| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 21 .. 32
11.11.13 09:50
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Hallo ihr lieben
Ich hoffe für uns alle, dass wir bei unseren hochzeitvorbereitungen weiter gekommen sind. Wir sind einige Punkte weiter, aber es gab aber auch einige Rückschläge. Ich erzähl euch mal unseren aktuellen Stand.
Positiv:
-Standesamt ist gebucht
- Kirche inkl. Pfarrer ist reserviert.
- gästeliste ist neu angepasst, da mein Stiefbruder eine Freundin hat
- aperorum gefunden, aber noch keine reservationsbestätigung
- ringkissen zum besticken gebracht
- Idee für ein wunschbuch (ich kann unseren älteren Gästen kein onlinewunschbuch zumuten)
- Nachtessen inkl. Übernachtung ist gebucht
- carunternehmen ist reserviert
-Fotograf ist gebucht

Negativ
- Wunschcartering für das apero hat abgesagt (zu grosse Gesellschaft)

Dann haben wir noch einen Punkt, der uns sehr aufregt, der in meinen Augen nicht geht:
Wir wollten nicht die Frau Pfarrer aus unserem Dorf. Sie hat an der letzten Hochzeit in der Familie,während der ganzen Predigt nur von meinem Schwiegervater geschwärmt (so in etwa bei so einem Vater kann nur eine gute Tochter rauskommen, aber das wirklich bei jedem 2. Satz)
Da stand nicht das Brautpaar, sondern der schwiegerpapa im Vordergrund.
Wir haben ihren Stellvertreter gefragt. Er wird uns trauen und hat für uns die Kirche reserviert. Leider läuft die Reservationen über die Frau Pfarrer.
Sie hat die Schwiegereltern unterwegs gesehen und konnte ihren Mund nicht halten. (Wir nahmen eigentlich an, dass sie das nicht einfach so weitererzählen darf. Ich habe ihrem stv. Gesagt, dass seine Familie es noch nicht weiss, er also dem Schwiegervater nichts sagen soll) Das heisst meine Schwiegereltern wissen jetzt von der Frau Pfarrer, dass wir heiraten. Toll. Wir wollten es seiner am weihnachtessen sagen, da die ganze Familie versammelt ist, und es niemand Später als andere erfahren, sondern alle miteinander.
Naja schwiegermama ist jetzt über uns böse, weil sie es auswärts erfahren musste.

11.11.13 16:44
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Schittli:


Dann haben wir noch einen Punkt, der uns sehr aufregt, der in meinen Augen nicht geht:
Wir wollten nicht die Frau Pfarrer aus unserem Dorf. Sie hat an der letzten Hochzeit in der Familie,während der ganzen Predigt nur von meinem Schwiegervater geschwärmt (so in etwa bei so einem Vater kann nur eine gute Tochter rauskommen, aber das wirklich bei jedem 2. Satz)
Da stand nicht das Brautpaar, sondern der schwiegerpapa im Vordergrund.
Wir haben ihren Stellvertreter gefragt. Er wird uns trauen und hat für uns die Kirche reserviert. Leider läuft die Reservationen über die Frau Pfarrer.
Sie hat die Schwiegereltern unterwegs gesehen und konnte ihren Mund nicht halten. (Wir nahmen eigentlich an, dass sie das nicht einfach so weitererzählen darf. Ich habe ihrem stv. Gesagt, dass seine Familie es noch nicht weiss, er also dem Schwiegervater nichts sagen soll) Das heisst meine Schwiegereltern wissen jetzt von der Frau Pfarrer, dass wir heiraten. Toll. Wir wollten es seiner am weihnachtessen sagen, da die ganze Familie versammelt ist, und es niemand Später als andere erfahren, sondern alle miteinander.
Naja schwiegermama ist jetzt über uns böse, weil sie es auswärts erfahren musste.

ui neeeei! Das isch de schlimm!!! So öpis goht GAR ned!
Ich han au de Dame vode Chille gseit, sie söll bitte das no ned umeverzelle. Sie het g'antwortet, dass das bi ihne diskret behandlet werde muess.
Hend die ned so öpis wie "Schweigepflicht"? Ui neeei, das tuet mer denn leid für eu!

PS; Ich bin en neue August Brut!!!

11.11.13 16:53
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Hallo snicki
Willkomme be üs.wenn heit den dr eue gross tag?
Mer hei genau das ou dänkt. Aber e dåm fau äuä ned. Velech werde e ere das mou säge. Es got ned, das die gueti frou eifach so züg got go usploudere.
Jetzt heisst's für üs z'rette was z'rette isch

11.11.13 17:01
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Danke Schittli
Am 23.8

Jö also do tüend iehr mier würklich leid. Cha grad mitfühle ... mier händs nämlich au no niemerem verzellt

11.11.13 21:02
Schittli 
Re: August Bräute 2014

De si mer gloub jetzt 2 wo am 23.8 hürote
Glg schittli

12.11.13 07:57
Sue87 

Re: August Bräute 2014

Hallo zäme

ize ha ou ig endlich gmerkt dases e August 2014 - Thread git
Mir hei zivil das Jahr am 9.8 ghürate und werde üses grosse Fescht am
9. August 2014 mache

wünsche e super start i Tag

12.11.13 09:11
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Guete Morge mitenand

jo, super! scho 2 am 23.8 hets für eu denn en Grund für grad das Datum? Bi eus also ned ... d'Chille isch au grad frei denn

Han grad chli es Hööch
Gester hemmer üs mol agmolde das mer am Samschtig gönd üsi Apero-Location goge aluege. Freu mi mega. Zudem hemmer üses Restaurant buechet für am Obig. Es isch no gäbig, will es het gliichziitig no es paar Zimmer, für söttig, wo vo wiiter her chömid
Wenn üs das jetzt am Samschtig passt, hettimer "wenigstens" üsi Locations, mier wür scho mol en riesige Stei vum Härze gheie!

Es schöns Tägli eu!
Snicki

12.11.13 11:44
Snicki 
Re: August Bräute 2014

hend iehr s'Chleid au scho kauft?

12.11.13 18:41
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

Hallo Snicki

Zersch mau härzlech willkomme bi dä August-Brüt

Nei, ig ha mis Kleid no nid....i däm Gschäft, wo ig sicher wott ga luege gits Mitte Dezämber no ä Modeschau und de wirde ig dert chli ga Idee sammle und när Ändi Dezämber oder im Januar ga luege fürnes Kleid. Wie isches bi dir? Hesch du dis Kleid scho?

Mir hürate übrigens am 22.08.2013 und de drücke ig üs beidne Düüme, dases a däm Weekend schöns Wätter isch

12.11.13 19:06
LaMariee 

Re: August Bräute 2014

Guete Abe Zäme :-)

@Snicki: härzlech wiukomme

Ig ha mis Chleid ou no nid u ga äuä de afangs Jahr ga luege hani dänkt.. Ha dänkt, ig wetti de gärn uf Dütschland...

@Moneypenny: wo wosch de du ga luege wenni darf frage?

 1 .. 5 6 7 8 9 .. 21 .. 32
Fotograf   Willkomme   LaMariee   einisch   Iladige   organisiere   reserviert   linally   Pfarrer   MoneyPenny   bearbeitet   buechet   schittli   verschicke   gwundernasenliste-braeute-2014-12   eigentlich   Homepage   reserviere   hochzit   Priis-Leistigs-Verhältnis