Blueme?
|
|
|
|
|
07.02.14 10:18
crazy-in-love
|
Re: August Bräute 2014
kei Ahnig... Bi irgendwie nonig bi dä Bluämä
|