Bräute 2012 |
|
1 .. 109 .. 215 216 217 218 219 .. 294 .. 368
|
17.10.11 11:21
Sonynicht registriert
|
Re: Bräute 2012
GO Soraya! das sind ja suuuuper Nachrichten - freu mich mega für euch. Jetzt könnt ihr in aller Ruhe euer Fest organisieren.
viel Spass dabei. lg sony
Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort
|
|
|
|
|
|
17.10.11 11:48
layonie
|
Oh Soraya das freut mich mega für eu! Wieder ä Sorg weniger und wie scho gseit, die andere sind sicher nöd ganz butzt! Sölled die jetzt luege wo`s hüratet...pha... Danke no für dä Song - finde- Tipp, das händ mir bis jetzt au so gmacht. Mir händ ebe sowieso eis Lied vo mir wänd ha i dä Chile und jetzt müemer eus no für 2 wiiteri entscheide.
Ich gah jetzt morn allei uf Beromünster, finds gar nöd so schlecht so s`ersch mal. Da chani mi ganz ufs Thema Brutchleid ilah. Am Mi gangi mit dä TZ go Lillychleider probiere
Also ich wür würklich behaupte ich chan nöd singe, aber GG meint mit üebe schaff ich das scho . Find ja die Idee scho lässig, aber ebe, wenn ichs dänn vergiigä.. muess mir das no überlege. GG wett ebe au es persönlichs Verspreche. Ich het das vo mir us nöd vorgschlage, ich bin eifach nöd so e gueti Rednerin i so Situatione. Bin da sehr emotional. Finde aber die Idee mitem Spick im Brutstruss supi. Han scho ghört, dass mer dä Spick ines Buech lege chan und dä Pfarrer hebed dänn s`Buech ane. Haupsach dä Zettel nöd selber hebe, würdet ja all gseh wie ich zittere und ich chönti vor zittere dä Spick nüme läsä
Chatzezüngli dis Gedicht isch u herzig. Han au mal agfange dichte...
Ich studiere immer mal wieder am Eheverspreche ume und mir chunt immer wieder ä Idee, die Sache schrieb ich mir dänn amgis uf. Im Moment wäri min Favorit irgendöpis mit ZIIT. Es git e so äs schöns Gedicht "Ich wünsch mir Zeit" (das isch viel z`lang fürs Eheverspreche ) aber aglehnt uf das Gedicht fänd ich no schön.
anchesenamun: Das Lied isch wunderschön!!!
|
|
|
17.10.11 12:25
Girl100
|
@Soraya Super Toll! Freut mich auch sehr, hat sich das geklärt!
Verliebt 12.02.2004 - Verlobt 31.12.2010 - Verheiratet 10.08.2012
|
|
|
|
|
|
|
17.10.11 16:36
anchesenamun12
|
Juhuuuiiii Soraya ich freu mich auch total für dich, dass es nun geklappt hat mit der Kirche. Also wirklich...einer Kirche gleich mit dem Anwalt drohen...was sind denn das für Leute. Ich bin richtig happy, dass die Geschichte gut ausgegangen ist. Es kann ja wohl nicht sein, dass diejenigen, die sich Mühe geben und sich vorbereiten letzten Endes noch bestraft werden!!! GUT GEMACHT!!!
LG Anchesenamun
*Wir feiern unser Fest des Lebens am 26. Mai 2012*
|
|
|
|
1 .. 109 .. 215 216 217 218 219 .. 294 .. 368
|