| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Basler-Bräute
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 17
07.03.12 15:04
dia

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

@Leanda
Ich würd dr Doodle mol abschliesse.
Leider ha ich gmerkt, dass ich am 20.4 doch nid ka... Sorry! Aber evt amene Samstig, wenn eine siegt vo dr Azahl Lüt här...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

07.03.12 15:14
jusi 

Re: Basler-Bräute

fritig dr 13. das wär doch no öbbis... aber gäll, leanda, amänä fritig chasch du niä?!

07.03.12 15:25
Leanda 

Re: Basler-Bräute

Nei leider nit :) Muess mi au no in doodle itrage...eventuell het mi GG mol kei Schuel, denn könnti...muess halt immer öper dehei si wäg em Klei


*** 30.06.2012 ***

07.03.12 15:29
Leanda 

Re: Basler-Bräute

Cool eventuell kani sogar am 13.4. Muess eifach nomol mit em GG rücksproch ne, aber er het emel kei Schuel itreit a däm Tag Nur leider isch das ame nie 100% do sie immer widr mol e Datum schiebe, aber könnt klappe

*** 30.06.2012 ***

07.03.12 15:32
dia

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

Wär jo mega cool leanda!!
Denn müen mir nur no luege, dass d vikunija au no ka ko...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

07.03.12 15:33
jusi 

Re: Basler-Bräute

hei, das wär jo super!!!

07.03.12 15:36
Vikunija 

Re: Basler-Bräute

Also wenns de würkli uf das Datum würd falle, den würdi natürli luege ob ichs glich iirgendwie chent richte, verspreche chani na nüt, aber gäbt alls!

07.03.12 15:38
dia

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

Juhuuuuu vikunija, das wär mega toll!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

07.03.12 15:43
jusi 

Re: Basler-Bräute

Vikunija:
Also wenns de würkli uf das Datum würd falle, den würdi natürli luege ob ichs glich iirgendwie chent richte, verspreche chani na nüt, aber gäbt alls!

dasch isatz

11.03.12 12:27
Steph

nicht registriert

Re: Basler-Bräute

Hey Ihr liebe

Ich bi jetzt au wieder mol do, i bi bis jetzt in de Freie gsi.

@jusi : Jo dangge, i ha mis Kleid gfunde, mir sind im Domino in Lörrach go luege. Ich ha scho e vorstellig ka vo mim Kleid, aber leider isch die Marke Ladybird nid verträte im Domino. Es sich den no schwer gsi, irgend es Kleid z`finde wo mr passt het. Mi Fründin und dMuetter sind den drzue ko und händ eis Kleid nachem andere gno und nur gseit: das probiert si und das und das au......
i ha kei einzigs Kleid usgsuecht aber i ha halt öppis anders im Kopf ka.

Jo den noch öppe 5 Kleider probiere, wo mir alli nid gefalle händ, hetz mr kli afo stinke. Aber nid ufgeh wider lüge. I ha den ungefähr 15 Kleider aka und 4 sind in die nächste Rundi ko und den no 3, 2 und den ha ich mis Kleid gfunde, eigendligg sich es den schnäll klar gsi.

Es sich ganz schlicht im Ivory..... i freu mi echo wenn is ka präsentiere.

Wow isch öppis gange, bi doch nur 1.5 Wuchs wäg gis. Super Doodle abgschlosse und welles Datum sich es jetzt worde?

Liebi Griessli



* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

 1 .. 5 6 7 8 9 .. 17
Angi-wo-immer-Turnschueh-a   Basler-Bräute   stephansbride   Übernachtigsmöglichkeit   Schützenmattpavillon   verliebt   Hochziitstorte   Schützenmatt-Pavillon   Standesamt   verlobt   Catering   zuckerglasur-mehrstöckigi   Traumtag   Hochzeitseinladungen   restaurant-sichtwerk   Persone   heiraten   sEventcatering   „Angi-wo-immer-Turnschueh“   vorbereitigsverfahrä