| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2012
 1 .. 171 .. 339 340 341 342 343 .. 356 .. 368
18.03.12 19:17
saerli 

Re: Bräute 2012

Hoi Muus, welcome back als glückliche Ehefrau :)
Bin gspannt uf dini Gschicht. Erhol dich guet, lg

°°°22. September 2012°°°

27.03.12 09:11
Seechind84 

Re: Bräute 2012

@Muus: Ich sehe erst jetzt: Du bist ja wieder zurück. Ich bin auch gespannt auf deine Geschichte. Da steigt die Vorfreude auf das eigene Hochzeit gerade noch ein Stück.

@all: Ich hab mir letztens mal überlegt, wie das mit dem Apero ist. Angenommen ihr kommt um 3 aus der Kirche und veranstaltet gleich dort den Apero. Um halb 6 wollt ihr wieder weiter. Was dann? Sagt ihr den Aperogästen "sorry, jetzt ist fertig für euch" oder werden die meisten dann eh schon weg sein? Ich bin noch nie solange an einem Apero geblieben, dass ich das mitbekommen hätte..

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

27.03.12 09:58
layonie 

Re: Bräute 2012

Hallo Seechind, also bi eus isch es so, dass Aperogäst dänn eifach no hocke bliibet. Meistens sinds ja immer die gliche Lüüt. Bi eus isch dänn eifach meistens öpert ume, wo no lueget dass alles verrumet isch.
Mir händ bi eus 3 Lüüt wo serviered und dä Apero mached. Die lueged dänn dass am Schluss ufgrumet isch!

Lg layonie

27.03.12 10:01
jusi 

Re: Bräute 2012

hei muus, bin sehr gespannt auf deinen bericht

@seechind: also an den hochzeiten, an denen ich "nur" zum apéro eingeladen war, blieben wir im anschluss noch sitzen normalerweise kümmert sich dann ja jemand um das aufräumen und so, so lange, denke ich, können die gäste schon noch bleiben. und in der regel gehen die dann automatisch. an der letzten hochzeit war ich auch am abend dabei, als wir gingen blieben die anderen noch frisch fröhlich da und "leerten" noch das buffet

ich denke, es kommt ein bisschen darauf an, wie du das im vorfeld mit deinen helfern besprichst... wenn du einen caterer hast, ist wahrscheinlich eine feste zeit ausgemacht, oder?


1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

27.03.12 10:02
saerli 

Re: Bräute 2012

Bi eus stoht ide Iladigskarte vo wen bis wen de Apéro goht. Es esch ned schlimm, wenns chli länger goht. Aber mer zahled bi dere Location abem 5i zObig für jedi Stund wos länger goht 120.-. Vo dem her hoffi scho, dass dGäst den nüm stundelang hockebliibed :)
Aber wie ichs bisher erläbt ha, sinds meistens no öpe e halb Stund länger blibe als Gsellschaft und denn au gange. Sobald sie merke, dass dGsellschaft nüm ume esch, trinked sie au meistens us.

°°°22. September 2012°°°

27.03.12 10:21
Seechind84 

Re: Bräute 2012

Danke für eui Antworte. En Caterer mues ich ebe no sueche..
Do mir de Apero imene Park mached mönd mir dött nur en Pauschalbetrag zahle (bim Schlechtwetter chönd mir id Füürwehr). Säb macht mir nid so Sorge. Aber ich denk au, dass ich mit em Caterer bis am 6i wird abmache. Denn chönd alli no ustrinke nochdem mir gange sind.
Bim Zivile isch das nid s'Problem. Dött gits en Apero bim Zivilstandsamt und s'Restaurant wo de macht isch ca. 50m entfernt. De Wirt hät gsait, wenn s'Büffet leer isch und no es paar wönd hocke, denn chönd mir bi ihm uf de Terrasse no e chli mit dene hocke. Aber dött händ mir jo au nochher keis Programm meh.
Ich mein, ich bin jo nid giizig, aber ich han denn au kei Lust, dass diä denn no bis weissnidwenn allei witersuufed und mir dörfeds zahle.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

29.03.12 10:04
layonie 

Re: Bräute 2012

Haaaaaalloooooo!

