Basler-Bräute |
|
1 2 3 4 5 .. 11 .. 17
|
15.02.12 16:32
Leanda
|
Re: Basler-Bräute
Hi An
Mir mache unseri Torte bi dr LilliMoo. Sie macht au änglischi Tortene und ebe wie d Vikunija scho seit, findet me die nit überall. Ha eini in St. Galle ka aber das isch mr hlt scho zwyt gsi und bi so froh hets an dr MariNatal d LilliMoo ka. D Sympathie isch grad do gsi do sie vo Manchester kunnt :) Und au mega fein isches gsi was mr probiert hän :) Mir warte jez uf die 2. Offärte. Bi gpannt :)
Glg
*** 30.06.2012 ***
|
|
|
|
|
|
|
|
15.02.12 16:48
An1982
|
Re: Basler-Bräute
Ich glaub ich muess alles übere huffe wärfe und neu afo plane.........well 80 Persone zum ässe chunnt glaub eifach z'tür....
Mir händs eigentlich eso wölle mache:
Mr mache ebbe drum kei Kirchlichi Hochziit. Mir händ s Brasilea in Basel gmietet und händ dörte am spötere nomitag wölle sone art Zeremonie uf dr Dachterasse mache. Ahschliessend e kleins Apero mit Wyswyy und Chips und Nüssli. Nochhär würde mr abe goh in Saal und dörte e ässe mache a la Grillparty, Summerparty. Und denn Party mit eme DJ.........Und mr händ alli Gäscht für alles wölle ihlaade....... Mr chönne jo schlächt eifach e paar erscht zur Party ihlaade, das find ich irgendwie komisch.........und nachem Apéro (denn wärs natürlich e chli e grössers) e Paar heime schicke, isch au komisch oder nit?
Was meine dir?
*** 25. Mai 2013 ***
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 11 .. 17
|