August Bräute 2014 |
|
1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 32
|
07.02.14 15:10
crazy-in-love
|
Re: August Bräute 2014
Hey Aiyana, du heisch wifach chli ä anderi Reiäfolg als di meischtä, aber chasch ja au alles no naholä
|
|
|
|
07.02.14 16:58
Schittli
|
Lilian, linally und moneypenny euch chleidet sind so wunderschön. Ich freue mech für euch, dass der euches troumchleid gfunde heit.
Aiyanae ha mängusch ou s'gfüu, dass e i däm forum chli am lätze platz be. E be hie warschinlich met mine über 40 die öuteschti; e be mit mine 18 johr am längschte met mim geliebte zäme; und d'natur get für üs leider ke nachwuchs vorgse. E wünsche der für dä räscht vo dire schwangerschaft no gueti gsundheit und ä schöni geburt.
Flitis: mer hei no nüt buechet. Eugentlich wete mer werder i norde (kanasa, norwege....)vor reisezit här isches eufach scho chli spot. Velech gö mer ou weder met em töff id ferie. Äs usch eifach no ned klar.
Blueme si no ned klar, vo wäm mer die nä. Und wie viu mer müesse demit rächne.
Apero: die frou, wo üs s'apero macht, het üs en festpris pro gascht gmacht, ohne getränke (kommt halt sehr auf das wetter an).
|
|
|
07.02.14 18:33
Moneypennynicht registriert
|
Hallo zämä
@lil.lian: Ja, mir si sehr z friede mit dä Föteli! Äs si nid typischi Fotos fürne Hochzits-Iladig, aber äs passt zu üs Für d Homepage tue ig de mau ä PN mache, isch aber im Moment no nid eso wit...übrigens, mir si letscht Jahr im Oktober/November 4 Wuche ar Westküste vo dä USA gsi. Cha ig dir sehr empfähle!!
@AIYANA und Schittli: Merci für z Komplimänt und ig finde, dir passet sehr guet da härä. Äs isch doch schön und spannend, we nid aui glich unterwägs si bir Planig.
Mir hei planet, üsi "Flitterwuche" im Oktober in Kanada z verbringe...bisher hei mir aber no nüt buechet. Gad nachem Hochzit im August gö mir ev. no äs paar Täg wäg (villäch ä Stadtereis oder so...) eifach, damit mr ono chli Zit für üs hei und "z früsch verhüratet si" chöi gniesse
Blueme wärde mir nid eso viu bruche, da mir ja nid kirchlech hürate. Ä Brutstruss wirde ich aber sicher ha und no chli öppis für d Tischdeko.
|
|
|
|
10.02.14 17:30
Schickschick
|
wie wärs mit:
Am 14. Februar 2014 haben wir uns Zivil getraut
Und nur die „Engsten“ haben zugeschaut
Nun wollen wir euch einladen zur grossen Feier
Mit Kutsche, Dinner, in Weiss und Schleier
Am …. laden wir euch daher herzlich ein
Um bei unserer Traumhochzeit und Taufe dabei zu sein
Wir drei freuen uns auf diesen Tag mit euch allen
Und hoffen dass die Korken so richtig knallen
|
|
|
10.02.14 18:42
Moneypennynicht registriert
|
@AIYANA: Wie heit dir euch d Iladige vom Stil her vorgstellt? Eher förmlech, schlicht oder luschtig bis verspielt? Das wär ono so ä Ahaltspunkt für d Formulierig vom Text...
|
|
|
|
|
11.02.14 08:30
Schickschick
|
Hey Mbolat08 - danke vill mal ja de hani jetzt schnell gschriibe für Aiyana - mir selber hend euse Text uf Änglisch gha aber au in Reime-Form, mache das no gern eso
|
|
|
|
|
1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 32
|