Bräute 2014 |
|
1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 550 .. 997
|
|
|
|
|
14.02.13 08:45
Cristina89
|
Re: Bräute 2014
Sorry i meine Amortisation fode 2 Hypothek ned fode 1.
|
|
|
|
|
|
14.02.13 11:26
FringillaVigo
|
Re: Bräute 2014
@Cristina: Isch jo super mitm Chleid! Gits Fotos *hinthint* Aso mir gfallt schneewiss eigetnlich nur,w e dr Stoff nid glänzt, sodnern Matt isch und de oh nume a öperem wo drno e Hut- und Hoorfarb het. Für mi wärs nüt und ebe schöner fingi chli brochnigi tön eh.
@boue/finanze: mir hei vorläufig no nüt so ir Planig, wärde uf nächscht Johr erscht mau e neui Wohnig sueche. Überhaupt, mir si finaziell ging no rächt unabhängig vo nang, mir spare oh ufs hochzit getrennt, de aso erscht rächt nid für nes Huus. Heit dir alli es gmeinsams Konto? Aso we das nid zu privat isch... Mir hei nur es Kässeli füre Hushalt und bir Mieti überwisi GG eifach immer mi Teil. Wett eigentlich scho vorem Hochzit mau afange zäme lege, aber irgendwie siches de glich nid so eifach, wenn me baud 30 Johr lang sälber gluegt het und sälber bestumme het, wie vil und wo as me spart. Und jetzt wohne mir oh scho paar Johr zäme und so ne Finaz-Umstellig isch doch müehsam... Anderersits isches eifach glich oh müehsam ging getrennt zzahle oder nachträglich 50/50 müesse zmache Müesse de irgend e Mischlösig finge, as glich no jede "sis" het, aber mir oh gmeinsams Gäld und Gsparts hei. Ebe, wie machet ihr das eso?
@Valentinstag: Fiieret ihr dä irgendwie? Mir nid, finges etzt nid nötig, parallel zu Millione vo andere Päärli so ne spezielle Tag z zelebriere, aber het natürlich glich so si Reiz, sone "Tag der Liebe" zha
|
|
|
|
|
|
1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 550 .. 997
|