August Bräute 2015 |
|
1 2 3 4 5 .. 12 .. 19
|
|
|
08.10.14 19:48
Aislinn
|
Re: August Bräute 2015
Was für Locations und Fotografe händ ihr so?
Mir händ bis etz: Zivilstandesamt Location Trauuig, Apéro und Abigesse/Fest alles a eim Ort :) inkl. Isch Au no e Hochziitsturte Fotograf Visagistin und Coiffeuse Duo für Trauuig und am Abig
Nächst Jahr kümmered mir euis um Kleidig und Ring =)
Da mir Apéro und Fest am gliche Ort händ, chan ich leider kei Tipps zum Transport-Problem geh.. Fändis etz aber als Gast nöd so schlimm 15 Minute z'laufe au wenns regne würd ;)
Mir händ scho Save the Dates usegeh, söttet aber glich gnueg früeh die definitive Ameldige ha, falls öpper Grad im Hotel übernachte wott zum Zimmer reserviere.
Blueme han ich mir au scho Gedanke gmacht, wür gern i de Farbe gelb, orange, pink/rosa ha, ha aber kei Ahnig was denn aktuell isch :S
Gönd ihr direkt nach en grosse Tag id Flitterwuche und wüssed ihr scho wo ane? Mir händ im Moment Mauritius im Sinn..
Liebi Grüessli
|
|
|
|
|
|
|
10.10.14 09:16
Zoneprinzessin
|
Re: August Bräute 2015
Hey 2015 Brüt
Ich hürate am 01.08.2015 und freu mich soooo unglaublich. Mir sind scho sit em August 2013 verobt hend eus aber entschiede ned z stresse will ich gad de job gwechlet han.
Mir hend das Datum aber scho bald definiert gha hey Gratis Füürwerk ;)
Was mer scho hend: Standesamt Trauungslocation (Freie Trauung) Zeremonienmeister Restaurant Sänger Kleid (juhu) Coiffeuse Fotographin
Was mer als nächsts mached: Ring ussueche (da hemer gad morn en termin)
Hend ihr es Farbmotto? Üses isch navy blue, gold und ivory.
Chas chum erwarte :)))
Zoneprinzessin
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 12 .. 19
|