| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32
13.10.13 16:08
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Jo zwüsche em zviler und dr Chile si fasch 4 Monet.
Die 18,johr hei sech dür verschiedeni Gründe so ergä. Mir si denn i die bezihig igange, obwohl mer grüsst hei, dass es nie werd Ching gä (heis auso vo däm hör ned so pressant gha).
E ha im johr 2000 mini 2. usbildig gemacht, und min schatz d'meisterprüefig. Mer hei im 05 üsi wohnig boue und se den finanziell zimlich am aschlag gsi.

13.10.13 16:13
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Wiso heitdr de 4 monet drzwüsche weni darf frage?
Ja mit Usbiudig u Wohnig boue heitdr ja sicher scho rächt ztüä gha.. U finges ou schön weme di Zyt wük cha gniesse :-) u zFest ou so mache wime säch das vorsteut..

13.10.13 16:14
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Mir tüe d Iladige Ändi Februar verschicke. Im Kanton Bern cha mä ds Zivilstandsamt ersch 6 Mönet im vorus reserviere und darum tüe mir d Iladige ersch verschicke, we das definitiv reserviert isch...mir hei aber üsne Familie und guete Fründe scho gseit, dass si säch das Datum söue vormerke.

13.10.13 16:17
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Moneypenny: hüratet dir nume zivil u Chirchlech nid? De würdi sä ou ersch verschicke weder zDatum fix heit...

13.10.13 16:20
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Ja genau, mir wärde nur zivil hürate und am gliche Tag äs grosses Fescht mache...

No ä ganz angeri Frag: Gäbet dir irgend ä Dresscode vor für eues Fescht? I bi scho uf das agsproche worde und ha fasch dr Idruck übercho, dass vor auem die weibliche Gäst gärn würde wüsse, wie elegant das si söue cho...

13.10.13 16:24
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Auso mir mache ä Homepage u dert schribe mr äuä öpis druf..
Das mir sicher wärde i Azug u Chleid cho u dass säch Gäst gärn chic dörfe alege, aber vorauem so dass si säch wou füähle..

13.10.13 16:28
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Dr 23. oguscht hei mer relativ schnöu grüsst gha. Üse Jahrestag isch dert umenang. Im betrib vo mim fründ isch dr ganz Summer Hochbetrieb, Met zum Teil sehr Länge Arbeitszeiten, won är eichfach nüme mag. Anfang Mai fot die stressige Zit a und got bis öppe Meti ougschte. Und do mer bedi Tage so rechtig wei gnüsse het sech das so ergä.

13.10.13 16:30
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Das findi sehr ä gueti Idee. Mir wärde o ä Homepage mache und de chönnt mr dert ä Hinweis druf tue...äs isch ir hütige Zit würklech schwierig, was mä zure Hochzit söu alege, wöus sehr viel verschiedeni Arte vo Hochzitsfescht git. Cha vo däm här üsi Gäst guet verstah...Mir wärde o in Azug und Brutkleid hürate und äs wär scho schön, we üsi Gäst o chli chic würde cho...aber äs söu säch jede wohlfühle und sich säuber si!

Hesch du dis Brutkleid scho?

13.10.13 16:32
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Luschtig, mir hürate am 22.08.2014...de drücke ig üs beidne Düüme für schöns Wätter!

13.10.13 16:36
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Mir hei üse Jahrestag ou im August

Ig ha mis Brutchleid no nid.. Bi ou no nid ga luege.. U dir?
Ja isch nid so eifach mitem alege.. Chunt haut drufa wo das zFest isch u wimes gärn wot..

 1 2 3 4 5 .. 19 .. 32
eigentlich   Fotograf   gwundernasenliste-braeute-2014-12   Willkomme   organisiere   Homepage   einisch   Iladige   buechet   hochzit   MoneyPenny   bearbeitet   Pfarrer   schittli   verschicke   reserviere   reserviert   Priis-Leistigs-Verhältnis   linally   LaMariee