| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
bettinlis Tag
 1 2 3
28.06.10 22:51
cosmologia 

Re: bettinlis Tag

Hallo Bettinli

Merci vilmol für de Bricht und dFöteli. Ihr zwei gebet würkli es hübsches Päärli ab und ihr händ beid schön uusxeh! Alles Gueti für eui Zuekunft! Ich mags eu gönne!

Lg,
cosmologia

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

29.06.10 07:34
peja 

Re: bettinlis Tag

hoi bettinli

mersi für dä bricht u dfotis.. sehr härzig.. wünsche eu alles liebe für dzuekunft..
grüessli

29.06.10 09:21
Prisi9 

Re: bettinlis Tag

oh bettinli, sooooooo schöööööön!!!! dankä dankä dankä viel viel viel Mal!!!!!!!!!
uh mega hübsch häsch usgseh, würkli ganz ä schöns Kleid!!! und das Foti mit dä Trauzüüge so i dä Höchi isch ja au mega lässig.

has grad zwei drü mal müesse alguege Dini neue Fotis... ganz schön würkli!!


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

29.06.10 10:02
chloro 

Re: bettinlis Tag

Wow du hesch jo hammer usgse.Und ich findes toll, dini gäube scue und d Stola. MAchts so summerlech früsch!

29.06.10 10:19
Soefeli82

nicht registriert

Re: bettinlis Tag

Hey bettinli - ig gratuliärä öich ganz härzlech zum Hochzyt. merci vil mal fürä bricht und diä wunderschöne fotos. dir heit ja alli wunder-wunderschön usgseh!

wünsche öich für d zuäkunft nume ds beschte und vili schöni ehejahr!

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

29.06.10 17:52
bettinli 

Re: bettinlis Tag

danke viel mol für eui kompliment... bi au z'friedä :-)

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

30.06.10 11:34
nicarina1985 

Re: bettinlis Tag

hey bettinli

i gratulier dir au vo herze zu dinere schöne hochzit.. alles richtig Sunneblueme..
gseht aber no spassig us.. danke viel mol für diä schöne föteli und für din Bricht..
i hoff es isch genauso gsi wiä ihr eu das vorgstellt händ??

30.06.10 14:59
Kati7 
Re: bettinlis Tag

Hy Bettinli, auch ich gratuliere Euch noch recht herzlich zur mega schönen Hochzeit! Puh ich komme langsam gar nicht mehr nach mit all den sehr schönen Berichten zu lesen... Finde Du warst eine mega schöne Braut, insbesondere das aufstellende Gelb zum Kleid finde ich cool!

09.07.10 15:51
seeletaenzli 

Re: bettinlis Tag

hallo bettinli

ben die legscht ziit fascht nöm online..
aber ha der glich no welle schriibe... traumhafts chleid! stohd der sehr guet..
ond send wörkli super föteli! eifach nor wow!

hesch toll usgseh!

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

16.07.10 09:09
nzwedding 

Re: bettinlis Tag

auch von mir noch herzliche gratulation und alles gute für euch beide! ihr seid ein sehr hübsches paar und als brautpaar habt ihr euch besonders gut gemacht.
die farbkombi weiss/gelb find ich super. richtig sommerlich und frisch. die halskette gefällt mir besonders gut, passt perfekt zum brautstrauss.
hoffe ihr könnt noch oft von eurem schönen tag träumen.
------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

 1 2 3
durchgesehen   Hochzeitszeitung   Lieblingsauto   anstrengender   Hochzeitstanz   Dessertbuffet   Schoggiherzen   Hochzeitsbericht   Abendlocation   Glückwünschen   Standesbeamte   Springtamarine   Ostschweiz   bettinlis   bettinli   Gratulationen   wunder-wunderschön   Hochzeitstorte   Tierpräsentation   Gemeinsamkeit