August Bräute 2015 |
|
1 2 3 4 5 6 .. 13 .. 19
|
|
|
|
15.10.14 11:33
Zoneprinzessin
|
Re: August Bräute 2015
Hoi Diani02
Erstmal herzliche Glückwunsch! Freusch dich au scho das es nüme lang gaht?
Bide Planing handhabeds mir eso, dass ich für das Verantworlich bin, aber alles mit mim GG abspriche. Muss sägä mit hend halt au voll de gliichi gschmak, das macht halt eifach. Bide Deko etc. das interessiert ihn überhaupt nöd solang ich nöd alles Pink mache isch ihm das recht. Mir hend eus jetzt uf d Farbe Wiis (Ivory), Blau(sini Lieblingsfarb) und Gold (mini Lieblingsfarb) geinigt. Aber au det dueni ihn regelmässig update wie ich mir das vorstelle und ob das für ihn ok isch. Pinterest isch ja da en guete fründ den chamer sich e Art Visionboard allege für d Hochziit mit all dene inspiratione wo det samlisch.
LG Zoneprinzessin
|
|
|
|
26.10.14 22:25
xmischii
|
@Diani02: Zu dä Iladige. Will euses Farbkonzept violett/beige isch, hani das scho bi dä STDs umgsetzt. D Schrift hani en Teil beige und dä Rest violett gmacht. Im Hintergrund isch es Damask-Muster (Schnörkel, Ranke) in beige. Bi dä Iladige wetti das wiiterzieh mit zuesätzliche Muster im Vintage-Look. Pünktli, Karo, Streife. Wänni fertig bin zeigis eu... s chan aber no es Wiili duure! ;) S sött sones Minibook gäh mit mä Bändeli drum. Haha, villicht chamer sichs ja es bizzeli vorstelle.
Min Zuekünftige macht so Phasewiis bi dä Vorbereitige mit. Mal meh, mal weniger. Ich finds super, wänns so für ihn stimmt. Er loset mir zue wänni wieder emal öppis neus im Chopf han... ich luege aber, dass ich ihm nöd all 5 min e Nachricht schicke :))
Mit dä Namensschildli bini mir überhaupt nonig sicher obi wet mache oder nöd?! Was meined und mached ihr?
|
|
|
30.10.14 11:50
Zoneprinzessin
|
Hoi Zämmä
mäld mich da mal wider zu Wort. Hüt chömer eusi Ehering go abhole *freu*.
Ich han mich sofort i de Ring verliebt und es schisst mi scho chli a na 9 Mönet z warte bis ich de endlich dörf trägä. Mir hend eus für Rotgold entschiede, es het eifach am beste usgseh bi eus beidne.
Mine het no chli steinli rundume. De GG isch au scho voll fröhlich.
D Ring hemer bim Juwelier Grundmann in Konstanz kauft. Obwohl mer überhaupt nid uf de Priis glueget hend sind es mega Schnäppli gsi: 1'200.- für beidi Ring!
Was lauft bi eus so? Ich freu mich scho jetzt ufs neue Jahr woni den chli mit de Detail chan afange.
|
|
|
30.10.14 12:12
xmischii
|
So cool, ihr chönnd scho eui Ring go hole!! :D Mir händ eusi nonig emal kauft ;) Villicht au besser... ich weiss jetzt scho, dass ichs au chum wird chönne erwarte ihn dänn zträge! Häsch ächt e Foti devo? Entschuldigung... ich bin en Gwunderfitz...
Ou ja, ich freu mich au extrem ufs neue Jahr! Dänn gahts so richtig los!!
|
|
|
30.10.14 12:39
Zoneprinzessin
|
Fotis folget hüt abig.
Has verstah bin au immer sehr neugierig :) Mir hend denkt gönd mal go luege und de hend na so e 10% aktion gha. Wemer nüt gfunde heted wer das au voll io gsi. Aber hey ich ha de Ring gseh und nüme los gla. Und zum Glück het er am GG au so guet gfalle wie mir :)
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6 .. 13 .. 19
|