| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Basler-Bräute
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 17
14.03.12 22:26
nao

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

dia:
@an1982
Das freut mi für euch, dass alles klappt het. Eures buffet tönt jo mega toll!! Und dass er so flexibel isch isch jo mega cool. Do könnet super guet spare...

@nao
Also mir hän amene samstig zivil z binnige ghürote. Aber leider nid im schloss, do ka me nume unter dr wuche... Egal, es isch glich mega schön gsi. S standesamt isch sehr schön vo inne und dr park rund ume sowiso.

Hey, find ich mega cool, dass so villi im mai hürote vo euch! Mir hän letzt joor e wunderschöne warme daag ka. (fast z warm, d lüt hän mega vill trunke) aber zum glück au wasser... E wuche vor unserem datum und e wuche spöter isch es wüest gsi, kalt und rägnerisch. Mir hän wirklich e traumdaag ka...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Wär het euch den Traut?Mir händ in 2 Wuche s gspröch mit dr Frau Egli.
LG

14.03.12 22:27
nao

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

An1982:
@ nao: Bisch du us Binnige???

@ all: Juhuiiii mir händ unser Caterer. Mir händ uns fürs Kolumbus Catering entschiide. Dr Inhaber isch mega flexibel mit all unserne Wünsch und dorum hämmer grad zuegseit.

*** 25. Mai 2013 ***

Super!Freu mi für euch.Jo,wohne au in Binninge:)

14.03.12 22:29
nao

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

jusi:
hei nao, mir hürotä zivil au z binnigä

super an, fröit mir für öich!

Cool,wenn den?

14.03.12 22:29
dia

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

@nao
Mir hän au d frau egli ka!!
Isch no e cooli...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

14.03.12 22:31
nao

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

@dia
Ok,den bin ich froh und au gspannt

15.03.12 08:28
jusi 

Re: Basler-Bräute

@nao: mir hürotä döt am 15.09.12

15.03.12 08:32
Steph

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

@ nao

Zivil hürote mir am 30.08.12 in Dornach und am 01.09.12 kirchlich in Rodersdorf.

Binninger Schlössli hämmer au gluegt, aber es isch den zu kompliziert worde, will Hofstette wo mir wohne zum Solothurn un nid zu BL ghört. Egal, Standesamt Dornach isch imene ehemalige Kloster und isch au sehr schön, miteme schöne grosse Garte. I freu mi emel sehr.

Griessli





* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

15.03.12 09:09
jusi 

Re: Basler-Bräute

hei steph

solothurn hi oder här, du dörfsch in dr ganzä CH hürotä, muäsch nur das vorbereitigsverfahrä uf em für di gmeind zuästandigä standesamt machä...
aber das stimmt, dornach isch au sehr schön... mi cousine het dört ghürotä... ig bi eigentlich solothurnerin und isch bi öis au mol ä thema gsi, aber an öisem samschtig häi si käi trauig...

15.03.12 09:43
Steph

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

Jo das scho, dass weiss ich, aber mir händ sowenig Umständ wie möglich welle. Es isch jo ok eso.
Also ganz Ursprünglich hämmer jo unseri Trauuig anstell vo dr Kirche in dr Burg Reichenstein in Arlesheim welle mache, aber es hätte nid alli in dem Saal /Raum Platz ka.
Jo und das wäri blöd, dass den e teil hätt miesse dusse bliebe, den hämmer uns halt den doch für Kirche entschiede. Händ aber den au gar nid witers abklärt, ob mir den überhaupt, hätte könne hürote, wills jo am Samschtig isch.

Mir sind super z`friiede, au eso wies jetzt isch.



30.08.2012 & 01.09.2012 *[/color]

15.03.12 10:18
jusi 

Re: Basler-Bräute

denn isch jo tip top isch au überhaupt nit bös gmeint gsi...

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 17
restaurant-sichtwerk   vorbereitigsverfahrä   Hochziitstorte   Hochzeitseinladungen   sEventcatering   Schützenmatt-Pavillon   Catering   zuckerglasur-mehrstöckigi   Übernachtigsmöglichkeit   verlobt   Basler-Bräute   Traumtag   verliebt   Schützenmattpavillon   stephansbride   Standesamt   „Angi-wo-immer-Turnschueh“   Persone   heiraten   Angi-wo-immer-Turnschueh-a