| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Basler-Bräute
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 17
05.03.12 22:11
Daydream 
Re: Basler-Bräute

Jo mi Zuekünftig isch Dütsche, mir lebe in sim Heimatdorf, sogar in sim ursprüngliche Elterehuus Eingetlich hani immer Sehnsucht nach Basel. Unseri Chatz heisst sogar Bebbi Aber mir hens do au sehr schön, will mi jetzt nid beschwehre.
Mir hen agfrogt gha ob mir uf dr Burg chönne hürote, aber an dem Samschtig sich das leider nid möglich.Aber ich glaub so wie mirs jetzt plant hen wirds sicher au super. Mir fiire jo am Samschtig numme und das git uns e chli es ruigers Gfühl mit dr Trauig im chliine Kreis, und grosses Fescht ohni Trauuigszeremonie.

Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012

05.03.12 22:37
dia

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

Hahaha, bebbi, das isch jo cool!!!
Stimmt, me ka leider nume unter dr wuche zivil in dr burg hürote. Hän zerst im bottminger schloss welle, aber do mir s fest am gliche daag hän welle mache und das für uns nur am samstig in frog ko isch, hän mir halt imene normale standesamt ghürote. Aber in binnige isch es au meha schön gsi, grad näbem schloss...
Mini fründin het z zivile (e wuche vor euch) im schloss wildenstein in buebedorf. Bi jo gspannt, bin ich no nie gsi...
Denn händ ihr dämfall au e caterer?

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

05.03.12 22:45
Daydream 
Re: Basler-Bräute

Jo vo Binnige hani au nur guets ghört. Die hätte aber nurno e Termin am Samschtig am halb 10i frei gha, und drum hen mir uns gege Binnige entschiede.
Mir hens s Catering vo dr Gourmines. Die het scho für einigi Bekanni und Fründe vo mine Eltere s Catering gmacht, und mini Eltere sin begeischteret vo ihre. Mir müen eh ganz viel vo dr Planig an mini Eltere abgeh will mir eifach z wit weg wohne. Aber bis jetzt mache mini Eltere das alles ganz, ganz toll.
Wildestei hen mr au agfrogt gha, uns denne aber doch drgege entschiede, ha aber scho wieder vergesse wurum hehehe.
Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012

05.03.12 22:58
dia

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

Mir hän au so e blödi zyt ka: 11.30h!!
Aber es het alles klappt mit coiffeure und azieh! Nume für vorhär no föti mache hets nüm glängt. Jänu, mir hän jetzt halt nid so vill föteli vo uns wie anderi, aber me ka jo au nid jede daag die föteli aluege. Okay, am afang scho....
Darf ich froge was für e kleid du a hesch? Ich ha glich es wisses (ivory) welle und ha mi super guet gfühlt drin....
Denn isch jo guet, wenn dini eltere das im griff hän, isch immer guet wenn me d sache öberem in d händ git wo weiss was me möcht...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

05.03.12 23:08
Daydream 
Re: Basler-Bräute

Natürlich dörfsch froge, mis Chleid isch creme, ganz schlicht/grad gschnitte mitere chliine Schleppe.Spitzeträgerli und Rafige am Buuch mit Stickereie. Eigentlich hani jo immer vome schön breite Rock mit Schleppe und so träumt.Aber woni mi "Traum" denne ahgha han, het das irgendwie garnid guet usgseh, irgendwie hani mega dick usgseh mit de Accesoires und so weissi noni genau wasi mach, ha jo no chli Zit
Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012

05.03.12 23:17
dia

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

Hahaha, so isch es mir glich gange! Ha so e richtig cindarella kleid a ka. Aber do ich nume 1m60 bin het das usgseh wie e kugele an mir!!! Hahaha...
Aber es tönt sehr schön, isch scho e tolls gfühl so kleider a z probiere. Möcht am liebste grad nomol!!!!
So, gang jetzt go pfuse, wünsch dir au e gueti nacht!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

06.03.12 11:35
jusi 

Re: Basler-Bräute

ha super, das thema gseh ig erscht jetzt... au wenn käi "rächtä" bebbi doch ä regionals brütli

07.03.12 13:59
jusi 

Re: Basler-Bräute

an1982: aso mir si bim ässä au öbbis über 80 lüt und müässä pro person öbbä 150 frankä rächnä, isch halt scho vill gäld, aber s passt für öis

stephansbride
wäg em getränkeahänger, z.b. bim borer z himmelried oder au bim salathe in birsfäldä chasch dr ahänger grad zämmä mit dä getränk ha… alles was nit brucht wird, chasch zrugg gäh…

@torte: mir nämmä evtl. au ä tortä vo dr lillimoo, bi aber in dä feriä noni drzuä cho vrbi z goh…

leanda, dä st. gallä wär dr hammer gäll aber do choschtet dr wäg jo meh as tortä

angiyves: finds krass wiä diä vom enventcatering mit öich umgangä si… hoffentlich klappt denn au alles!

steph: hesch di chläid gfundä? wo bisch gsi goh luägä?

07.03.12 14:31
Leanda 

Re: Basler-Bräute

Hei zämme

Was meine dr? Sölli dr Doodle mol abschliesse und e Datum fixe oder wott sich no öpert itrage??

@jusi, jo sag nüt...aber i bi jez mit dr Lillimoo au zfriede :)

Angiyves, ihr sind emfall nit die erschte woni hör bezüglich Eventcatering. Kollege vo uns hän die au ka an dr Hochzyt und hätte se fascht nit gno. Schiens isch au dr Ort wo s erschte Gspröch isch mit de einzelne Muster etc. ganz verstaubt etc. Scho schlimm wie me sich das ka erlaube, vorallem do ihr jo nit wenig Gäld zahlet....


*** 30.06.2012 ***

07.03.12 14:49
An1982 

Re: Basler-Bräute

@Jusi: Das isch guet wenns für euch passt......uns isches eifach chli z'tür........mir träffe uns jetzt am MI denn mit em Caterer um alles z'bespräche und denn luege mr mol ob mr uns für dä entscheide oder ob mr no miend witter sueche.

@Leanda: Ich ha mi grad no ahgmolde.

Lilimoo: am letschte FR bini grad go Cupcakes kaufe zum teschte......ich has mega guet gfunde, mi Fründ hingege hets nit grad vom Stuehl ghaue egal, möcht glich d Torte bi ihre bstelle.

*** 25. Mai 2013 ***

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 17
Persone   Angi-wo-immer-Turnschueh-a   Übernachtigsmöglichkeit   verlobt   Basler-Bräute   heiraten   Traumtag   stephansbride   vorbereitigsverfahrä   Schützenmatt-Pavillon   zuckerglasur-mehrstöckigi   restaurant-sichtwerk   Hochzeitseinladungen   sEventcatering   verliebt   „Angi-wo-immer-Turnschueh“   Catering   Standesamt   Hochziitstorte   Schützenmattpavillon