| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 32
07.02.14 15:10
crazy-in-love 
Re: August Bräute 2014

Hey Aiyana, du heisch wifach chli ä anderi Reiäfolg als di meischtä, aber chasch ja au alles no naholä

07.02.14 16:58
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Lilian, linally und moneypenny euch chleidet sind so wunderschön. Ich freue mech für euch, dass der euches troumchleid gfunde heit.

Aiyanae ha mängusch ou s'gfüu, dass e i däm forum chli am lätze platz be. E be hie warschinlich met mine über 40 die öuteschti; e be mit mine 18 johr am längschte met mim geliebte zäme; und d'natur get für üs leider ke nachwuchs vorgse. E wünsche der für dä räscht vo dire schwangerschaft no gueti gsundheit und ä schöni geburt.

Flitis: mer hei no nüt buechet. Eugentlich wete mer werder i norde (kanasa, norwege....)vor reisezit här isches eufach scho chli spot. Velech gö mer ou weder met em töff id ferie. Äs usch eifach no ned klar.

Blueme si no ned klar, vo wäm mer die nä. Und wie viu mer müesse demit rächne.

Apero: die frou, wo üs s'apero macht, het üs en festpris pro gascht gmacht, ohne getränke (kommt halt sehr auf das wetter an).

07.02.14 18:33
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Hallo zämä

@lil.lian: Ja, mir si sehr z friede mit dä Föteli! Äs si nid typischi Fotos fürne Hochzits-Iladig, aber äs passt zu üs Für d Homepage tue ig de mau ä PN mache, isch aber im Moment no nid eso wit...übrigens, mir si letscht Jahr im Oktober/November 4 Wuche ar Westküste vo dä USA gsi. Cha ig dir sehr empfähle!!

@AIYANA und Schittli: Merci für z Komplimänt und ig finde, dir passet sehr guet da härä. Äs isch doch schön und spannend, we nid aui glich unterwägs si bir Planig.

Mir hei planet, üsi "Flitterwuche" im Oktober in Kanada z verbringe...bisher hei mir aber no nüt buechet. Gad nachem Hochzit im August gö mir ev. no äs paar Täg wäg (villäch ä Stadtereis oder so...) eifach, damit mr ono chli Zit für üs hei und "z früsch verhüratet si" chöi gniesse

Blueme wärde mir nid eso viu bruche, da mir ja nid kirchlech hürate. Ä Brutstruss wirde ich aber sicher ha und no chli öppis für d Tischdeko.

10.02.14 14:50
AIYANA 
Re: August Bräute 2014

gugus metand

ich ha en frog, bzw. bruchig chli kreative onterstötzig.

Mer händ jo jetzt am fritig ziviltrauuig. nocher möchted mer grad d'iladige verschecke för hochziit ond tauufi im august.
Händ ehr en idee wie ich das vom text her chönnt mache?

es goht eigentli drom, dass sie wössed dass mer au scho "ghürote" händ.

10.02.14 17:30
Schickschick 
Re: August Bräute 2014

wie wärs mit:

Am 14. Februar 2014 haben wir uns Zivil getraut

Und nur die „Engsten“ haben zugeschaut

Nun wollen wir euch einladen zur grossen Feier

Mit Kutsche, Dinner, in Weiss und Schleier

Am …. laden wir euch daher herzlich ein

Um bei unserer Traumhochzeit und Taufe dabei zu sein

Wir drei freuen uns auf diesen Tag mit euch allen

Und hoffen dass die Korken so richtig knallen

10.02.14 18:42
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@AIYANA: Wie heit dir euch d Iladige vom Stil her vorgstellt? Eher förmlech, schlicht oder luschtig bis verspielt? Das wär ono so ä Ahaltspunkt für d Formulierig vom Text...

10.02.14 19:55
MBolat08 

Re: August Bräute 2014

- schickschick

wow finge de text vo euch hammer
Heit dir ne selber gschriebe?

Mir si au grad am zemehocke und am luege weg de Ihladigschartene
sueche gad en text uf dütsch und de miessemers no uf italo und türkisch übersetze.

11.02.14 05:08
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Hallo Zäme

@crazy-in-love: wiä dSnicki scho gschribe het wäri Australien für im Oktober/November sogar sehr ä gueti Reisezyt
Asien weissi nid wägem Klima... aber so Westküste Amerika wär schüsch villech ou no öpis...

@Snicki: isch ja lustig, mir hei ou zersch dänkt ka für uf Kanada zga
sit dr iz scho chli witer mit eune Reiseplän?

@Aiyana: du bisch ä August-Brut u ghörsch drum sicher ou hiä häre dReihävoug vo dä Sache isch bi dir haut villech chli angers..

me: bi üs gits eigch nüt nöiis...

11.02.14 08:30
Schickschick 
Re: August Bräute 2014

Hey Mbolat08 - danke vill mal ja de hani jetzt schnell gschriibe für Aiyana - mir selber hend euse Text uf Änglisch gha aber au in Reime-Form, mache das no gern eso

12.02.14 10:00
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Alyana
Doch sicher bisch richtig da :). Die einte händ ja da au scho vome Jahr ghürate und anderi sind au vorher scho eher grösser id Ferie und gönd defür nach em Hochziit nöd grad nomol so wiit weg.
Ich wür au erwähne, dass iher bereits zivil ghürate händ plus Datum.. Find de Text vo de Schickschick mega lässig.

Moneypenny
Joah isch guet.. Bin gspanne uf d'HP .

Schickschick
Wauw nöd schlecht din Text!! Eifach so schnell us em Ärmel gschüttlet? Ich find en uu kuuuhl..

 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 32
LaMariee   Willkomme   schittli   MoneyPenny   buechet   linally   Fotograf   reserviere   hochzit   Homepage   bearbeitet   verschicke   gwundernasenliste-braeute-2014-12   einisch   organisiere   Iladige   Priis-Leistigs-Verhältnis   reserviert   Pfarrer   eigentlich