| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Augustbräute 2010
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 15
27.07.10 08:14
Ananas

nicht registriert

Re: Augustbräute 2010

Ach liebe Bräute. Ich kann auch nur sagen, ssich voher den Kopf über das Wetter zu zerbrechen macht einem nur nervös und bringt gar nix. Ich hab zwar schönes Wetter bestellt, freu mich aber auch über einen Platzregen. Es wird auf jeden Fall sehr schön, da kann doch das Wetter nur mitfeiern.

Ach und ich habs mal noch geschaft meine Tischsteine zu fotografieren. Mein GG meinte ja es sieht ein wenig wie Kindergeburtstag aus . Aber ist mir egal, mit der restlichen Deko auf den Tischen siehts echt klasse aus.


°~°~° Zivil 6. August 2010 ~°~ grosses Fest 7. August 2010 °~°~°

Datei-Anhänge
DSC_0044.jpg DSC_0044.jpg (42x)

Mime-Type: image/bmp, 808 kB

27.07.10 08:19
Kati7 
Re: Augustbräute 2010

Soefeli, bin schu gaaaanz gspanne uf Din Bricht nachem Abstecke! Übrigens am Samstig unbedingt o emal id Modissa gah goga luege (im oberste Stock).

@zerah, mir händ o immer wieder Chlinigkeite wo zum Teil recht mühsam sind, doch min GG hät am Mentig gmeint, okay, denn luege mir zwöi Mal ir Wuche wie der Stand der Dinge isch u versueched es glasse zneh. Händ ja unbedingt na en Tanzuffrischigskurs welle mache u irgendwie klappt das iz ned. Sind jetzt so verbliebe, dass mir di Heime en Walzer üebet u den kunnt das schu guet. Nervös bin i aber nanig, denke dass kunnt bi mir denn so um de 26.08.2010. Mir händ so viel um d'Ohre o im Private, dass mir gar ned drzue kömmed nervös z'si

27.07.10 08:33
Zerah 
Re: Augustbräute 2010

Denn bini jo scho recht beruhigt.... jo mer müend no d Kircheheftli mache und d Menükarte.
Kircheheftli muen i eigentli nu no drucke und schniiide und falte... zzz... aber für d Menükarte... bin rotlos...
Denn müemer au no id Kirche go luege, wege de Azahl Bänk und so.
Denn müemer no d Füürstei für d Kind go chaufe, weiss gad öpert wo mer die einigermasse im Priis überchunt? Oder nimmet ihr eifach ganz normali Bombos?
Denn müemer no bim Restaurant für de Apéro verbi.
Hmmmm und mit de Floristin mueni no zäme cho wege de Deko...
... und mini Tischdeko sött i no chli ufpeppe...



wir heiraten am 16.7.2010 zivil und 21.08.2010 kirchlich

27.07.10 09:00
Soefeli82

nicht registriert

Re: Augustbräute 2010

@ananas - also ig finde, diä steine gseh super us und passt sicher sehr guet i öii räschtlechi dekoration.

@kati - klar brichte ig de vo däm häiläit bi o sälber gspannt. ändlech wider mal i mis chleid mersi no füre tipp wägem modissa. da wärdä mir de sicher verbi ga. bi um jede shopping-tipp ds ZH dankbar


**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

27.07.10 09:14
Franziska

nicht registriert

Re: Augustbräute 2010

@Zerah, Feuersteine gibts am günstigsten in einer grossen Mirgros. Sack ist glaub 1 Kg. Bei den Süssigkeiten.
Lg franziska
26. Juni2010,unser schönster tag....

27.07.10 09:24
cosmologia 

Re: Augustbräute 2010

Hallo Soefeli

Da ich Schwierigkeite ka han selber es Chleid zgfinde für mini Bruutjungfere, wie für mis Zivile kenni würkli sehr vil Läde in Züri, wo mr sottige Chleider überchunt.

Modissa kennsch ja scho, denn häts im Globus en chline Egge, C&A häts au ganz schöni (vo det sind dChleider vo mine Bruutjungfere) und im Vögele häts au no es paar wenigi. Sehr zempfehle isch im Sihlcity de P&C! Sie händ sehr vil ziemlich erschwinglichi Abigchleider. Mis Chleid vom Zivile hani im Zero im Sihlcity gfunde. Sie händ au tolli Trägtäschene, wo gliichziitig au Chleidersäck sind.
Ein Abigchleiderlade giits in Oerlike am Max-Bill Platz öbe 5min zum Laufe vom Bahnhof entfernt. De Lade heisst Yasmin. Momentan hät sie Uusverchauf und dChleider sind sehr traumhaft. Sie sind sehr fäschtlich, farbig und fröhlich. Ich han selber scho 2 Chleider det kauft hihihihihi.

Wünsche allne Damene, wo am WE es Chleid gönd go sueche vil Erfolg. Ich weiss selber wie aastrengend, dass es isch... Und de Chopf nöd hange loh, wenn sChleid nonig debi isch. Eifach immer wieder öbis go aaluege und denn plötzli gfind mrs

Grüässli,
cosmologia

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##

27.07.10 09:30
Kati7 
Re: Augustbräute 2010

@Ananas, mir gfalled die Steine sehr guet. Das macht doch s'Ganze akli verspielt, was mir sowieso bsunders guet gfallt.

27.07.10 09:31
Dee 

Re: Augustbräute 2010

Hey Cosmologia
Ich han mis Kleid vom Zivilen vom Jasmin! :) Han eis nach Mass lah mache, da ich grösser bin als alli andere! Ich han ine es Bild bracht, wie ichs gern hetti und voila, es isch traumhaft worde! :)

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

27.07.10 09:38
sniffi 

Re: Augustbräute 2010

@ananas
Mir gefallen die Steine ebenfalls sehr gut und finde die Idee toll. Die lieben Männer haben doch kein Gefühl für Deko nein im Ernst - die Gesamtdeko finden sie schlussendlich super, die Einzelteile gefallen meist nicht.........ist zumindest bei meinem so

_________________________________________________________
seit 1. April 2010 verheiratet - am 4. September 2010 wird richtig gefeiert!

27.07.10 09:39
tonie 
Re: Augustbräute 2010

sonst im feldpausch in zürich. die haben auch ne anständige abend- und coctailkeider abteilung.

ich muss fast nichts mehr vorbereiten. in der letzten woche dann noch ein paar kleinigkeiten. aber die sind nicht ein muss. das fest könnte auch so stattfinden. deshalb bin ich recht gelassen.

Zuletzt bearbeitet am 27.07.2010

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 15
Trauung   langsam   Ehevorbereitungsverfahren   manuthom   einfach   Soefeli   eigentlich   ale-und-maenu   Leichtathletikschweizermeisterschaft   Kirchlich   heiraten   wünsche   Kirchliche   Hochzeit   Tischordnung   hilfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee   alles-auf-den-letzten-Drücker   neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiinnnn   wirklich   Augustbräute