| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 2 3 4 5 6 .. 19 .. 32
13.10.13 16:40
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Ig ono nid....ig bi vor kurzem z Bärn mau im Liluca gsi, mi ga erkundige wie das so ablouft und wie viel vorher mä mit dr Suechi söu afah usw. Ha o chli wöue luege, öb mir das Gschäft sympathisch isch

Die Beraterin dert isch super gsi und het mir grate, ca. im Januar ä erschte Termin z mache für d Brutkleider-Aprobe. Si het mir ono ä Katalog mitgäh und ig bi itz chli am Idee sammle...im Januar wett ig de mit mim Mami und mire Trauzügin uf Kleidersuechi ga.

13.10.13 16:45
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Ig ha zimmli glichi Plän wi di
Ha ou dänkt i göng de so im Januar mit mim Mami u mire Trouzügin ga luege
Fröiie mi scho mega druf

13.10.13 16:47
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Säg nüt, ig fröie mi o scho wahnsinnig druf! bi vorauem gspannt, wie de "mis" Kleid wird usgseh...i ha im Momänt no ke konkreti Vorstellig vo mir im Brutkleid...wie isches bi dir?

13.10.13 16:53
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Ha scho einigermasse ä vorstellig.. Aber ig bi im moment viu im Internet am Biudli suche u de gsehni geng ume schöni Sache
Wosch du de eifach zBern ga luege?
Ig bi äbe am überlege für uf Dütschland..

13.10.13 17:57
Bluehawaii 
Re: August Bräute 2014

Hallo zämme

Ich ha denkt due mi do au mol ilogge au wenni kei Auguschtbrut bi. Hoff das goht in Ornig?
Mir wärde afangs Septämber 2014 zivil Hürote.

13.10.13 20:46
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@LaMariee: Ig wirde sehr wahrschinläch z Bärn oder Thun fürnes Brutkleid luege. Vo dä Priise här wär Dütschland natürlech interessant. Sowit ig weiss, muess aber fasch jedes Kleid apasst wärde und mit dr Aprobe müesst mä fasch 3-4 mau nach Dütschland....und das isch mr gloub ä z grosse Ufwand, wöu das geit jedes mau länger aus ä halbe Tag und ig chönnt nur am Wuchenänd ga. Ig ha zwar no ke konkreti Vorstellig, tendiere aber eher zumene schlichtere Kleid...da sött ig mit mim Budget o ir Schweiz öppis schöns finde. Je nach Brutkleid lohnt sächs aber sicher!

@Bluehawaii: Härzlech Willkomme bi dä August-Brüt Was heit dir bisher scho aues reserviert oder vorbereitet?

13.10.13 21:45
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Äs lohnt sech jetzt äs brutchleid go usesueche. E ha mis zum Haube pris Kouft. I be mou met mire Kollegin e chli go ume luege. Und ha grad eis Kouft. E ha rund 1000 fr. geschpart.
Im Januar chont de 14er Kollektion. Die si weder de vou pris. Weni kes gfunde hät, wäre im Jänner nomou go luege.
E ha mis vom minder Mode huttwil. Es het für me es paar Gründe dass e das dert gno ha:
- s'chleid isch dr Hammer
- d'bedienig isch super gsi
- e ha nume öppe ä Haube stung bis i dert be.

13.10.13 21:50
Schittli 
Re: August Bräute 2014

An moeypenny
Ou jo mer wünsche üs für dä 22 und 23 ougschte schöns Wetter, aber ned Temperaturen über 30 grad, (ned das die öutere herschaffte umkippe).
Üsne johrestag isch dr 14.8. dert ume si chli viu Geburtstage, drum hei mer 23.8 gno

14.10.13 16:15
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Willkomme Bluehawaii

Ig ha zersch ou scho wöue izä ga luege fürnes Chleid wüu si äbe viune Orte abegschribe hei.... aber mir gö am Samstig id Feriä u ha vor paar Wuche no ä Prüefig gha u eifach gad nid so Zyt gha... drum isch das leider nüt....
drum gani äuä de so afangs Jahr nach Dütschland ga luege... ig schaffe äbe unregumässig u ha ou mau am Nami oder oder eifach dür dWuche frei u so Zyt zum ga aprobiere u apasse...

16.10.13 07:50
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Juhu, mir hei gester üse Fotograf provisorisch reserviert! Afang November träffe mir üs mit ihm um ihn kenne z lerä...i bi aber ziemlech zueversichtlech, dass är üs sympathisch isch und är dr definitiv Uftrag überchunnt

 1 2 3 4 5 6 .. 19 .. 32
schittli   reserviere   Iladige   gwundernasenliste-braeute-2014-12   MoneyPenny   LaMariee   organisiere   Fotograf   reserviert   Willkomme   eigentlich   Priis-Leistigs-Verhältnis   buechet   Homepage   bearbeitet   linally   hochzit   verschicke   Pfarrer   einisch