| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 20 .. 32
16.10.13 08:09
Dusty

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Hoi zäme
Das füre Juli 2014 no kei Tread git, tueni chli bi euch mitlesen und schriebe ;-)
Moneypenny darfi frage was dir für ne Fotograf usglese hend?

16.10.13 08:19
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@Dusty: Zersch mau härzlech Willkomme bi dä August-Brüt
Mir hei dr Phil Wenger us Thun agfragt...mir hei mehreri Fotografe agluegt und vergliche und üs dünkt bi ihm z Priis-Leistigs-Verhältnis sehr guet und üs gfaut si Stil.

16.10.13 08:30
AIYANA 
Re: August Bräute 2014

Hallo Bluehawaii ond Dusty Herzlich willkomme
händer lost was öber euch z'verzelle?
Mer händ s'glöck, dass mer wahrschinli en bekannte händ wo privat chli fotos macht ond das wörd öberne ond am obe zusätzlich no min brüeder wo paar fotos macht.
Händ ehr scho öberleit wie er d'iladigskarte mached? lönd ehr Kärtli lo drucke oder tüend ehr selber bastle? :-)

16.10.13 09:00
BirthdayBride 
Re: August Bräute 2014

Guets Mörgeli

I gselle mi au zu euch weni döf mir hürate im Juli chirchlech, ghürate simer sit em 2012
Bis jetz hei mer folgendes erlediget (eigentlich no fasch nüt wies mi dünkt )

- Mis Chleid (ha grad müesse brüehle wonis agleit ha )
- Mi Maa si Azug
- D Ringe heimmer scho am Finger, i wet mer dert aber ebe no öpis lo ifalle damits widr speziell wird
- D Chile inkl. Sängerin
- D Apéro-Location inkl. Afrag a Caterer
- D Fest-Location
- S Menu hei mer so guet wie usgläse
- Dr DJ
- Fotografin

Langsam müesse mer ändlich d STD-Charte fertig mache, hei aber zur Sicherheit scho mau SMS verschickt!

So das wärs vo mir, lg BiBr

16.10.13 11:38
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@AIYANA: Mir wärde d Iladige wahrschinläch la drucke. Im Package vo üsem Fotograf wär no äs Engagement-Shooting inbegriffe und de bruche mir äuä die Fotos de gad für d Iladige. Usserdäm si mir beidi nid so guet im bastle

@BiBr: Wow, ig finde dir heit scho sehr viu erlediget!! Mir hürate Ändi August und hei bisher no viu weniger organisiert...
Wie wärs, we dir bim Ring für die kirchlechi Trauuig no äs zusätzlechs Steindli löht la innetue? Oder d Ringe la graviere, faus dir das nid scho gmacht heit...

16.10.13 13:28
BirthdayBride 
Re: August Bräute 2014

@ Moneypenny
Wenn ich im Forum jeweils durch die Berichte stöbere, denke ich mir immer, phuuuu da ist noch viele zu tun
Momentan überelge ich immer an der Tischdeko rum, unsere Farben sind Violet und Gelb, wird wohl nicht einfach werden
Was den Ring anbelangt, wir werden ihn sicherlich gravieren lassen. Diamäntli habe ich eben durchgehen, da kann nichts mehr zugefügt werden.
Ursprünglich wollten wir eigentlich den Ring noch verbreitern lassen, d.h. im moment haben wir in der Mitte Rotgold, link uns rechts davon Carbon. Mit dem Goldschmid haben wir geplant auf der einen Seite noch Platin "anzubauen". Unsere Ringe sind für uns so wie sie momentan sind perfekt, ich habe ein wenig schiss, dass sie uns danach nicht mehr gefallen
Was ich mir auch noch überlegt habe, ob wir uns einfach ein schönes Armband kaufen und uns dieses dann auch beim Ringtausch umlegen....


....................... i wür au gschider bärndütsch schribe, aber irgendwie hets jetz grad gswitcht uf hochdütsch naja

Zuletzt bearbeitet am 16.10.13 13:29

16.10.13 13:44
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Hallo Zäme

@BirthdayBride: willkomme mi dünkt ömu ou dir heit scho sehr viu Sache
ig ha zersch ou aues mit dä Farbe Violett und Gelb wöue... aber mittlerwile bini eher bi Gelb-Wyss.... :-) wett gärn de mit Sunneblueme öpis... u wett ou diä Farbe dür aues düre ziäh... vo Iladig - deko - blueme u so...

@Moneypenny: cool wägem Fotograf isch es mega schwirigs Thema... bi gad hurti ga luege, dFoto gseh wük sehr schön us

Kärtli: mir wärde dKärtli äuä im Internet bstelle mit Fotos druffe... warschinlech machi säch bi CEWE... bi aber no nid ganz sicher...

16.10.13 17:47
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@BiBr: Bisch du o us dr Region Bärn? Wäg dr Deko, cha ig dir dr Blog "Frieda Therès" empfähle, dert hets mega viu Moodboards und Inspiratione! I gloub i darf d Homepage hie nid agäh, muesch eifach schnäu google...
Das mitem Armband finde ig o sehr ä schöni Idee!

17.10.13 21:12
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Huhuuu :)
Ich bin au e August-Bruut :)) . Mier händ s'Zivile a eusem 10-Jährige und den s'Fäscht s'Wuchenend inere Wuche druf.
Mier händ fäng d'Location und s'Menü und d'Chile wüssemer eigendli au scho, jez müsstemer eifach no das mit em Pfarrer abkläre.
Abr wiiter simer nonig. As nächst müsstemer eus mal StD-Chärtli mache..

18.10.13 09:05
Bluehawaii 
Re: August Bräute 2014

Hoi Zämme...Ändlich findi au widr chli zyt zum schriebe, ziemli strengi wuche gha und negschtingseht nit besser us:-(

ich find ihr händ teilwies schomzirmli viel plant, mir händ bis jetzt emol s Zivilstandesamt reserviert und sin zurnzyt dra mit de restaurant...hän abr 2ganz bestimmti in n Ussicht.
Fotografin sin mr am abkläre öb s Datum ihre goht und wieviel das es chosvhtet.
meh hän mir no nit.

Wie wyt sind ihr mit dr Gäschtelischte?Wie viel hän ihr bim Apero, wieviel Persone bim Fescht?

liebe Gruess

 1 .. 3 4 5 6 7 .. 20 .. 32
hochzit   eigentlich   linally   reserviert   verschicke   Willkomme   Homepage   Iladige   organisiere   schittli   gwundernasenliste-braeute-2014-12   MoneyPenny   LaMariee   buechet   bearbeitet   einisch   Pfarrer   reserviere   Priis-Leistigs-Verhältnis   Fotograf