Phu... wie Ziit vergaht... I 4 Wuche bin ich scho zivil verhüratet und i knapp 5 Wuche hämer euses Kirchlichä
Ich bin so froh, han ich früeh afange plane. Muess gar nüme so viel mache. Mir händ im April no Termine mit Pfarrer, Fotografin und Resti zur Schlussbesprechig und definitiv alles abmache und ich muess no Menucharte fertig mache. Suscht isch sowiit glaub alles guet.
Nächst Wuche hani Probeschminke und Frisur - freu mi wahnsinnig!

Ich bin sogar total relaxt weg mim Chleid. Dä Buch wachst so schnell, dass mir`s Chleid nüme gaht, au vergrössere isch wohl kei Option. Mini Figur hät sich so veränderet, dass mis Chleid gar nüm so schön usgseht.... aber ich han kein Stress, gah am 13. April wohl eifach es neus go poschte. Bin optimistisch, dass ich scho no öpis finde!

Wie gahts eu? Es sind ja es paar sicher au im Endspurt?

lg layonie

Ach, da chunt mir in Sinn... han glich no öpis wo mir Chopfzerbreche macht... Euses Eheverspreche... weiss eifach nöd was ich det söll sägä. WEtt nöd eifach sägä ich lieb dich und wett dich hürate will du so...... lieb, humorvoll...etc bisch... Gar nöd so eifach...

29.03.12 10:20
Trollkjerring 

Re: Bräute 2012

Hüt im ne Monät bini au scho zivil verhüratet. und denn gahts no öpe 7 Wuchä und dänn isch diä wiis Hochziit. chas chum erwartä und d nervosität stiigt stetig.

Mir händ au no viel chlineri Details womer müänd machä, wiä z.B. Bastlä. Diä Wuchä hämmer gad au wiedär äs Höggli meh chönä machä, das isch immär so schön, wemär xeht, dass dListä chlinär wird. Bin au mega froh, dass mir scho früäh agfangä händ mit Planä, me chas chli entspannter agha.



Wedding Date: 19.05.2012

29.03.12 10:22
Trollkjerring 

Re: Bräute 2012

layonie:


Ach, da chunt mir in Sinn... han glich no öpis wo mir Chopfzerbreche macht... Euses Eheverspreche... weiss eifach nöd was ich det söll sägä. WEtt nöd eifach sägä ich lieb dich und wett dich hürate will du so...... lieb, humorvoll...etc bisch... Gar nöd so eifach...

Das chani mir guet vorstellä, dass das gar nöd so eifach isch. Ich wüsst au voll nöd was säge. Es söll ja au öbis bsundris si.


Wedding Date: 19.05.2012

29.03.12 10:34
Duffy.10 

Re: Bräute 2012

@layonie : Jo das mit em Eheverspreche i de Chile simmer au lang am überlege gsih. Mir händ euis jetzt defür entschiede, dass mer als Symbol ide Chile en chline Öpfelbaum nehmet, welle mir nacher i euise Garte pflanzet. und do gits eigentlich sehr viel, wo mer chan drüber säge, wie z.B. gemeinsam wachse wie de Baum und auch bi Sturm chöne standhaft si, und der Apfelbaum ist ein Symbol für Liebe und die Ehe. Wenn man jemand anderem einen Apfel zuwirft, bedeutet das Zuneigung etc etc. Wir müssen es noch zusammendichten, nur die Idee und viele Stichworte sind zur Zeit vorhanden. dann werden wir unsere Idee dem Pfarrer geben. Er wird es dann vortragen.



Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012

 1 .. 171 .. 339 340 341 342 343 .. 356 .. 368
bereits   geküsst   wirklich   hochzeit   heiraten   verheiratet   Eigentlich   verlobt   verliebt   September   einfach   Oktober   bearbeitet   Zusammen   gemacht   gefunden   Anchesenamun   layonie   Kleider   wünsche