| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2012
 1 .. 169 .. 335 336 337 338 339 .. 354 .. 368
06.03.12 11:57
anchesenamun12 

Re: Bräute 2012

@ layonie: das tut mir sehr leid. Kann ich gar nicht fassen. Ich als Juristin empfehle dir genau zu prüfen, ob da tatsächlich alles mit rechten Dingen zugegangen ist!!

@ all: uh alle sind im Tanzkursfieber, so schön . Ich und mein GG hatten auch schon einen Tanzkurs
gemacht. Wenn man rhythmisch ein bisschen begabt ist, dann reicht das gut aus, um etwas anständiges auf die Tanzfläche zu bringen. Ich hab mal noch ne andere Frage: werdet ihr alle einen klassischen HZ- Tanz machen oder gibt es auch welche, die etwas lustiges machen? Wir werden einen ganz speziellen Tanz vorbereiten. Sind schon fleissig beim Üben

Ach und dann muss ich euch grad noch was Tolles erzählen: mein Geschäft hat gesagt, ich soll heute erst zum Znüni kommen und mein GG mitbringen (er hat noch Ferien). Die haben dann mein Büro total schön hergerichtet mit Geschenken, Plakaten etc. und alle haben uns in Empfang genommen. Es hat Gipfeli und Kuchen und und und gegeben. Einfach total schön. . Die haben sich wirklich etwas einfallen lassen...sie sind einfach die aller Besten.

LG Anchesenamun

Verliebt 18.3.2000 * Verlobt 18.3.2010 * Verheiratet 24.2. & 26.5.2012*

06.03.12 13:26
anchesenamun12 

Re: Bräute 2012

Kündigt der Arbeitgeber während der Schwangerschaft oder in den 16 Wochen Mutterschaftsurlaub danach, so handelt es sich um eine missbräuchliche Kündigung, die nichtig ist. Dies gilt aber nur nach Ablauf der Probezeit.

Sorry habs grad nicht mehr im Kopf...Layonie bist du noch in der Probezeit? Falls du Hilfe benötigst, dann meld dich einfach.

GLG

Verliebt 18.3.2000 * Verlobt 18.3.2010 * Verheiratet 24.2. & 26.5.2012*

06.03.12 14:27
Seechind84 

Re: Bräute 2012

Liebi Layonie, das isch jo mega doof, dass sie dir g'kündt händ. I de Probezit isch es leider zuelässig. Aber du schribsch, dass in zwei Mönet de Spuck verbi isch. Händs dir denn jetzt gkündt und du söllsch no 2 Mönet schaffe? Also entweder stohn ich grad e chli uf em Schluch oder du häsch e komischi Firma

Zur Tanzschuel: Mir händ 7x 1.5 Stund für 180Fr. p.P.
Als erschts händ mir de englisch Walzer und de Jive aglueget. Ich glaub hüt obig chunnt öpis neus dra (es isch de 3. obig). De englisch Walzer goht eigentlich ganz guet. Isch jo langsam und d'Bewegigslegasteniker chönd zur Not au no chli schunkle, denn gsehts au guet us..
Mir sueched jetzt nur no es schöns Lied für de Hochzitstanz (wo übrigens ganz eifach en englische Walzer söll werde). Ich han mo a "i schwöru" vo dä Sina denkt, aber es chönt scho fasch zu langsam si..
Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

06.03.12 14:30
apfel-zimt 
Re: Bräute 2012

Das stimmt ja schon, dass man grundsätzlich während der Probezeit gekündigt werden kann, auch während einer bestehenden Schwangerschaft, ABER nicht aus diesem Grund. Wird einer Frau aufgrund der Schwangerschaft gekündigt verstösst dies gegen das Geichheitsgebot!

06.03.12 14:34
layonie 

Re: Bräute 2012

Jöö ihr sind lieb!

