| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Basler-Bräute
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 17
14.03.12 11:05
Steph

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

@ An 1982
Mir händ nur es Catering für an Apéro. Es isch ebbe kli speziell. Minnere Trauzügin Ihre Maa -> sin Chef -> Chef sinni Frau macht so Apéro Leidenschaftlich gärn und vorallem isch alles sälber gmacht.
Sie macht das wuinderbar und het au immer lüt wo si ka ufbiete wo Ihre bim Apéro hälfe.
Sie macht Apéro bis x hunderti Persone und es isch immer super.
Bi interesse gib ich gärn Ihre Kontakt aa, eifach nur per PN.

Zoobe simmer im Restaurant mit Saal - ganz klassisch. Wüsse eifach nonid wieviel Gäng das mir wänd, 3-4 oder 4-5, mol luege.

Griessli

* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

Zuletzt bearbeitet am 14.03.12 11:06

14.03.12 11:40
An1982 

Re: Basler-Bräute

Aha, weisch mr bruche ebbe e Catering für e z'nachtässe.........hüt Obe hämmer aber e Termin bi einem und ich hoff dä passt uns.....au vom Priis......bi ganz gspannt.

*** 25. Mai 2013 ***

14.03.12 11:59
Steph

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

ah ok, jo das isch glaub no schwieriger öppis geeignets finde wo eim zueseit.
Aber i glaub, wenn Ihr Euri wünsch was Ihr wänd saged, finde Dir sicher öppis, kunnt natürligg au immer druf aa, was Dir Euch finanziell vorstelled. I glaub wenn me sGäld het oder scho länger gspart het für dä Daag, den isch es sicher eifacher und muess sich nid so grossi gedangge mache.

Also i verschrick immer wieder was alles kostet, aber mir händ bis jetzt au nid wirklich gspart es isch halt e eimolige Daag.


Seisch den wies gange isch hüt Oobe. Druck Euch emel Duume, dass es öppis isch und wird geh.

griessli

* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

14.03.12 12:22
nao

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

Bi mir isch es ebe scho bald sowiet:)am 12.5.12!

Mir mache eifach nach dr Trauuig no ca 2h e Apero diräkt näb dr Kirche mit hoffendlich schönem Wätter!!:)
S Ässe sälber mache mir den im Dütsche.
Im Apero hets eifach verschiedeni Canapes,Getränk isch inkl und s wird Serviert.Was au no cool ischs Brutpaar griegt no e riese Fläsche Moet gschänkt:)
Uf dr Homepage vo Migros Catering isch aber alles genau beschriebe:)

Ich würd sehr gärn zu eurem Brutträffe cho,chas eifach nonig definitiv sage,ich halt mi ufem laufende!

14.03.12 14:57
dia

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

@nao
Herzlich wilkomme!
Wo hürotet ihr denn genau? Kirchlich oder nume zivil?

@An1982
Denn druck ich euch dr dumme, dass alles hüt zoobe klappt und es genau so isch wie ihr euch das vorstellet! Weles catering gönd ihr go probiere?

@Steph
In welem restaurant sind ihr? Weiss nid öb ich das mol überläse han...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

14.03.12 15:02
An1982 

Re: Basler-Bräute

Mir gönd mol bim Kolumbus Catering verbi: http://www.kolumbus-catering.ch/kolumbus_catering.html

Hof also scho au das alles klappt.....



*** 25. Mai 2013 ***

14.03.12 15:09
dia

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

Kenn ich nid, ha ich au no nie ghört!
Dämfall toi, toi, toi... wird sicher super si!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

14.03.12 15:11
Steph

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

@Dia

i weiss gar nid ob ich das überhaupt scho gseit ha

Mir göhnd jetzt ins Restaurant zum Goldenen Sternen z`Basel.
Händ dört eifach kei Übernachtigsmöglichkeit




* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

14.03.12 15:11
jusi 

Re: Basler-Bräute

happy welcome nao

14.03.12 15:31
Vikunija 

Re: Basler-Bräute

Herzlich willkomme Nao!

@Ann: Kenn ich au nid, denn simmer ja mal gspannt uf din Bricht! Drück euch dr Dume, dass es passt!

@Steph: Bin zwar nanie det go esse aber han scho ghört es söll sehr guet si. Het ja na schöni Rühmlichkeite, so it Holz und so und en grosse Innehof, was immer super isch!

 1 .. 10 11 12 13 14 .. 17
Persone   „Angi-wo-immer-Turnschueh“   Basler-Bräute   Übernachtigsmöglichkeit   vorbereitigsverfahrä   heiraten   Hochzeitseinladungen   zuckerglasur-mehrstöckigi   sEventcatering   restaurant-sichtwerk   stephansbride   Schützenmatt-Pavillon   Traumtag   Catering   Hochziitstorte   Standesamt   verlobt   Schützenmattpavillon   verliebt   Angi-wo-immer-Turnschueh-a