| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Augustbräute 2010
 1 .. 10 11 12 13 14 15
27.07.10 15:39
Ocelot80 
Re: Augustbräute 2010

Im Moment siehts eigentlich auch so aus, als ob wir bis auf den Hochzeitstanz üben, nichts mehr vorbereiten müssen.
Die Namensanstecker und Tischkarten haben wir am Sonntag gebastelt und da haben wir auch noch einmal ein Info Mail an alle geladenen Gäste rausgeschickt.

Jetzt gibt es wirklich nur noch kleine Sachen, es sei den es regnet am 7. dann müssten wir noch last minute Schirme besorgen.

Ich hab zwar das Gefühl, dass wir irgendwas vergessen haben, aber uns kommt einfach nichts mehr in den Sinn, also kann ich unserer Hochzeit ziemlich entspannt entgegenschauen. Diesen Freitag ist ja schon das Zivile. Dort werd ich vorher noch gleich mein Probemake-up machen und meine Haare schneiden / nachfärben.

Tja und nächsten Montag muss dann natürlich noch mein Hochzeitskleid abgeholt werden!!!

Ziviltrauung 30.07.2010, Kirchliche Trauung 07.08.2010
www.ale-und-maenu.heiraten.ch

29.07.10 09:01
Soefeli82

nicht registriert

Re: Augustbräute 2010

Hallo zämä

Merci vil mal für diä vilä ZH-Shopping-Tipps. Mir wärdä diä Lädä abklappere und hoffe, das ig äs Chleid finde. Schliässlech geits ja nume no 3 Wuche... jesses Gott nume no 3 Wuchä - hilfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Geschter hani ja am 16.00 Uhr chönne ga mis Chleid absteckä uf Thun. Da ig ir schöne Houptstadt schaffe und mitem Zug underwägs bi, hani mi am 14.30 Uhr usem Büroalltag verabschidet. Mi Zug isch de o pünktlech, wiä geng eigentlech, 15.04 ds Bärn losgfahre und ds Thun bini 15.21 acho. Äbä, ha am 16.00 abgmacht ka - aber wär wot scho ds spät cho, für ds Absteckä?????? So bini also viiiil ds früäch im Brutgschäft acho. Churz druf isch d Schnidere also mit mim Chleid cho und ig has dörfe alegä Ja - äs isch würklech DAS Kleid woni mim Schatz wot ds JA-Wort gä Äs het superschön usgseh, obschon ig mir, wäg dä Täg, bi vorcho wiänes usgwachsnigs, übergwichtigs Rinozeross.

Da ds Chleid grad äs spüüürli ds chlin isch gsi und ig fasch ke Luft ha übercho, heimer üs entschide ka, dass si diä Sitenaht itzä grad uslaht. Also wider zum Chleid us und i diä normale Chleider ine. So hani im Lade no grad chli chönne minner Schuäh iloufä. Bi de chli ume gschuänet im Lade u ha mir diä Chleider wo ghanget si agluägt, bi de Abechleider bini verbi ga glüüsle aber ig ha mi extrem müässä zämänäh, dasi nid no bir Herreabteilig verbiga, da mi Schatz si Azug o vo dert het.

Diä Naht isch schnäll usglah gsi und ig ha wider inedörfe. Äs isch scho vil bequemer gsi und sogar richtig Schnuufe hani chönnä Mir hei de gseh, das es nid seeeehr vil brucht. D'Lengi stimmt eigentlech, d'Bruschtschale wärdä chli apasst, d Treger chli verschobe (um d'Wurscht under de Arme ds kaschiärä), uf dr Site wo mi Schatz de steit, heimer chli zuächägno, das är mir nid immer drufsteit und ä Halterig für d Schleppe wird no ignäit.

Itzä chani mis Chleid am 17. Ougust 2010 ga abhole und bringes de grad uf diräktem Wäg zur Trouzügin hei. Das het mi Schatz so gwünscht. Schüsch sig d'Versuächig ds gross, das är driluägi (gmäss sine Agabe).

Itzä chani scho wider öbis abstriichä uf dr Checkliste. Langsam hani de nüt me ds tüä am abä

Liäbä Gruess
Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

29.07.10 09:06
nimbini 

Re: Augustbräute 2010

hey soefeli, das freut mich riesig für dich, dass du geschter din grosse abstecktermin gha häsch und dass dis chleid dir passt und du dich wohl fühlsch! isch sicher es wunderschöns gfühl, ich freu mich scho jetzt sehr druf....

gnüssed eue shoppingtrip uf züri.... im jelmoli häts im fall au no e abteilig mit abigchleider und im feldpausch häts au amigs sehr schöni chleider.... alles a de bahnhofstrass z'finde... gnüsseds und chaufed nöd ganz züri leer

29.07.10 09:11
cosmologia 

Re: Augustbräute 2010

Sali zäme

Es giit anschiinend im Jelmoli oder Globus wiisi Doppelschirm, wo mr chan zzweite super guet drunderstoh. Es wär für üs au en Option xi, hätis gregnet. Ich bi aber nöd uf dSuechi gange...

Im Feldpausch häts tatsächli au schöni Chleider, hani vergesse erwähne. Vil devo sind aber au im P&C zgfinde (und chli günstiger )

@Ocelot: ich wünsch dr für morn ganz en wunderschöne Tag!

