| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2014
 1 .. 52 .. 102 103 104 105 106 .. 552 .. 997
15.02.13 15:15
FringillaVigo 

Re: Bräute 2014

@Iladige: Jö nei, mir si nid am Drucke oder so! Das si eifach Überlegige woni mir scho mau gmacht ha und zum Budget-plane hani halt bi Online-Druckereie gluegt, was es choschtet Aber konkret öpis ungerno hani nonig, mir si üs jo nonig mau über d Gäschtelischte so richtig einig! Vo wäge mit Fotos: ich meine SORIGS. Das gfallt mir nid und GG würd sich eh mega gäge Fotos vo üs streube Wägm Drucke hani mir jetzt überleit, as mir de mau mim Vater si Drucker usprobiere und ihm eifach d Tinte zahle (wobi är gfunge het, das sigi nid nötig, aber mau luege, git ebe de scho vil zum drucke). Si Drucker isch rächt guet und da ig eh sälber baschtle und me das eh oh wird gseh, muess s Druckergäbnis oh nid usgseh wie vom Profi. Bzw chunnt druf a, wie guet oder schlächt as es use chunnt. We will see....

@Gründ zum Hürote: Emu nid wäge de Ching! Wüsse nonig, obs de überhaupt git oder nid. Hätt zwar scho gärn und GG oh "irgendwenn", aber zur Zit si mir eifach zfescht uf üs fixiert. Mir gniesses vil zfescht, as mir nume für üs und üse Spass müesse luege und so lang me nid bereit isch, uf öpis zverzichte oder sini Läbenswis e chli azpasse, sett me keini Ching ha. Nei, üs geits bim Hürote eifach um üs und üsi Beziehig.

Zuletzt bearbeitet am 15.02.13 15:18

15.02.13 15:36
steffi2013 

Re: Bräute 2014

mir hürate o nid wägem Chinderthema.... aber mir si beidi über 30i - vo däm här wird das bi üs de villäch scho früecher es Thema aus bi euch jüngere Froue

15.02.13 15:39
steffi2013 

Re: Bräute 2014

....wie gseht's bi euch mit "save-the-date-Sache" us? machet dir das oder schicket dir eifach scho d Iiladig relativ früeh oder informieret eui wichtige Lüt eifach so im Voruus?
würd da eigentläch gär chli öbbis cools, kreativs mache - vllt irgendöbbis zum ässe wie cupcakes oder Güetzli oder so......

15.02.13 15:45
nisliker 

Re: Bräute 2014

@steffi2013 unsere save the date sind schon verschickt. hast du meine holzherze gesehen?

15.02.13 15:47
nisliker 

Re: Bräute 2014

guezli findi e mega gueti idee!!! kuul wer wend sie vor die wiehnachte verschicksch!

15.02.13 15:55
Lula 

Re: Bräute 2014

@steffi: Mir heis de wichtigste Lüüt bereits persönlech gseit, ou gad mit Datum. U jtzt ha nis ou uf FB gänderet, u jtzt vrlöh mir üs ufe Klatsch und Tratsch...
Mir wärde aber dIladige bereits im Summer müesse verschicke, da mir am Hotel ändi Ougust-afangs September müesse Bscheid ghä, wäg de Zimmer. Dh dIladige verteile/verschicke mir öbe de gad mitti Juli, de hei si e Monet Zyt, u mir no 2 Wuche zum ggf nachehacke.
StD mache mir aber nit. Aber so chli was speziells isch sicher "schöner" wie "nume" es Kärtli. Chöntisch ja ga Osternästli verteile mit StD Infos...

15.02.13 15:56
steffi2013 

Re: Bräute 2014

@nisliker: nei, ha dini Härz nid gseh... hesch irgendwo do inne es Föteli postet? es sind soooo viel Biiträg zum düresueche...

naja, mir würdet die eher im Summer verschicke, de sie Wiehnachtsgüetzli wohl eher nid so ganz das.... aber i ha mau so cooli cupcakes gseh im Hochzytspaar-Design - die fändi super! aber de wirds verschicke eifach chli komplierter, bzw äuä eher unmögläch.

Datei-Anhänge
save the date cupcakes.PNG save the date cupcakes.PNG (16x)

Mime-Type: image/png, 189 kB

15.02.13 15:58
steffi2013 

Re: Bräute 2014

@Lula - ja, Oschternäschtli wär o no e cooli Idee! * i like *

15.02.13 16:05
Lula 

Re: Bräute 2014

Oder Du machsch e Osterbruch, es Ostertütsche, es Barbeque, oder wie ou immer, u ladisch di wichtigschte Lüüt ii, u de masch e "Hochzytsturte"

15.02.13 16:18
nisliker 

Re: Bräute 2014

mal es ganz anders tema :) wie mached ihrs mit euem name? also ich wird ab em 18.1.2014 meier heisse finds u en komische gedanke plötzlich en andere name zha... aber mir isches wichtig das spöter i de familie all glich heissed. bi sogar scho am underschrift übere wie mached ihrs?

 1 .. 52 .. 102 103 104 105 106 .. 552 .. 997
Taeboyana   Hochzyt   squishy   Littlefoot   Hochziit   gspannt   richtig   Location   bstellt   Janedoe   Pfingstrose   Iladige   schaffe   bearbeitet   Zuletzt   Problem   irgendwie   malinchen   würklich   würklech