| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 20 .. 32
18.10.13 13:07
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Üsi gästeliste stot Set ändi ougschte 13. mer wärde 47 erwachsene und 7 Chind i lade. Aber ob denn Ali chömet, wüsste mer no ned. Äs Cha si, das es pari, autershauber, eifach ä teu wärde mitmache (z.b d'chile und s'apero), aber das überhöh mer dene Personen säuber, wie lang sie wärde derni si. Mer freue üs über jede gascht, wo ä teu vom fescht Met üs verbringt.
Was für merrelativ schwierig zum ischetze isch, si d'aperogäscht. E schätze es chömet zwüsche 100 und150 (elei vo mim Arbeitsort chli 10 Cho, aber es chli äbe so gute 30 si). Wie lösig der das?

Glg schittli

18.10.13 16:04
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Mir hei ä provisorischi Gästeliste gmacht und die umfasst 50 Lüt für z Fest am Abä. Äs grosses Apéro wärde mir nid mache, eifach nach dr Trauuig mit dr Familie irgendöppis (ca. 18 Persone).

20.10.13 12:46
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Hallo zäme
Ha die wuche ächlini entschieden erläbt:
E ha mini bruthäntsche (armstulpen) wöue säuber mache. E ha 1/2 Tag nochmal mischtet gsuecht, wohnig i mim hopf gha ha. E has eifach ned gfunde. E ha sowohl online, aus ou im Internet gsuecht.
E has zwar schlussendlich doch gfunde, aber nume imene angere mischtet drinne.

Noch eme relativ grosse Arbeitsaufwand vo 2 täg (usprobiere , muschter abändere, apasse werder usprobiere, abändere apasse....) hani ändlich mis troummuster.
E ha ned tänkt,dass es so viu Arbeit git, die z'entwärfe.

Mini Kollegin isch am fritig Met mer ine handarbeitsladebwöue go ichoufe. I ha d'wulle für die armstulpen und dr stoff für üses ringchüssi kouft. Jetzt freue e me sehr, die Sache härstöue. Und be scho ganz gschpannt druf, ob es so usechöme, wie es es im Chopper ha

22.10.13 20:50
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Mier händ jez definitiv euse Termin ide Chile (han gester mit em Pfarrer telefoniert) und au de Vertrag für s'Esse isch unterschriebe. Juhuuuiii..
Mier händ 43 Erwachseni und 4 Chind wo mer fürs Esse dönd ilade, den chömed no Fotograf und Musiker dezue. Ide Chile chömed no öbe ca. 20 Lüt dezue.

25.10.13 11:36
mystera 

Re: August Bräute 2014

HALLO metenand ich und mini verlobti hürote au am 2.August 2014
mer sind us der Region Züriunterland.....

27.10.13 17:41
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Hallo zämä

Mir hei geschter vo Kollege z Buech "Einfach heiraten - Das BRIGITTE Hochzeitsbuch" übercho. I ha hüt gli drinne gläse und bi begeisteret...äs isch sehr witzig gschriebe und het gueti Tipps dinne für äs individuells Fest. Das Buech cha ig auso nume empfähle

När bini no uf 2 witeri Homepages gstosse: pinkfisch.com und kissloud.ch

Ev. hiuft das öpperem vo euch o...

27.10.13 19:22
Taeboyana 

Re: August Bräute 2014

Hallo zäme

Ha ersch jetz festgsteut, dasses jetz e Ougust 2014 Thread git Mir hürate am 16. Ougust 2014 chirchlech und am 16. Mai zivil. Mir hei afang fougendes:

- Chile und Pfarrer
- Ruum für ds Apéro plus Agebot fürnes Catering
- Abelocation
- Trouzüge
- Zivistandesamt reserviert
- Brutchleid
- Fotografin buechet und Engagement shooting gha
- Save the Date Magnetli verschickt
- Dekoidee
- Bluemeofferte agfragt
- Termin für Haar und Makeup reserviert
- Stuehlhussene inkl. Maschene (hani vonere 2013-er Brut chönne abchoufe)

As nächsts steit bi üs d Uswahl vo Musig (da tueni mi sehr schwär drmit, da ds meiste rächt tüür isch...) und d Planig vo de Iladige a. Aber i gloub süsch simer mit dr Planig nid schlächt dinne.

Lüt wärde mer am Apéro ca. 100 - 120 si und am Abe zwüsche 50 und 60.

I bi übrigens o zwüsche Thun u Bärn däheime (auerdings chli necher bi Bärn)

@Schittli: Wow, Hut ab, i chönnt so öpis nie säuber näihe!!

28.10.13 09:22
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@Taeboyana: Wow, dir heit ja scho sehr viel organisiert! Bi welem Zivilstandesamt hüratet dir de, dass dr Termin scho hesch chönne reserviere? Im Kanton Bärn cha mä ja früestens 6 Mönet im vorus reserviere...

29.10.13 09:54
Taeboyana 

Re: August Bräute 2014

@Moneypenny: Wenis so ufglischtet gseh, dünkts mi eigentlech o, aber gad so i Sache Deko, Musig, ässe etc. simer no niene... Aber i gloub mir hei ja o no viu Zit.

Mir hürate zivil in Murte, das isch haut Kanton Fribourg Mi GG isch dert ufgwachse und id Schu, drum bedütets üs o öpis. Und bi ihne isch d Regelig, dass me Ändi Oktober Termine für ds ganze Jahr druf cha reserviere. Sie si ou mega fründlech und hiufsbereit gsi am Telefon, chas nur empfähle!

29.10.13 11:44
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@Taeboyana: Genau, äs geit ja no lang bis August 2014 isch, dir heit also no viu Zit. Mir hei zum Bispiu no viel weniger organisiert als dir, aber mir hürate o "nur" zivil...mir hei bis itz üsi Trauzüge, d Location für am Abä, z Standesamt usegläsä (aber mir heis no nid chönne reserviere, wäg dere Regelig im Kanton Bärn), z Dessertbuffet (das mächt ä gueti Kollegin vo mir, wo sehr ä talentierti Hobby-Konditorin isch) und dr Fotograf. Ah ja, d Gästeliste hei mir o scho provisorisch gmacht. Leider hets da scho Änderige gä, wöu säch scho 2 Päärli ir letschte Zit trennt hei Aus nächst steit bi üs d Uswahl vom Catering a.

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 20 .. 32
organisiere   Fotograf   Willkomme   einisch   reserviere   eigentlich   Iladige   Homepage   MoneyPenny   Priis-Leistigs-Verhältnis   buechet   gwundernasenliste-braeute-2014-12   schittli   linally   bearbeitet   hochzit   reserviert   LaMariee   Pfarrer   verschicke