| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2012
 1 .. 34 .. 66 67 68 69 70 .. 219 .. 368
18.07.11 08:43
anchesenamun12 

Re: Bräute 2012

@ Sunneschii: ich glaube, ich habe so etwa dasselbe durchgemacht wie du. Das Thema Fotograf hängt mir zu den Ohren raus und ich kann nicht mehr. Wir sind jetzt soweit, dass wir fünf Favoriten haben und werden uns nun für einen von denen entscheiden. Ich bin aber seit März auf Fotografen suche. Es gibt einfach so viele unterschiedliche Angebote...ich weiss nicht wo links und rechts. Am besten ist, ihr entscheidet euch einfach irgendwann, weil sonst endet die Suche nie! Ufff...leidiges Thema. Bin froh, wenn wir unseren endlich haben.

LG Anchesenamun

*Wir feiern unser Fest des Lebens am 26. Mai 2012*

18.07.11 10:52
layonie 

Re: Bräute 2012

Hallo Brütlis,

Mir werdet 3 Wuche Flittis mache (Dubai, La Reunion und Mauritius) bueched aber glaub ersch im Herbst...
Fotograf han ich scho im März bueched, aber es isch mir au so gange... händ eus au schwer ta mit dem Thema. Aber mir händ denn am Schluss nach Sympathie vo dä Fotografe entschiede. Fotene händ all schöni gmacht.

mir händ hüt euses erschte Weddingteam-Treffe, freu mi mega! Aber weiss gar nöd was mir hüt so sölled bespreche. Mir gahts vorallem umes kennelerne... Wie händ ihr das gmacht?

Liebe Gruess

18.07.11 11:15
Stella83

nicht registriert

Re: Bräute 2012

Hey layonie

Drü Wuche cool. Tolli Ziel händer usgsuecht.

Also mir händ letschti eifach mit de Trauzüge e Esse gha i üsere Abig-Location. Händ döt mal de Wintergarte agluegt und abklärt wieviel Lüt überhaupt dripassed, wie mer Tisch chan anestelle und so witer.

Wieviel ghöred denn zu euem Team? Also i han eifach na 2 Brufjungfere, mini Cousine und d'schwöster vo mim Schatz. Mit dene beide werd i i de nächste 2 Wuche wenn mir alli Ferie händ mal en Tag abmache zum chli quatsche und so.



Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

18.07.11 11:18
Lelia