| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 550 .. 997
13.02.13 19:51
morelia 

Re: Bräute 2014

oh ier sit so lieb u härzig

das mit däm shape hani o scho gseh. hamr überleit äs chleid mit korsage ds näh. mau luegä...

budget: hei das ganzä chli underschetzt. hei no vor dr budgetplanig gseit, 20'000.- wärdä wou längä.
hät nid dänkt, dass d location uds ässä so tür chunnt (ca. 10'000.- für location, ässä, getränk für ca. 80-90 personä). aber für üs stimmts eso. mir hei di perfekti location für üs und hei di lüt drbi, wo mir drbi wei (seeeehr grosi familiä/patchwork)

huus: was u wo (region) schaffisch de du cristina? mi schatz isch boufüerer u bouzeichner. dr plan im grobä heter scho gmacht . i kennä mi nid so us, aber mir wärdä ca. 1 mio planä und fürs eigäkapitau äs darlehn becho (erb vorbeziä). mi gg het gmeint, daser dr ganz töifbou u isäbeton säuber cha planä (heisst dert chöschtä gspart). mir si bereit lang ufs passendä grundstück ds wartä u vor ortschaft här kompromissä idsgah wes günstig isch (günstigers bouland=grössers/luxuriösers huus). Hoffä uf ca. 500-800 Qmeter grundstücksflechi max 380.-/m.
ä tragbarkeitsberächnig hei mir so im grobä gmacht mit öberem wo birö versicherig schaffet wo mir privat kennä.

Zuletzt bearbeitet am 13.02.13 19:54

14.02.13 08:23
nisliker 

Re: Bräute 2014

juhuuu mir hend scho 100 site

wünsch eu allne en schöne valentinstag

14.02.13 08:44
Cristina89 

Re: Bräute 2014

Hallo
Ja i be dipl. Finanzberaterin IAF beme Finanzexperte Das heisst me düend dLüt au be Eigeheimfinanzierige berote und so.. dTragbarkeitsberechnig esch relaitv simpel:
Du rächnisch de Zins met 5% vode Höchi fom Darlehe. Bener Mio. und ere Annahm, das 20% Eigemettel hesch hesch e Hypothek fo 80%.
Also 800'000 à 5% Zins = 40'000
Plus 1% Nebekosten vom Kaufpris = 10'000
Plus Amortisation (e 20 Johr) vode 1 Hypothek (Nämemer mol a das da 15% fom Kaufpris esch) = 7'500
= 57'500 Darf nicht mehr als 1/3 Eures Einkommens ausmachen. Das machen die meisten Banken so. Manche rechnen auch mit 4% Zins oder nur 0.5% Nebenkosten....
Verstehst Du meine Berechnung?=)
Am besten macht ihr für die indirekte Amortistaion eine 3a. DAnn könnt ihr die Prämie noch steuerlich absetzten. Viele Banken verlangen heutzutage sowieso den Abschluss einer Lebensversicherung bei einem Hypothekardarlehen.
Und wenn ihr ein Darlehen für Eure Eigenmittel habt, empfehle ich euch eine Risikoversicherung. Die kostet nicht viel. Im Todesfall deines Mannes würdest Du dann einen Betrag erhalten, um die Hypothek zu amortisieren oder das Darlehen zurückzubezahlen. Man hofft nicht, das so ewas eintritt.
Leider ist das einer Bekannten von mir passiert. Ihr Mann starb kurz vor Fertigstellung des Hauses und sie stand mit einem Baukredit, der noch in eine Hypothek konsolidiert werden musste und 2 kleinen Kindern alleine da.
Aber wir hoffen ja nicht, dass das bei euch passiert. Ich wünsche euch jedenfalls nur das beste

14.02.13 08:45
Cristina89 

Re: Bräute 2014

Sorry i meine Amortisation fode 2 Hypothek ned fode 1.

14.02.13 09:11
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

Ja völlig vergässä das hüt Valentinstag isch

@Cristina: isch ja de Hammer dasd es Chleid becho häsch. Ich persönlich gfind schneewiis nöd schön. Ich glaube au dases komisch usgseht und wird anschiinend sehr sälte treit. E Kollegin vo mir het unbedingt schneewiis wellä und hets nach laaaanger suechi extra müesse bstellä & es het ihrä nachär nöd gfallä. isch chli es huen
Mir gfallt Champagner guet, weiss numä nöd ob das mim huuttyp passt aber das gseht mit ja den bim Aapeobierä

@ bouä, für ois chunt das leider nöd in frag, bi ois isch das so tüür das cha sich nö mängä Leiste. Viellicht müemer inen anderä Kanton ziehä

@Alli Wämmer im May hüratet, lohnt's sich scho im May 13 go chleider abprobirä?