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##

29.07.10 12:32
Zerah 
Re: Augustbräute 2010

Soefeli82
Wow, du sprudlisch jo gad vor Freud und Energie.... mag ders vo herze gönne!
Das Gfühl mit em Aaprobiere kenn i es isch mer gad genau so gange.

lg zerah




wir heiraten am 16.7.2010 zivil und 21.08.2010 kirchlich

02.08.10 11:57
ManuThom

nicht registriert

Re: Augustbräute 2010

Hey mädels
Wie geht es euch auch? Der Monat August ist angebrochen.... unser Monat!!!!

Seit dem letzten Freitag nun, bin ich zivil verheiratet!!!!!
Wir haben einen wunderschönen und intensiven Nachmittag erleben dürfen. Die zivile Trauung selber war sehr schön mit Gedichten und einer Geschichte ausgeschmückt. Die Zivilstandesbeamtin hat sich viel Mühe gegeben und hat uns eine unvergessliche halbe Stunde geschenkt. Das Gefühl verheiratet zu sein ist doch etwas spezielles und es fühlt sich noch "komisch" an, vor allem wenn ich mein neuer Namen am Telefon sage. Ich bin überglücklich und die Vorfreude für den kommenden Samstag ist ins unermessliche gestiegen.
Nun geht es auch langsam mit der Nervosität los, wenn immer ich an die Trauung und an den Tag selber denke, habe ich Schmetterlinge in meiner Brust. Auch mein GG scheint etwas angespannt zu sein, obwohl er es nur ungern zugibt.

Heute morgen habe ich zudem mein Brautkleid abgeholt Als ich reingestiegen bin, habe ich mich sofort wohl gefühlt. Ich freue mich, es am Samstag tragen zu dürfen. Der langersehnte "Begeisterungseffekt" beim Tragen meines Kleides ist heute endlich gekommen. Habe bis jetzt immer noch Zweifel gehabt, ob ich mich wiklich richtig entschieden habe. Aber ich habe es

So ihr, ich werde mich wohl bis zu meiner Trauung nicht mehr melden, und die nächsten 5 Tage noch intensiv mit meiner Vorfreude geniessen.
Ich wünsche euch allen eine gute Woche und weiterhin viel Spass bei euren Vorbereitung.

@ Ocelot80: Dir wünsche ich am Samstag ebenfalls einen unvergessllichen, schönen und intensiven Hochzeitstag. Das Wetter scheint ja gar nicht mal so schlecht zu werden. Alles Gute.


lg
manuthom


Wir heiraten am 7. August 2010 und freuen uns riesig darauf!!!

02.08.10 12:24
Zerah 
Re: Augustbräute 2010

Hallo Manuthom
Herzliche Gratulation zum Zivilen! Wie du sagst, an den neuen Namen muss man sich zuerst gewöhnen ;) geht mir genau so.
Das Kribbeln kommt auch bei mir ganz langsam, wobei es bei uns noch etwas länger geht. Ich wünsche dir und deinem GG nur das Beste für die Zukunft. Geniess die nächsten Tage noch und lass dich nicht nervös machen.

lg Zerah





wir heiraten am 16.7.2010 zivil und 21.08.2010 kirchlich

02.08.10 12:27
nzwedding 

Re: Augustbräute 2010

Liebe ManuThom

Endlich ist er da, der August 2010! Ich freue mich so unheimlich, mag kaum mehr warten! Vieles ist schon bereit bei uns. Einiges muss aber auch noch erledigt werden und deshalb bin ich gleichzeitig froh, haben wir noch 4 Wochen Zeit.

Ich gratuliere euch herzlich zur zivilen Hochzeit.

Wünsche dir eine gute Woche mit viel Vorfreude und wenig Sorgen und dann am Samstag ein unvergessliches Fest!

------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

Zuletzt bearbeitet am 02.08.2010

02.08.10 12:45
Kati7 
Re: Augustbräute 2010

Liebe ManuThom
Ich gratuliere herzlich zum Zivilen!!! Ich weiss noch, es war doch erst anfangs Jahr und alles soooooooo weit weg und schwups August ist da! Das Wetter für den Samstag ist doch perfekt, nicht zu heiss und nicht zu kühl und Sonne sollte es haben. Ich denke jedenfalls an Dich und Ocelot80.

02.08.10 14:48
Diseli 

Re: Augustbräute 2010

Hallo Zäme

Zerst mou Gratulation dr früsch ghürotete!

Mir is im Grosse und Ganze ou noche. Morn göimer no zum Fotograf go bespräche was wie wo, denne müesse mer die Wuche no d Turte go bstöue. Nöchst Wuche hani de no Termine fürd Probefrisur und Probe Make-Up und am Mittwuch - juppi! fröie mi jeze scho wie es chlis chind - goni mit mire Trouzügi zäme go üsi chleider abhole!!

Dä Samsti we bir Ocelot80 und bir ManuThom wärde d Glogge lüt steit für üs (natürlech unabhängig vonenand) dr Polterobig a. Ig bi scho schurig gspannt was organisiert worde isch...!

Grüessli

*** üse grossi Tag: 28.08.2010 ***

 1 .. 10 11 12 13 14 15
wünsche   einfach   wirklich   Augustbräute   Leichtathletikschweizermeisterschaft   heiraten   Ehevorbereitungsverfahren   Tischordnung   ale-und-maenu   hilfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee   Hochzeit   neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiinnnn   manuthom   Kirchliche   Kirchlich   eigentlich   langsam   Soefeli   Trauung   alles-auf-den-letzten-Drücker