Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus? |
|
1 2
|
|
|
29.06.10 10:29
Jsnoa
|
Re: Auszug aus Kirche -wer geht zuerst raus?
Hoi! Auso bi üs isches immer so, dass zersch ds brutpaar usechunt. dusse stönd ja meischtens no spalierlüt ect und hei no öppis vorbereitet (mängisch) u de isches ja blöd we zersch d gäscht düre göh.
LG Jsnoa
|
|
|
29.06.10 10:35
Soefeli82nicht registriert
|
bi üs isches o so wiä bir jsona. mir - brutpaar - wärdä nach der trouig zersch useloufe u düre spalier ga. ig häts no niä gseh, das d gescht ender usegöh weder ds brutpaar... o bimene kollegepaar wo beidi katholisch si, isch ds ersch ds brutpaar usecho u när d gescht...
lg soefeli
**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**
Zuletzt bearbeitet am 29.06.2010
|
|
|
29.06.10 10:39
mini84
|
ich hans ebe au scho gseh... grad dä samtig bini aneme Hochziit gsi (katholischi, italienischi Trauuig), aber da idä Schwiiz...
und diä sind dänn au alli usegange und so um dä Usgang gstande und s Bruutpaar isch dänn halt mit Riis beworfe worde.... Aber ich han nöd grüehrt,well mir s Bruutpaar gseit hät, sie welled das eigentli nöd...
Aber leider isches dänn halt bi dene immer so, dass diä Wünsch leider nöd berücksichtiged werded, was ich zimli dänebed find...
*vom-thema-abweich-sorry*
juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!
|
|
|
|
29.06.10 11:42
Lara
|
Das Brautpaar zuerst! Bei uns (katholisch) war es so, dass die geladenen Gäste in der Kirche gratuliert haben und sich dann wieder auf ihren Platz gesetzt haben. Das wurde am Ender der Trauung vom Tafelmajor (oder vom Pfarrer, das weiss ich nicht mehr genau) so kommuniziert. Ich finde das am Schönsten und das war auch unser Wunsch! Wir sind vor Kurzem an einem Hochzeit Spalier gestanden. Da kamen die Gäste "tröpfchenweise" aus der Kirche (wahrscheinlich haben die auch in der Kirche gratuliert. Die sind dann hinter dem Spalier durchgelaufen. Nach ca. 10 Minuten kam dann das Brautpaar mit den Trauzeugen... Also sind nur noch die 4 Personen durchs Spalier durchgelaufen... Schade... Ich fand das überhaupt nicht schön, ehrlich gesagt fand ichs katastophal... Aber halt Jedem das Seine....
|
|
|
29.06.10 13:22
Franziskanicht registriert
|
ganz klar, zuerst das Brautpaar, danach die Trauzeugen und dann erst die Gäste.....
|
|
|
|
|
29.06.10 19:36
Loved
|
ich finde auch dass das brautpaar zuerst die kirche verlassen soll.Und dann idealerweise, zuerst die vorderste Bankreihe (wo ja auch gleich Trauzeugen/Brautführer und Eltern sitzen), dann die zweite Reihe, dann die dritte usw. So kann jeder noch einmal das Brautpaar sehen.
|
|
|
|
1 2
|