@diät ich han mir au vorgno abznäh, und nachem erstä Diät Tag ufd Waag gstandä und ha gmerkt dasi nu 2kc dörft abneh (medizinische Gründ) und da ich eh scho d'Nasä voll ha gha isch das de perfekti Grund gsi zum ufhörä. Ez muni nu mit Sport wieder afange und den langet das

Ihr händ scho so viel buechet. Ich ha s'gfühl mir sind so hinä drii mir gönd ma is Belvoirpark (Hotel schuel in Züri) go aluegä. Mir gfändets na lustig detä s'hochziit z'machä

14.02.13 09:17
nisliker 

Re: Bräute 2014

@lilmonkeyme bezüglich em chleid. mer sött spötistens 6 Mönet vor de hochzit go chleider probiere will es git würkli chleider wo recht langi lieferfrist hend und du möchtsch es ja no i de längi uf dich apasse la... ich bi scho 1 jahr vorher go luege und hans jetzt 11 mönet vor de hochzit bstellt. gfahr das zue oder abnimmsch isch leider da. aber ich bi i de letsche jahr recht konstant gsie drum han ichs kauft ha chum chöne warte und freu mich sooo ufs chleid. en vorteil isch natürlich au das du dir meeeega viel zit la chasch und i verschiedeni läde go luege chasch. mues jede chli sälber entscheide wenn de richtig zitpunkt isch...

Zuletzt bearbeitet am 14.02.13 09:17

14.02.13 11:19
nisliker 

Re: Bräute 2014

hey helfed doch de Sialia au mit finde so sache immer luschtig!

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...15_209_1.html#2

14.02.13 11:26
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Cristina: Isch jo super mitm Chleid! Gits Fotos *hinthint* Aso mir gfallt schneewiss eigetnlich nur,w e dr Stoff nid glänzt, sodnern Matt isch und de oh nume a öperem wo drno e Hut- und Hoorfarb het. Für mi wärs nüt und ebe schöner fingi chli brochnigi tön eh.

@boue/finanze: mir hei vorläufig no nüt so ir Planig, wärde uf nächscht Johr erscht mau e neui Wohnig sueche. Überhaupt, mir si finaziell ging no rächt unabhängig vo nang, mir spare oh ufs hochzit getrennt, de aso erscht rächt nid für nes Huus. Heit dir alli es gmeinsams Konto? Aso we das nid zu privat isch... Mir hei nur es Kässeli füre Hushalt und bir Mieti überwisi GG eifach immer mi Teil. Wett eigentlich scho vorem Hochzit mau afange zäme lege, aber irgendwie siches de glich nid so eifach, wenn me baud 30 Johr lang sälber gluegt het und sälber bestumme het, wie vil und wo as me spart. Und jetzt wohne mir oh scho paar Johr zäme und so ne Finaz-Umstellig isch doch müehsam... Anderersits isches eifach glich oh müehsam ging getrennt zzahle oder nachträglich 50/50 müesse zmache Müesse de irgend e Mischlösig finge, as glich no jede "sis" het, aber mir oh gmeinsams Gäld und Gsparts hei. Ebe, wie machet ihr das eso?

@Valentinstag: Fiieret ihr dä irgendwie? Mir nid, finges etzt nid nötig, parallel zu Millione vo andere Päärli so ne spezielle Tag z zelebriere, aber het natürlich glich so si Reiz, sone "Tag der Liebe" zha

14.02.13 11:33
nisliker 

Re: Bräute 2014

@FringillaVigo Mir hend letscht Juli beschlosse es gmeinsahms Konto zeröffne zu uf eusi Hochzit spare (sind aber noni verlobt gsie). Jede duet jetzt jede Monet eifach das druf wo gat. Ich im Moment chli meh will min GG no Schuel macht und die zahle mues...

De Valentinstag firemer nöd nei... Mer gönd hüd i Bar wo eusi Alleinunderhalteri spielt. Mer möchtet sie no live ghöre bevor mer sie bueched. Aber wird sicher guet sii :)

14.02.13 13:35
steffi2013 

Re: Bräute 2014

hallo zäme
i mäude mi hie itz o mau aus 2014-Brut.... (hui, wie das tönt )
nachem Hüüratsaatrag im Januar hei mir zersch no überleit villäch no das Jahr z hürate. aber irgendwie wär's de gloub doch grad chli stressig worde... itz plane mer füre Mai 2014.

sehr cool, dass es hie das Forum git, wo me sech cha ustuusche! u dir heit ja scho so viu interessants postet u diskutiert - muess mi mau no chli düreläse...

heit e guete Namittag,
steffi

 1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 550 .. 997
squishy   Zuletzt   würklich   schaffe   gspannt   Location   richtig   Taeboyana   malinchen   würklech   Iladige   Hochziit   irgendwie   bearbeitet   Hochzyt   Janedoe   Problem   Littlefoot   Pfingstrose   bstellt