| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 51 .. 99 100 101 102 103 .. 550 .. 997
14.02.13 13:47
Cristina89 

Re: Bräute 2014

Also mer hend all eusi Finanze zeme.. mer düend e rechte Batze pro Monet spare und verzechtet halt uf paar Sache..förs Hochset und nacher e paar Johr för es Huus..
Be eus klappts guet wel eus bedne Geld ned eso wechtig esch und mer Hobbys u so hend womer ned eso vell brucht unds öppe usgleche esch.. er verdient aber vell meh aber em machts nüt us..
mer send aber au scho zemmli lang zeme und för es stemmts so..
aber da meuss jede selber wösse...:-)

14.02.13 13:54
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

geld/konto: aso mier hend beidi eusi eigete lohn- und sparkonto. mier hend aber es gmeinsams hushaltskonto wo mer beidi jede monet glich vill überwiesed, mit dem zahled mier denn d mieti, läbensmittel und eifach alles wo mit hushalt usw. z tue hed. mier hend jetz dehei es sparsäuli ufgstellt womer jede abig euses münz ine tüend. das gäld wo det zäme chunnt düemer denn au uf das hushaltskonto und brucheds denn zum chlineri rächnige fürs hochzit z zahle. wie miers mit de grössere rächnige mached und nacher mit de kontene handhabed hemer noni besproche.

14.02.13 15:35
Lula 

Re: Bräute 2014

Hallo ihr liebe,

@lil: I würdi mau i dim bevorzugte Gschäft alüte u nachefrage was si Dir empfähle. Ha ar MariNatal mit ere Verköuferin vo mim bevorzugte Brutmodegschäft gredet. U si het gmeint, si würdi mir dr September -Oktober empfähle (mir hürote ja im März) wüu ja denn aube no gad Usverkouf isch. Wetti aber de im Ouguscht mau scho chli ga schnöigge...

@FringillaVigo: Mir hei no kes gmeinsams Konto, hei aber ou nie so stur trennti Finanze gha. Mau het er zahlt, mau ig. Sit öbe 2 Jahr hei mir deheime es Sparsöuli, wo mir Münz u Gäud dritüe, wo mir nit wüsse wäms isch. Wei aber fürs Hochzyt es gmeinsams Konto eröffne. Näbebi hei mir aber beidi es Lohnkonto, u ig no nes Sparkonto.
Für mi GG existiert dr Valentinstag gar nit... Jänu, ischs haut so. Aber wär brucht scho ne Valentinstag wenn me ou süsch glücklich isch...

@steffi: Härzlech Willkomme bi üs, aber Achtung, das Forum macht süchtig

14.02.13 18:17
lilmonkeyme 

Re: Bräute 2014

@nisliker & lula: merci viel mal für'd Infos, ich wird Aafangs Mai demfall mal am Chez Janine alüütä. Det sind alli mini Kolleginä gsi und anschiinend segis super. Woohoo ich froi mich.

@geld/Konto: aso mir händ grundsätzlich oisi eignä spaar und lohn konto aber min GG macht mini Finanzä bis zum Hochziit will er eifach so en sparsame isch und mir den (zämä) meh chönd spaarä. Das heisst, ich spaarä i mim und er i siim Konto. Mir händ jedoch es gmeinsams huushalts konto.

14.02.13 18:55
morelia 

Re: Bräute 2014

@steffi: härzlech wiukommä bi üs u gratulation zur verlobig. o i hürätä im mai 14. vo wo bisch?

@cristina: genau so heters grächnet. ä 3a hani zum glück scho

@finanzä: hei im momänt no getrenti sparkontos

@valentinstag: findi ä doofä tag, bruchts nid mirä meinig na. ha ds ganz jahr fröid mau äs blüemli ds becho oder vo mim gg mi la ds verwöhnä und umgekert. aber das isch nur mini meinig...

@me: ha im tv ä nöii sändig entdeckt: das perfekte hochzeitskleid (uf sixx). het das süsch no öber gseh? isch vorauem (aber nid nur) für xxl-brüt sehenswärt. wot da ke wärbig machä aber mi dünkts no so hiufrich...

15.02.13 08:12
Cristina89 

Re: Bräute 2014

Hallo zeme
ez send gad die neue arbetszite fo mim GG bekannt worde
er schafft ez emmer fo di. bes sa. 14.00-23.00 und jedes 2. weekend fr. und sa. fo 21.00 bes 06.00 =(
esch echt zum kotze.. so xemmer eus nomeno am so. nomittag:S
het öber au en GG wo so scheiss arbetszyte het?!
oder we hüfig xend er euch?

15.02.13 08:17
nisliker 

Re: Bräute 2014

@cristina89 dass duet mer leid. min gg und ich schaffed eignetlich glich. er mues ca 1.5h vor mir ga und mer sind öpe amis am 6 dihei...

@alle mir sind gester dayana vo dayanamusik.ch live go luege. sie isch würkli de hammer!! super alternative wenn mer kein DJ möcht und sich e band nöd leiste cha. chan sie nur empfelle!!! sie het aber bereits termine im april 2014 itreit. uf de website gseht mer die freie termine. sie isch das jahr mega usbueched!

grüessli nisliker

15.02.13 08:18
morelia 

Re: Bräute 2014

mi gg nid, aber i schaffä schicht. isch aber jedi wuchä anders, je nach plan.
weni spätdienst ha, chumi hei wener schlaft u är geit weni schlafä...
aber das isch ja zum glück nid immer so. i ha jedä sunntig frei u am samstig schaffi nur säutä.

15.02.13 08:41
novia_mayo 

Re: Bräute 2014

moreila: hey ja die sändig hani letscht wuche gseh, am samschtig sind öpe 6 folge cho ich han jedi gluegt :) has no luschtig gfunde, halt typisch amis! :)

15.02.13 09:34
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

Mh, mir schaffe relativ ähnlich, vo däm här gseh mir üs jede Obe. Aber am Wucheändi drfür nid immer, gits ging öpe as eine vo üs bedne denn usswärts isch, aber mir luege as mr am Sundi immer bed ume si.

Die Sändig hani oh scho gseh (Isch das nid das "Say yes to the dress", wo hie irgendwo oh scho besproche worde isch?) Het mi aber nid so überzügt. Ha das besser gfunge, wo 4 Brüt gägesitig ihri Hochzite bewärte. Isch zwar ging mega es gezicke, aber mir hei die extravaganze Hochzite ebo aube no gfalle.
Finges bir Chleider-Sändig no komisch, as bi vilne (emu wo igs gseh ha) dr Verlobt oh drbi isch bim Ussueche. Ig würd emu mi GG nid mitnäh, oh nid, wenn ig ihms Chleid eh deheime würd zeige. Das isch für mi eifach öpis wome unger Fraue macht

@nisliker: so guet! Heitr se grad buechet?

Zuletzt bearbeitet am 15.02.13 09:35

 1 .. 51 .. 99 100 101 102 103 .. 550 .. 997
schaffe   Zuletzt   malinchen   Littlefoot   Janedoe   gspannt   bearbeitet   irgendwie   Hochziit   Taeboyana   Problem   Hochzyt   Iladige   squishy   Location   würklech   würklich   bstellt   richtig   Pfingstrose