| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2012
 1 .. 108 .. 213 214 215 216 217 .. 293 .. 368
16.10.11 17:24
Joy 

Re: Bräute 2012

Hoi Zäme

Wir haben auch Norman Böttcher für das Fest am Abend. War offenbar eine gute Idee, dass wir ihn schon letztes Jahr angefragt haben, er ist ziemlich gut gebucht.

02.06.2012 - dem Paradies ganz nah...

16.10.11 20:44
layonie 

Re: Bräute 2012

Guete Abig!

Mir werdet Verlängerig bis ca 3:30 ha, aber falls es dänn nur no es paar Lüüt wird ha, werdet mir das dänn glaub beende. Ich glaub dä Tag isch gnueg astrengend. Ich bin eher ä Fäschtnuddle, aber ebe, irgendwänn isch dänn gnueg.
En offizielle Schluss find ich irgendwie no guet, aber irgendwie chunts ja voll au uf d`Stimmig a. Ich wüssti glaub nöd wenn ich dä Schluss wür mache.

Soraya wie gsehts mit dä Chile us? Das isch ja dä Oberbrüller was die sich da leistet. Ich hoffe ihr chönd eu da duresetze!

Mir beschäftiged eus grad mit dä Songs für d`Chile... gar nöd so eifach. GG hät dä Vorschlag gmacht, mir chöntet statt em Eheverspreche es Lied zämä singe. Ähä.... han chli müesse lache. Ich mein er isch ja scho Musiker, aber ich.....hihihi.... aber er meint mit üebe gächti das scho!
Sie`s Wunschlied wäri http://www.youtube.com/watch?v=d1XYDa0lfzA ACH JA??? Isch ja nur es bizeli höch
Aber ich meine d`Vorstellig mir zwei stönd vorne und singed das isch ja scho dä Hammer!!
Muess no mis Talent go sueche.

Bi eus gahts morn no 200 Täg bis zum zivile und am Samstig gömer go Föteli mache für d`Homepage. Am 19.Nov gangi zu dä Chez Janine. Aber ich glaub ich fahre am Di mal schnell uf Beromünster chli go schneugge mage nüme warte. Leider hät am Di eifach niemerts Ziit zum mitcho...

So ihr Liebe... wünsche morn en guete Wuchestart.

16.10.11 21:12
arion79

nicht registriert

Re: Bräute 2012

Hey,

da währ aber no ä cooli Jdee mitem selber singe.
aber i wäri glaub z fescht nervös.

bie üs isch sicher ei Lied da vo The Last Unicorn,i find da mega gfühlsfoll!

bie üsem restaurant isches bis am 3uhr gratis und nocher pro stund 100fr. da findi io.

lg arion

16.10.11 21:47
Stella83

nicht registriert

Re: Bräute 2012

@layonie: Wow zäme singe wär ja mega schö. Wenn ihr da chönd wür is mache. I wär definitiv znervös und singe chan i au gar nöd.

Dir au en guete Wuchestart

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

16.10.11 21:57
sinna 
Re: Bräute 2012

@ stella du seisch es ... singe tönd uuuuuuuuuu mega schön chani zwor au ned aber huet ab...

ich han sogar vor luter ufregig mis eheverspreche ned chöne ohni eblese segä obwolis eigentlich uswendig chan... aber reaktion vo eusne gäst jöööööö ihr sind so herzig gsi

16.10.11 22:02
Stella83

nicht registriert

Re: Bräute 2012

@sinna: Ganz ehrlich, i wüsst nöd mal ob i e Eheverspreche wür usebringe. Und wenn, verquatsch i mi sicher

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

16.10.11 22:02
soraya1 

Re: Bräute 2012

Hallo layonie
Es ist leider noch nicht ausgegessen. Morgen werd ich nochmal mit dem Kirchensekretariat sprechen. Aber für den Moment kümmern die sich um die 3 (die Schwiegermutter soll die schlimmste sein. Die hat sogar die Kirchengemeinde bedroht).
Wegen der Songs für die Kirche. Meine Empfehlung. Immer wenn du einen tollen Song hörst den ihr beide so romantisch findet, sofort aufschreiben. Wir haben die Liste so innerhalb 6 Monate ohne gross zu suchen zusammengestellt, und jedes einzelne Lied past einfach perfekt zu uns :-)
Wow, ihr wollt Singen. Das ist ja mega toll. Ich find das irrsinnig romantisch. Wenn er Musiker ist und mit dir singen will (for all euren Freunden), dann bist du bestimmt auch gut (vielleicht ist das so wie ich wenn ich falsch singe, dass merk ich auch nicht immer und du merkst halt nicht wie gut du singst)
Ich kann gut verstehen das du nicht mehr warten magst.
Chez Janine war übrigens sehr gut. Die Verkäuferin war sehr freundlich und hat wirklich versucht auf die schwirigen Kriterien meines Mamis einzugehen, bis sie ihr Traumkleid gefunden hatte.
Ich begleite dich Würde gerne nochmal jemanden bei dem finden des Traumkleides helfen.

September 01, 2012 we will walking down the aisle

16.10.11 22:18
sinna 
Re: Bräute 2012

@ stella hihi han au bitz verwächselts .. eusen tehologe hett den am schluss euses trauverspreche nochmol wiederholt

17.10.11 07:02
anchesenamun12 

Re: Bräute 2012

Ich finde die Idee mit dem Singen auch super!! Ich wollte zuerst meinen GG überraschen, indem ich anstatt das Trauversprechen etwas singe und mich selbst auf dem Klavier begleite. Ich hätte den Song von Cascada "Everytime we touch" genommen. So wie in diesem Filmchen:

http://www.youtube.com/watch?v=kI-09zY3GPA

Ich traue mich aber glaube ich doch nicht. Ich bin nicht unbedingt der beste Sänger und mit der Nervosität wärs glaube ich mehr eine Blamage

Für diejenigen unter euch, die bereits geheiratet haben oder deren Trauversprechen schon steht: was sagt ihr in eurem Versprechen bzw. wie lange fällt das etwa aus? Ich habe noch gar keine Ahnung wie mein Trauversprechen aussieht. Ich habe schon jetzt Angst, dass ich das nicht auf die reihe kriege

LG Anchesenamun

*Wir feiern unser Fest des Lebens am 26. Mai 2012*

17.10.11 10:01
Joy 

Re: Bräute 2012

@ Ancheseamun: Das Problem mit dem Trauversprechen kenn ich, wir haben momentan auch noch absolut keinen Plan wie dieses Aussehen soll. Möchten aber eigentlich schon ein persönliches Versprechen geben, ich finde das so romantisch!

02.06.2012 - dem Paradies ganz nah...

 1 .. 108 .. 213 214 215 216 217 .. 293 .. 368
verheiratet   verlobt   Oktober   bereits   Anchesenamun   wünsche   bearbeitet   gefunden   Zusammen   Kleider   einfach   Eigentlich   heiraten   geküsst   layonie   hochzeit   gemacht   wirklich   verliebt   September