| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2012
 1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 304 .. 368
31.10.11 22:45
soraya1 

Re: Bräute 2012

Hallo schugu
Du hesch ja no es momentli Zit. Also ken Grund sich gstresst z fühle. Falls du no anderi Dienstleister wetisch, wür i dir empfehle dich mal umzluege u die möglichst rasch z bueche. DJ, Alleinunterhalter und Konsorte sind zum Teil guet buechet.

Weg em Farbkonzept. Wie wär Bluememässig e Tendenz nach wiss oder au mit em Tupfe schwarz dinne ir Deko (es git da no sehr moderni Stile wo mir persönlich gfalled), Gold past au zu rot oder silber. Was für es rot isch es den? Eher Bordeaux oder Knalrot,...? Wie wärs mit Rose wo mehrfarbig sind?
Lueg der mal t Föteli vo Projektwedding (dot) com a. Det chöntisch no es paar Idee finde.
Gastgschänkli sind e schöni Sach. Nötig sind sie sicher ned. Aber es isch e hübschi Ufmerksamkeit de Gäst gegeüber u chan je nach dem halt au gad no Tischschmuck sie. Ob und i welere Form ihr das wend mache lit bie euch. Es git hie viel Brütli wo Confi selber gmacht hend, Lavendelzucker, ... u anderi tolli und günstigeri Alternative zu Mandle, Cookie, Fläscheverschlüss,....



September 01, 2012 we will walking down the aisle

31.10.11 22:47
elvirus 

Re: Bräute 2012

Hallo Schugu

Ich kann dich beruhigen - ich werde noch vor dir heiraten und habe erst das Restaurant/Hotel und die Kirche. Ich bin überzeugt, dass es noch nicht zu spät ist.

Ich bin sicher, dass auch du bis August alles organisiert hast.

über das Farbkonzept hab ich mir auch bereits Gedanken gemacht - habe aber ähnliche Probleme wie du. Was mir gefällt passt nicht so gut. Was passt gefällt mir weniger gut.

die Trennwand im Restaurant, kann man die nicht mit einem weissen Tuch z.b. überdecken, so dass du einen neutralen Hintergrund hast?
Hast du Bilder von anderen Hochzeiten in deiner Lokalität gesehen? Vielleicht kannst du so Ideen sammeln.

Ich wünsch en schöne Abig.

01.11.11 16:22
schugu 
Re: Bräute 2012

@soraya1: merci viu mau für di guätä Ideeä.. Auso äs isch eher äs bordeaux rot. Dr Brutstruss wetti eher eifarbig (eher schlicht). Wissi Rosä liäbä ni, aber weis eifach nid obs äch nid chli fad isch..

@elvirus: d wang cha mä äbä schlächt überdeckä wüu si rächt gross isch u z vorderst isch o äs cheminee. Fingä sä eigäntläch o rächt schön wüu si guät dert härä passt

01.11.11 16:51
soraya1 

Re: Bräute 2012

Hallo schugu

Magst du das Rot gar nicht? Wie wäre es wenn du es versuchst ganz wenig zu integrieren um es stimmig zu machen? Z.b.


Wenn du rot nicht magst, würde ich versuchen möglichkeiten zu finden das rot nur ganz wenig auf den Tischen vorkommt. Dann wird es aufgenommen, allerdings dominiert ja die gesamtdekoration dass es stimmig wirkt. Ich hab einmal ein bischen was gesucht mit wenig rot und schwarz. Dann könntest du auch problemlos weisse rosen nehmen.

01.11.11 16:53
soraya1 

Re: Bräute 2012

01.11.11 16:54
soraya1 

Re: Bräute 2012




September 01, 2012 we will walking down the aisle

01.11.11 16:54
soraya1 

Re: Bräute 2012



Sorry, irgendwie war das einfügen mehrerer Fotos nicht mehr möglich.

September 01, 2012 we will walking down the aisle

01.11.11 18:49
schugu 
Re: Bräute 2012

@soraya1: merci viumau für dini ganzä Ideeä! Ig probiärä iz mau Föteli vor Hochzitslocation ufäzladä, dass mä säch äs chli bessers Biud cha machä. D Pics hei eifach ä sehr schlächti Qualität...
Ig wet d Deko eher schlicht u elegant... Bi für aui Vorschleg dankbar...

Bi mir geits iz no 9 Mönät bisi Hüratä, aber bi iz scho irgändwiä ufgregt, geits euch o so?
Ha o no niä so näs grossäs Fest säuber organisiert, ha fasch ke Hiuf u bi teilwis o chli gstresst wüui wet das äs "perfekt" wird.
Wi erläbät dir eui Hochzitsvorbereitigä?

Datei-Anhänge
rose.jpg rose.jpg (44x)

Mime-Type: image/pjpeg, 152 kB

rose1.png rose1.png (43x)

Mime-Type: image/x-png, 46 kB

02.11.11 07:23
angiyves 

Re: Bräute 2012

Oh, das isch jo schad wenn me kei Hilf het. I erläb d Vorbereitige als sehr luschtig, erfreulich und es macht eifach Spass. Mi Verlobte isch voll drbi und het zum Glück die gliche Wünsch und mi TZ isch de Oberhammer und het uns scho wahnsinns gholfe (het d Lokalität gfunde...).


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves

02.11.11 09:57
layonie 

Re: Bräute 2012

Schugu wieso häsch dänn du kei Hilf?

Ich han im Moment so ä Phase wo ich nöd so nervös bin. Han die vor ca 2 Mönät gha und wo ichs Chleid kauft han vor 2 Wuche au mal churz. Im Moment lauft so viel guet bim Vorbereite. Ich bin mir aber sicher, die Nervösphase chunt gli wieder!

 1 .. 119 .. 235 236 237 238 239 .. 304 .. 368
verheiratet   verlobt   Oktober   Eigentlich   Zusammen   bereits   layonie   heiraten   verliebt   Anchesenamun   wünsche   gemacht   bearbeitet   September   wirklich   gefunden   Kleider   geküsst   hochzeit   einfach