| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
August Bräute 2014
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 21 .. 32
12.11.13 19:13
Schittli 
Re: August Bräute 2014

Sorry moneypenny
Dich habe ich vergessen. So sind wir an diesem wochenende schon 3.
ich wünsche uns auch schönrs wetter, mit angebehmen.themeraturen

Zuletzt bearbeitet am 12.11.13 19:16

12.11.13 20:33
Taeboyana 

Re: August Bräute 2014

Hallo liebi Ougustbrütlis!

@snicki: Wiukomme! Mir hürate am 16. Ougust kirchlech. Jep, mis Chleid hani im Oktober kouft

@Sue: Hihi, bi mir hets ou es Wili brucht bisi dä Thread ha entdeckt

Mir si itz langsam de Iladige plane und Bluemeofferte hani ou agfragt, bi gspannt.

12.11.13 20:43
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@LaMariee: Die Modeschau isch bim Tessa & Thomi in Thun....i bi dert mau verbi wöu ig ha wöue luege wie das dert so isch und mir het dr Lade gfaue und d Beraterin isch sehr fründlech gsi und het mr äbä vo dere Modeschau verzeut.

12.11.13 21:34
Taeboyana 

Re: August Bräute 2014

@Moneypenny: Dr Tessa& Thomi chani nur empfähle, i ha dert e Beratig gha und sie isch super gsi. Het sich Zit gno und würklech guet berate u o usegspürt, was mir gfaut und steit. I ha när ds Chleid nur us däm Grund nid dert kouft, wüu i no es schöners ha gfunge im 2. Lade... weni nach dr Beratig und dr Sympathie würd ga, hättis bi T&T kouft. Isch ou e u schöne Lade und het e gueti Uswau!

12.11.13 21:51
Moneypenny

nicht registriert

Re: August Bräute 2014

@Taeboyana: Das tönt super! Ig fröie mi sowieso scho mega uf z useläse vom Brutkleid...bi scho richtig kribbelig

13.11.13 10:00
Snicki 
Re: August Bräute 2014

Chleid: Nei ich ha mis au no ned ha chli schiss, das ich nüt gfinde, aber irgendwie freu ich mich au mega druf. Eis Hin und Her ... Werde au öpe afangs Johr mol go luege

Danke für die liebe Willkommens Grüess

Mich hets defür chli zrugg gschletzt ide Organisation. Mer chönd jetzt doch ned a die Apero Location wo mer hend welle. Die wend, das mer am 17:30 spötischtens wieder gönd, will noch üs no es Päärli zum z'Nacht chunt. Das isch mer eifach z'knapp mit 150 Lüüt. Das wärid grad mol 2 Stund. Zudem gohts mer eifach eswie gäg de Strich, das mer mier seit, wenn ich muess goh, und das a üsem grosse Tag. Drum hemmer dete jetzt abgseit. Im Suech-Thread het mer mier denn no en anderi Location agäh. Zudem hani im Internet no öpis gfunde. Also sind jetzt no 2 Locations offe. Hoffe inständig, das öpis klappet. Es zerrt chli (chli isch guet ) a mine Närve...

13.11.13 10:30
Sue87 

Re: August Bräute 2014

Chleid
auso i ha mis Kleid ou no nid und ou kei konkreti Vorstellig und wirde im Februar gah luege ds Dütschland

13.11.13 10:44
Snicki 
Re: August Bräute 2014

- sue: wie isch das? tuesch das denn au im Dütsche usse loh ändere?

13.11.13 10:57
lil.lian 

Re: August Bräute 2014

Aaah sisch wiedr chli Lebe im August-Thread :)

Schnittli
Ja das gaht aso würkli nöd mit de Frau Pfarrer.. Voll schlimm!! Aso ich wür öbis go säge gah, entweder bi ihre sälber odr im Sekretariat.. Aso sie dörf ja so Sache nöd eifach go use plappere gah.. Voll fräch!!

Me
Ich gahn den Endi November wegem Chleid go luege. Bin emel au scho nervös.. Hoffe ich find öbis wo mer den staht..
Suscht lauft bi mier nöd so vill.. Eusi StD-Härzli (mier händ so Härzli gmacht) dömer demnächst mal verschicke und verteile abr susch isch chli todi Hooose..

13.11.13 11:39
Sue87 

Re: August Bräute 2014

Snicki
Ja i dänke scho! Oder de nimis mit und lahs hie nöime vore Schniderin la apasse...weiss no nid

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 21 .. 32
linally   reserviere   buechet   reserviert   LaMariee   gwundernasenliste-braeute-2014-12   Willkomme   MoneyPenny   verschicke   Homepage   Fotograf   organisiere   bearbeitet   Iladige   Pfarrer   hochzit   eigentlich   Priis-Leistigs-Verhältnis   schittli   einisch