| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2012
 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 202 .. 368
01.06.11 09:23
layonie 

Re: Bräute 2012

Guete Morge liebi Brütlis!

@Amelie, wo hürated ihr den? Wend ihr dänn unbedingt en Pfarrer? Suscht gits ja au Schriftsteller wo Trauig mached.

@starbucks, was tüend ihr denn für ä Band iflüge lah? Ich hans Gfühl ich chan mit 30`000 scho viel vo mine Wünsch erfülle, wüsst gar nöd was ich mit dim Budget no alles wür mache Händ ihr denn en Weddingplaner?

Also ich muess jetzt grad sägä, ich han irgendwie chli en Hochziitshänger (jetzt scho ) Nei seich, nöd so en Hänger... han eifach s`Gfühl ich chan grad nüt mache.... Homepage und Wunschbuech gaht nanig will mir d`Fotene nanig gmacht händ, Chärtli sowieso nöd wills no z`früeh isch und ebe au für det d`Fotene no fehled. Tischdeko isch ja au no z`früeh... Idee hani ja eigenlich scho zämä.
Offerte hani scho für all Transportgfährt, aber da chani au nanig bueche.....
Ich stah irgendwie chli still.....Muess glaub eifach wiedermal mit mim Schatz chli übers Hochziit plaudere und entscheidige abfordere

Wünsche eu en schöne Tag!

01.06.11 09:49
Amelie2012 

Re: Bräute 2012

@layonie Mir hürate in Flims GR, si aber beidi vo Bärn. Üs isch es äbe scho wichtig dass üs e Pfarrer/inn trout. Faus mir niemer gfinge wärde mir für e Pfarrer luege wo sech sozäge "säubständig" gmacht het u jetzt nur no trauuige macht.

Das mit em "hänger" cha i guet verstah. Mir geits zur zyt e chli ähnlech. Wobi me däm nid unbedingt hänger cha säge. Chume eifach momentan grad nümme witer, bis mir in Flims gsi si. Dänke das mir dört einiges chöi kläre u sech die gröschte frogezeiche uflöse. Und üses vorshooting mache mir äbe ou grad dört. We mir dföteli ändi juni hei chöi mir de ou wieder witerfahre mit em bastle uf üsere hochzytshomepage

01.06.11 12:23
soraya1 

Re: Bräute 2012

Hey ihr Liebe
Au i wird de Name vo mim Schatz aneh. I ha mi zerst aber chli schwerta will vili dr Name nid uf ahib versta chö u mer en immer buechstabiere muss.

@layonie: Hesch den scho agfange mit de Homepage? Wen du t Föteli noi hesch chöntisch ja s drumherum mal vorbereite. I ha z.T. au Plazhalterföteli inneta. Mir he zwar mittlerwile üsi, aber di vo mine Bridemaids, Trauzügin u Züge u Tätschmeister u Familie fehle. Bis mer die de zäme hend geits sicher no bis endi Jahr.

Leider chum i im Moment gar nid zum gross öpis mache. Mer sie gad total im Zügelstress u bis i witer mache chan wirds de mitti August, September. (u de geits ja nuno 1 Jahr )

01.06.11 12:37
21.07.2012 

Re: Bräute 2012

He ihr zwei wo machet ihr denn eui Hompage, han ebe au vor eini zmache.
LG
Unsere Traumhochzeit 21.07.2012

01.06.11 12:40
layonie 

Re: Bräute 2012

@soraya1, das isch ä gueti Idee, han nämlich fascht nüt ztue bim schaffe, dänn chönt ich hüt namittag chli afange gstalte....

@21.07.2012 mir mached sie bi ich wünsche. Isch mir am sympatischtä und mer hät ä grossi uswahl.
Wend da uf dä Siite unter Branchenbuch luegsch - häts verschiedeni abüter

01.06.11 12:47
soraya1 

Re: Bräute 2012

Hallo 21.07.2012 und herzlich wilkommen unter den 2012-Brütli.
Wir haben sie bei Jimdo. Uhrsprünglich wollten wir ichwünsche aber die Einstellung der Farben ist sooo mühsam und die Seite relativ unflexibel. Deswegen sind wir jetzt bei Jimdo. Das bedeutet mehr Arbeit aber mehr Flexibiltät. Falls jemand sich übrigens noch neu bei ichwünsche anmeldet. Ich hätte noch einen Gutschein (einige Tage, da ich ja umzieh werd ich solche Dinge, die ich nicht mehr brauche, entsorgen).

01.06.11 12:53
layonie 

Re: Bräute 2012

soraya1 ich hab mich noch nicht angemeldet
Ich schau mir jetzt gleich noch Jimdo an.
Hast du bei ich wünsche einfach mal eine Probeanmeldung gemacht? oder wie weisst du dass es schwiirig ist?

01.06.11 12:59
layonie 

Re: Bräute 2012

Kannst du bei Jimbo auch eine Wunschliste erstellen und bekommst alles zugemailt??
Scheint mir etwas kompliziert (bin nicht so der Profi )

Hast du einen Papiergutschein oder Online? Wäre also interessiert

01.06.11 16:05
21.07.2012 

Re: Bräute 2012

Hallo Layonie
Also dini Hompage isch echli kompliziert.
LG

Unsere Traumhochzeit 21.07.2012

01.06.11 17:28
layonie 

Re: Bräute 2012

Also ich han jetzt mal e Teschtsiite gstartet, isch ja voll eifach mit dä Farbe und dä Schrift.... mer chan ja alles ändere wie mer wett...

 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 202 .. 368
heiraten   Eigentlich   Oktober   verheiratet   Zusammen   bereits   gemacht   verlobt   verliebt   Kleider   gefunden   Anchesenamun   geküsst   layonie   wirklich   September   wünsche   bearbeitet   hochzeit   einfach