| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2012
 1 .. 183 .. 364 365 366 367 368
14.08.12 11:23
Piratenbraut_77 

Re: Bräute 2012

Hoi zibesa

Willkommen bei den 2012ern...ist ja cool, so kannst du in beiden Threads schreiben und ein cooles Datum habt ihr gewählt

Wir halten das Zivile eher kleiner (TZ, Eltern, Geschwister), da wir am nächsten Tag kirchlich heiraten. Die Trauung ist um 14 Uhr und wir machen anschliessend eine Kutschfahrt und nehmen dort den Apéro. Mit der Kutsche geht's in ein Resti, wo es Kaffee und Kuchen geben wird. Anschliessend gehen wir in das Hotel, wo wir am nächsten Tag feiern und begrüssen dort unsere auswärtigen Gäste mit einem Welcome Drink. Um 20 Uhr ist dann aber Schluss und wir bereiten uns auf den nächsten Tag vor
Bei uns werden wohl Familienmitglieder/Freunde an dem Tag nicht viel machen, da ja am Tag drauf der Haupttag ist. Sie kommen allenfalls Spalier stehen und Gratulieren. Bei euch kann es natürlich schon eher der Fall sein, wenn euer grosses Fest einige Monate entfernt ist. Wäre doch schön, oder?

Was sind denn deine Wünsche ans Zivile? Heiratet ihr im Standesamt oder an einem anderen Ort (z.B. Schloss)?

LG Piratenbraut

14.08.12 13:03
jusi 

Re: Bräute 2012

hallo zibesa, willkommen bei den 2012-bräuten

hihi, demnach hat sich dein "job-hinundher" auch in luft aufgelöst...

wir feiern unser ziviles zwei tage vor der kirchlichen hz. daher wird es eher klein. zur trauung kommen unsere eltern, tz und geschwister, zum essen gehen wir dann nur mit tz und eltern... eigentlich wollten wir alles am gleichen tag machen, dann wären nur die tz gekommen...

nach der trauung gehen wir mit dem schiff zum resti, den apéro nehmen wir dann auf dem schiff...

viel spass weiterhin beim planen....

23.08.12 22:07
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2012

hoi zämee

ich habe gerade geschaut was ich für ein brautstrauss für das zivile möchte... ich habe euch die vorschläge angehängt. ich möchte entweder weisse rosen oder rosa rosen ;D

was meint ihr?



Datei-Anhänge
red_flowers_625_10_m.jpg red_flowers_625_10_m.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 62 kB

red_flowers_304_10_m.jpg red_flowers_304_10_m.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 34 kB

bouquet_flowers_075_10_m.jpg bouquet_flowers_075_10_m.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 44 kB

24.08.12 08:50
Muus 

Re: Bräute 2012

Guete Morge zäme

Mir hei hüt üse "halbjährige Hochzytstag"! :)

@zibesa: Was hesch de fürnes Chleid zum Zivile? Finde beidi Strüss sehr schön aber i dänke, d Blueme müesse zum Gsamtbiud passe.

LG Muus

24.08.12 08:55
Nemo 

Re: Bräute 2012

@muus: gratuliere
@zibesa: ich finde de zweiti wunderschön!! mine wird zimli gnau so usgseh, eifach rot/wiess gmischt

20.11.12 20:45
Sterndli04 

Re: Bräute 2012

Hallo mitenand

Es isch da inne zwar scho lang nüt meh gloffe, aber ich probieres gliich

Zerscht emal gratulier ich allne 2012er Brütlis zude Hochziit und dankevell mal für die vele tolle Bricht und Fotis. Das sind mega Hochziite gsi
Und a alli wo no dra chömed. Alles Gueti

So, nun zu meiner Frage
Het öper vo eu Tischwösch gmietet oder kauft gha und würd sie witer verchaufe oder mir en Tipp geh, wos gueti u günstigi Mietwösch gibt?

Danke eu und en schöne Abig

07.02.13 08:28
nisliker 

Re: Bräute 2012

Hallo Ihr Lieben Bräute 2012

Ich bin auf der Suche nach einem langen Schleier. Entweder bis zum Po oder sogar ganz nach unten. Würde mir jemand einen Schleier ausleihen oder verkaufen?

Schickt mir doch bitte eine PN. Würde mich riesig freuen!

Gruss Nisliker

11.04.13 22:35
layonie 

Re: Bräute 2012

Haaaallooooo!

Wer isch dänn no da? Ich chume leider nur no ganz selte da ine, dä Zwerg isch zwar sehr pflegeliecht und trotzdem füllt er min Tag us!
Wie gahts eu? I 2 Wuche händ mir sJährige vom Zivile und am 5.5. vom chirchliche Hochziit! Das isch au das Datum wo für eus zellt!

Eusi Beziehig isch wiiterhin super, mir händs u guet und mir striiter wiiter übers gliche wie unverhürat :-)

Ich lah mal en liebe Gruess da!

12.04.13 10:44
soraya1 

Re: Bräute 2012

Hallo layonie
Das tönt ja toll. Es freut mi sehr z gehöre das ihrs so guet hend. Jöö. Dörf mer es Foti vo euem chline Glück gse?
Üs geits au sehr guet. Wie bi eu, het sich au bi üs nid viel gänderet. Verliebt u verschmust wie am 1. Tag vor Bezihig.
Mer werde dises Jahr sehr spezielli Hochzitstäg ha. zivis werde mer nid fire chönne, wils zmitzt ir Prüefigszit isch u bim chirchliche sie mer denn i de Ferie

au vo mir ganz liebi Grüess a alli

12.04.13 10:57
lululuana 

Re: Bräute 2012

Hallo ier zwöi

Isch rächt ruehig worde da inne...

Mier flüge am 22. April ändlech id Flitterwuche, si mit 7 Monet chlei schpät dranne abr es isch halt nid andrs gange. Ig fröiie mi henne, bi zwar scho jetz närvös wili no nie sowit gfloge bi und so abr chunt scho guet.

Drna geits de a di nägschti Planig mit em nöiie Outo hei mier jetz o dr Platz drfür... hehe

Bis zum Hochzytstag geits no grad ä Cher, was mier denn tüe wüsse mier no nid.
Ev mache mier denn es Shooting, so es Jahr drna widr d Chleidr alege und chlei i Erinnerige schwelge...hmmmmmm

Abr äbe, jetz zersch mal id Ferie, ab ad Wermi!

 1 .. 183 .. 364 365 366 367 368
Kleider   bereits   Zusammen   geküsst   wünsche   Eigentlich   September   Oktober   bearbeitet   Anchesenamun   gefunden   heiraten   hochzeit   verliebt   verlobt   einfach   verheiratet   gemacht   wirklich   layonie