@Seechind84 mit Spuck hani s`Hochziit gmeint (im positive natürlich)
Han grad am gliche Tag mis Züg packt i dä Praxis

@Kündigung, sie händ mir i dä Probeziit kündigt. I dä Probeziit chan mer ohni Begründig chündige. Das staht au so i mim Vertrag. Sie dörfed nöd weg SS chünde, aber das händs natürlich au nöd so formuliert. Es isch hald eifach offesichtlich!
Ich han scho afangs Jahr juristischi Hilf in Aspruch gno. Ich chönti die Chündigung scho afechte, aber es git fascht kei Fäll wo ä Schwangeri durecho isch dämit. Drum lass ich das! Ich glaub ich find scho wieder öpis - wenn au befristet. Zudem chani im alte Spital es paar Tag im Monät go schaffe. Die Unterstützed mich mega.

@Soraya han am 9.9.12 Termin!

@Tanzkurs, han jetzt irgendwie doch kein Crashkurs gfunde... muess mal luege ob es Kollegepärli eus das chan bibringe
Mir sueched au grad no es Lied für dä Hochziitstanz, wend au en englische Walzer - ganz klassisch

Ich han grad s`Chileliederbuech dure blättered. Mir müend no es Lied uswähle wo mer mit dä Chilegsellschaft singed - und ehrlich gseit, ich han kein Plan, känne die Lieder nöd....

06.03.12 14:42
jusi 

Re: Bräute 2012

layonie: toi, toi, toi bim "wider-suächä"... chunnt sicher guät!

anchesenamun: mir wärdä zimlich sicher disco fox tanzä... so ä richtig fätzigs liäd stand nit so uf walzer... allerdings het mi mami gmeint, dass ig denn mit em papi trotzdäm no "muäss" walzer tanzä...

06.03.12 15:15
Seechind84 

Re: Bräute 2012

@Chilelied: Ich finde s'Lied "Gott hät di ganz wit Wält" mega schön. Isch aber halt eher e chli es Chinderlied. Susch isch "Grosser Gott wir loben dich" recht bekannt und recht eifach isch "Ich lobe meinen Gott" (gits uf dütsch, englisch und französisch)
Mir händ üs allerdings no für keis Lied entschiede. Ich mues zerscht mol luege, was für Lieder in Dütschland bekannt sind. Nützt jo nünt wenn nur d'Schwizer chönd mitsinge.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

06.03.12 15:33
Cylli81 

Re: Bräute 2012

@layonie
schön, dass dich din alte spital unterstützt!

wegem lied
mir isch grad spontan eis in sinn cho:
Mini Farb und dini,
das git zäme 2,
wärets 3 4 5 6 7,
wo gern wettet zäme blibe
gits en Rägeboge

das kennet sicher vieli und den tönts au schöner i de chile als wenn nur so es paar mitsumet. mir hend das lied viel i de sunntigsschuel gsunge und au im religionsunterricht.


semper fidelis - 02.06.2012

06.03.12 16:20
Joy 

Re: Bräute 2012

@ Layonie: Oje das tut mir leid für dich. Jetzt gibts nur eins, nach vorne schauen und nicht entmutigen lassen! Wünsche dir viel Erfolg!

Wegen den Kirchenliedern:
- die Klassiker: "Grosser Gott wir loben dich" oder "Lobet den Herrn"
- Es gibt eine herzige Hochzeitsversion von "Danke für diesen guten Morgen", die findest du sicher wenn du sie googlest.
- Freunde von uns hatten z.B. "Hevenu Shalom alechem" (Friede für alle), das kennen sicher auch viele aus der Schule.

"Mini Farb und dini" finde ich persönlich etwas kindisch - assoziiere ich total mit Kindergarten

LG Joy

02.06.2012 - dem Paradies ganz nah...

06.03.12 22:26
sternenglanz 

Re: Bräute 2012

Wir haben bei der Trauung folgende Lieder ausgewählt zum singen:
- Kumbaya
- Grosser Gott
- Weit wie das Meer

Weit wie das Meer gefällt mir sehr gut.

Lieber Gruss
Sternenglanz

 1 .. 169 .. 335 336 337 338 339 .. 354 .. 368
September   heiraten   verheiratet   verlobt   bereits   Anchesenamun   wirklich   Oktober   Kleider   bearbeitet   geküsst   hochzeit   wünsche   verliebt   Eigentlich   layonie   Zusammen   einfach   gefunden   gemacht