| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2012
 1 .. 183 .. 364 365 366 367 368
12.04.13 11:27
saerli 

Re: Bräute 2012

Hallo Zäme

I be au no do

Hehe, lululuana, mer gönd morn go luege wägeme neue Auto - au grösser
Wo gönd er scho weder ane id Flitterwoche?

Layonie, es freut mi, dass eue Chlii so pflegeliecht esch :) Dasch doch schön :))

Mer händ vorgester 200 Tag gha :) Euses Countdown App wo vorher abezellt het, zellt jetz sit de Hochzit ufe Also höt sends 202 Täg sit de kirchliche HZ!

Wünsche allne es schöns Wucheänd

12.04.13 11:32
lululuana 

Re: Bräute 2012

saerli, mier gö uf d Maledive nach Angaga... ig ha scho immr gseit, wenn ig eis hürate woti uf d Maledive... und sit mier zäme si hei mier gseit, wenn mier mal hürate gö mier uf d Maledive...

Hüt Aabe chöi mier üse Suzuki Swift vrchoufe und hei üs jetz ä Citroen C4 Picasso kouft. Es super Outo! dr Göttibueb (4,5) vom Maa het scho gmeint gha, das sig super dass dr Götti jetz es Grössrs heig, de chönne mier mal widr öppis zäme mache, jetz heige alli Platz o d Lara (mis Gottemeitschi). Üses Truckli isch äbe scho mit dä Gotte/Göttichind langsam äng worde, si wärde ja o nume no grössr.

12.04.13 14:50
sweets 

Re: Bräute 2012

Hallo Zäme,

Schön, mal wieder vo euch z'läse.... Bin au so gar nümm i dem Forum

Mir hend am 1.3. scho euse 1. HZ-Tag (Zivil) gha - mir hend im Panoramaresort Feusisberg "gfiiret" - super schön gsii!

Und hüt in 2 Wuche gömmer endlich i eusi Flitterwuche - de 1. HZ-Tag (kirchlich) hemmer denn ide Ferie.

Suscht isch's Eheläbe eigentlich immer na gliich wie vorher - nur simmer jetzt au sit em Januar ade Nachwuchsplanig

Allne, wo de 1.HZ-Tag na bevorstaht - fiiret schön & na ganz vieli wiiter glücklichi Ehejahr!

Glg Sweets

12.08.13 07:42
cosa87 

Re: Bräute 2012

Hallo Mitenand

Ha denkt ich schrieb mol do inne

Ich organisier am 01.09.2013 es zweite After-Wedding-Gruppe-Shooting
hettet also no platz.

Fall öbber interesse het, mir eifach per PN mailadresse schicke den cha ich eu alli infos zuecho loh..

glg Cosa

wür mi freue

 1 .. 183 .. 364 365 366 367 368
layonie   Zusammen   bereits   verheiratet   verliebt   einfach   bearbeitet   verlobt   Anchesenamun   Oktober   geküsst   Kleider   gemacht   hochzeit   heiraten   wirklich   gefunden   wünsche   September   Eigentlich