| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2012
 1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 368
05.06.12 14:03
Chatzezuengli 

Re: Bräute 2012

Da hät ich doch fast vergessen

An alle 2012er Bräute:

EINEN GANZ LIEBEN GRUSS VON SUNNEBLUEME_12

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

05.06.12 14:13
layonie 

Re: Bräute 2012

Chatzezuengli, danke schön!
Was isch dänn mit Sunneblueme_12, isch sie nüme im Forum?

Liebe Gruess

05.06.12 14:42
Chatzezuengli 

Re: Bräute 2012

layonie:
Chatzezuengli, danke schön!
Was isch dänn mit Sunneblueme_12, isch sie nüme im Forum?

Liebe Gruess

Ja si isch scho zimläch lang nüm derbi. Sicher scho 8 Mönet. Mir hei aber geng no mit Privatmail kontakt u de het si mer gseit i söu aune ä liebe Gruess säge

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

06.06.12 15:09
Muus 

Re: Bräute 2012

Hej zusammen

Ich ging heute meinen neuen Pass bestellen und kam bei dieser Gelegenheit beim neuen Zivilstandesamt in Bern vorbei - hey, das ist noch edel gemacht! Und beim Ankommen traf ich ein elegantes Paar so um die 50, ohne Gäste, sie aber mit Blumensträusschen und in weiss... jüh! Und beim Gehen dann ein junges Paar mitsamt Familie, Freunden, etc. Heiraten hautnah, sozusagen - so schön! :) Ich fragte mich, ob das vielleicht sogar jemand aus dem Forum sein könnte.... ;)

Liebi Grüess, Muus

09.06.12 00:19
briti84 
Re: Bräute 2012

hey girls...

jetzt ist es bald soweit. ich müsste eigentlich ja schon schlafen. ich sitzen ja in einigen stunden bereits beim coiffeur. uiui... ich bin ziemlich nervös.

bis bald...

Wir sagen JA… zu unserem gemeinsamen Lebensweg am 9. Juni 2012.

09.06.12 10:28
saerli 

Re: Bräute 2012

briti84:
hey girls...

jetzt ist es bald soweit. ich müsste eigentlich ja schon schlafen. ich sitzen ja in einigen stunden bereits beim coiffeur. uiui... ich bin ziemlich nervös.

bis bald...

Wir sagen JA… zu unserem gemeinsamen Lebensweg am 9. Juni 2012.

Hey Briti

Ich wönsche der vo Härze no gaaanz en schöne Hochzitstag. I dänke du gsehsch das höt nöm... Aber i dänke fest a di! Werde höt jo 30... Also stossi au no uf euch a.

Bes bald ond viiiiel schöni, emotionali Momente met Sonnestrahle ond Freud!

°°°22. September 2012°°°

11.06.12 08:57
Chatzezuengli 

Re: Bräute 2012

Mir si ja geschter bim Fotograf gsy. U i bi ächt beidruckt
Zersch hei mer 3 Fotoaubum chönne aluege. Wow. z'gröschte isch würkläch risig!!!!
När hei mer ä Lischte übercho. Nach der Lischte fotografiert är scho sit 20 Jahr. Da si würkläch aui Lüt drufe, so das niemmer vergässe geit. (Sini Kollegin wo de Fotobüecher macht, weiss när ganau wär wär isch u cha Frage we äs Foto fäut.) d'Spalierlüt geit är nach em Ringtusch ir Chiuche, use ga Nummeriere, so daser nume o muess d'Nummere rüefe u aui vo dem Verein chöme. Des wyteren organisiert er das d'Lüt, gad wesi zur Chiuche us chöme, tüe Gratuliere. Wüu süsch chömi mer a z'Apero u när chöme aui cho Gratuliere u schnurre u z'Paar steit Stundelang u cha gar nüt ässe.
U sini Agobot gö so lang wisi äbe gö! Auso we är dr Vertrag het vo Afang bis Schluss, de giutet dä Pris o vo Afang bis Schluss egau wi viu Stung!!

Wi gseit bi ächt beidruckt! Its weis i gar nid ob mer ne dr ganz Tag wei nä. Wüu mini Muetter schänkt ne üs. U we si aber vom Pris här nid ä ganze Tag möcht zahle, de chönnte mir ja no dr Räschte übernäh.
Bi das auso ächt no am überlege.



** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

21.06.12 07:35
briti84 
Re: Bräute 2012

Liebi Brütlis

Euses Hochzit esch jetzt verbi ond es esch eifach en Traum gsi. Alles esch wonderschön gsi. Woooow…. Weni mol no dezue chomme, schriebi ou no en Brecht aber jetzt schaffis nöm. Mer flüge am Samschtig ab e d‘Flitterwoche. I fröie mi so fescht. Jupiiii…

E Woche vor eusem Hochzit het eus s’Schwizer Färnseh no agfrogt öb si döfe cho filme för d’Sändig „Wild@7“. Zerscht semer skeptisch gsi aber mer händ de zue gseit ond s’kamerteam het öberhoupt ned gstört. Die Sändig chonnt höt Obe am 7ni of SF 2. I be ächt mega gspannt was dete chonnt ond hoffe dases en schöni story esch. Es wärdi kitschig…

Do no es paar fötelis.

Möchets guet… ond e allne wo e de nöchschte wochene hürote, wönschi alles, alles Gueti ond en wonderschöne Tag…

LG
Briti


Wir habe JA gesagt… zu unserem gemeinsamen Lebensweg am 9. Juni 2012.

Datei-Anhänge
_DSC5573.jpg _DSC5573.jpg (102x)

Mime-Type: image/pjpeg, 564 kB

_DSC5677.jpg _DSC5677.jpg (122x)

Mime-Type: image/pjpeg, 627 kB

21.06.12 08:03
jusi 

Re: Bräute 2012

vielen dank für die fotos und alles gute euch beiden! gniesst eure flitterwochen ihr habt toll ausgesehen

21.06.12 08:11
danihani

nicht registriert

Re: Bräute 2012

Hey britti! Gratuliere Euch ganz herzlich! Die Fotos sehen super aus, das ist ja ein tolles Haus/Villa wo ihr die Fotos gemacht habt! So richtig herrschaftlich!

Alles Gute und geniesst die Flitterwochen!

 1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 368
bearbeitet   Oktober   bereits   gemacht   September   hochzeit   verheiratet   wirklich   Zusammen   layonie   einfach   wünsche   verliebt   Kleider   heiraten   verlobt   Anchesenamun   gefunden   Eigentlich   geküsst