| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32
23.05.14 16:13
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Hie isch s'übigsringchüssi för üses Ringmeitli. Üses gset fasch glich us. Be üs söt üsi näme und s'hochzytsdatum druf

23.05.14 16:19
Schittli 
Re: August Bräute 2014

E ha hüt s'übigsringchüssi ( es isch ou weder ä übrig für me gsi) für üses Ringmeitli genäht. Üses werd fasch glich usgse. Be üsem wärde d'näme und s'hochzytsdatum drufe si

Jetzt no Met Bild

Zuletzt bearbeitet am 23.05.14 16:21

22.06.14 12:00
crazy-in-love 
Re: August Bräute 2014

hey Taeboyana, wie häsch di scho an neuä Namä gwöhnt?
Bi mir ischs dänn am 4. Juli so wit. Cha märs garnonig so vorstellä. Aber ich freu mich scho mega druf, und das mitem neuä Namä wird sicher au guet
D Ring händer jetzt scho gravierä lah? Ich bi da nämlich au chli am überleggä... Eigentlich fänd ich s Datum vom Zivilä no schön, das isch au grad oises 10-Jährigä Jubilähum. Andersits tüänd mir d Ring erscht am Kirchlichä, am 30.8. tuschä... Vo dem her wür dä besser passä...
Aber ja, zerscht muäss mär mal no Ring ha. Mir tüänd ois da chli schwer ;-)

Ihr anderä Auguschtbrüt... Alli d Ring scho usgläsä?

Mir sind geschter no oises Menue go probeässä mit oisnä Elterä. Isch no cool gsi, und all händs richtig gern gha. Uf das freu mi scho

Wer hät scho alles dä Polterabig gha?

Wünschäoi allnä än schönä Sunntig und guets Vorbereitä witerhin ;-)

Grüässli

 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32
LaMariee   gwundernasenliste-braeute-2014-12   eigentlich   hochzit   Fotograf   bearbeitet   Pfarrer   linally   Iladige   einisch   buechet   schittli   verschicke   MoneyPenny   reserviert   Homepage   Willkomme   reserviere   Priis-Leistigs-Verhältnis   organisiere